KrateroZ
L99: LIMIT BREAKER
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War der Mann nicht mal bei Capcom? :-?
Jupp, war der Mann hinter Mega Man .
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf consolewars über den integrierten Safari-Browser. Dies ist eine Einschränkung von Apple.
War der Mann nicht mal bei Capcom? :-?
Jupp, war der Mann hinter Mega Man .
Jupp, war der Mann hinter Mega Man .
Auf der gamescom wird man wenn der Termin stimmt evtl. etwas mehr zeigen. Vielleicht auch noch auf der E3, ist ja noch jung. Das es z.B. Download only wird ist für mich z.B. jetzt nicht tragisch, Ori war ein Top Game. Wollts nur mal geschrieben haben, nicht dass dann die Leute rumjammern es wäre nicht Retail oder AAA.
ReCore puts players in the shoes of Joule, one of the last humans on earth years after artificial superintelligence has wiped out most of the population. These robot overlords still roam the land, but they aren't all bad. The action-adventure game will have you meet and befriend several robot companions over the course of the story who will aid you in your quest to save humanity. A joint effort from Keiji Inafune and Armature Studios, the game hopes to marry " tried-and-true action-adventure gameplay with incredible visuals, a unique art style and an emotionally engaging story." In the debut trailer we see Joule upload her dog-like companion's consciousness into a new body, hinting at a gameplay feature and the multitude of different companions you'll meet along the way. Inafune and Armature, the creators of Metroid Prime, are combining their own rich histories in the industry to blend combat and exploration of the story's unique setting.
What kind of game is this? Open world? Linear?
Pacini: I can talk about it on a high level. It's not a linear game, but the idea is that the world of ReCore is very large. Not to say it's necessarily an open world structure, but one of the main thrusts of the game is that the world changes over time. So you see a large sandstorm roll in in the video, that's something we're doing in the game. Your landscape is set in one way and at certain points in the game, whether it's randomly or part of the story, the [environment] will change, uncovering certain areas and covering up other areas.
Joule finds this cave in the video. The idea is that it's unlocking all these other things that are hidden under the sand from an exploration standpoint. That's one of the main loops in our game. We're really trying to utilize our game world as a shifting, unstable landscape that players can look forward to exploring and at any time could get shifted underneath them. It's a lot about that two-layer exploration down on the surface and below the surface.
Vorsicht, Pacini sagt dass die Welt zwar gross sei, aber es sich nicht zwingend um ein Open World-Spiel handle. ^^
Recore soll sich seit 14 Monaten in Entwicklung befinden. Kommt mir wenig vor, da das Spiel schon nächstes Jahr März/April rauskommen soll.
Wenn sie eine fertige Engine z.b. UE4 genommen haben sind ca. 2 Jahr3 doch voll okay