Sieht um einiges besser als früher aus, aber ist echt weit davon entfernt ein Garfikburner zu sein und ein GOW-Vergleich ist echt mehr als albern, trotzdem glaube ich, dass es der spannendere Titel wird und vielleicht tut sich grafisch ja noch was.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Pipboy schrieb:Ich find die Grafik nicht toll, sie ist extrem farblos und irgendwie fehlen mir richtig schöne Lichteffekte.
Ja es hat hochauflösende Texturen und kein Aliasing aber insgesamt macht es auf mich einen optisch relativ mittelmässigen Eindruck.
Tut mir leid das das meine Meinung ist.
These screens were taken before a lot of the recent polishing has gone into the game.
In another thread I said lighting has been going in. This is one of the last things to go into some of these levels. This lighting is essentially another coating of polish that really just gives some areas a completely different feel. Some seem to be taking that comment a bit out of context (NeoGAF etc.). The overall point is that we're in the polishing phase now, and the game is continuing to look better and better and some levels have made huge jumps over the past month.
HeHe, ich glaube wenn Resistance erst mal fertig ist, dann werden so einige ganz schön Augen machen. :oDarji schrieb:Ja hat es auch habe gerade im Offiziellen Forum gefragt und das von einem Entwickler gesagt bekommen^^ (Man die Jungs sind verdammt schnell)
These screens were taken before a lot of the recent polishing has gone into the game.
In another thread I said lighting has been going in. This is one of the last things to go into some of these levels. This lighting is essentially another coating of polish that really just gives some areas a completely different feel. Some seem to be taking that comment a bit out of context (NeoGAF etc.). The overall point is that we're in the polishing phase now, and the game is continuing to look better and better and some levels have made huge jumps over the past month.


Achja?...Und wieso machen sies dann.RWA schrieb:Ich glaube nicht, dass Insomanic die Grafik wegen nen paar Fanboys verbessern möchte![]()


jacked schrieb:Ich hab´s geahnt, jetzt muss man bei jedem Spiel die Gegner mit dem Tilt-Controler abschütteln - ätzend.
jacked schrieb:Ich hab´s geahnt, jetzt muss man bei jedem Spiel die Gegner mit dem Tilt-Controler abschütteln - ätzend.
Hähäh, EPYX, I hear yajacked schrieb:Mir würden es z.B. gefallen, wenn das Magazin leer ist, durch einen Controllerruck nach rechtsvorne mit dem mit den Gewehrkolben zu schlagen ö.ä. aber diese decethlonartigen Elemente (falls es nochjemand kennt) finde ich einfach nur anstrengend.

das bisschen Schütteln! Außerdem besteht das Game nicht daraus, dass du ständig wie blöd am schütteln bist, das ist schließlich keine Cocktail-Simulation...
More numbers: 40-player online matches at launch; 60 levels of player progression while playing online; two-player offline co-op. Phillips promised better, deeper support than any Xbox Live title.
"Resistance" guns are designed to be fired with more of a grimace. The "augur" blasts energy that slows through a cover of sandbags but eventually punches through. A sniper rifle comes equipped with a slow-motion viewpoint that allows players to juke between incoming energy bullets before firing from long range. The rocket launcher can leave its fired rocket suspended in mid-air until it finds a target and lets the journey end.
He and Phillips did a developer cheat, nearly freezing the game world as they had Hale launch a bomb called the "hedgehog" which is like a sea urchin radiating 50 spikes. With the game slowed and the hedgehog gliding through the battlefield, Schneider talked about each of the 50 connected spikes probing the game world with their own artificial intelligence, assessing where they're about to make contact with the game's environment, when to ricochet and where to go. He pointed to enemies reacting with smooth, retreating animations. He noted the metal-on-metal ping as the hedgehog hit steel and said a different sound would have triggered if it tapped wood. He showed how the hedgehog figured out when to suddenly extend its spikes into a waist-high obstacle and erupt toward nearby enemies.