PlayStation 5 Pro

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What Sony is working on the next iteration:
Sony is currently working on training higher image quality neural network that is lightweight which requires less frametime to upscale
so better quality and less of a hit on the software to process it in the PS5 pipeline or CPU limitation

- Get better at 4k120 locked and offer 8k60 output with PSSR.
- Improving framerate not hitting ''cap'' limits due to limited frame time.
- Supporting other resolution like 1080p and 1440p for PSSR (to get higher frame rate modes).
- Improve lmage Quality from lower based base resolution below 864p

Sony is working on MFSR
Alternative to TAA for any game enhanced on PS5 Pro for better image quality.
 
Ich finde man sollte den Entwicklern verbieten unter 1080p zu gehen auf der PS5 (ja auch der Base PS5). Das sollte echt das mindeste sein was man von einer aktuellen Konsole erwarten kann, selbst die PS3 schaffte in so manchen Ausnahmetitel bereits 1080p.

Natürlich können moderne Upscaler regelrechte Wunder bewirken aber auch diese benötigen zumindest ein gewisses Mindestmaß an Information.

Wenn ein Entwickler sein spiel bei 1080p nicht zum laufen bekommt bei 60fps soll er es lieber sein lassen. Das sollte bei der heutigen Hardwareleistung imo immer möglich sein, außer man ist zu unfähig/faul dazu.
 
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