Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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schau dir mal die one im detail an - das teil sieht sehr gut aus.
finde überhaupt beide konsolen vom design her ganz schön.
Die One ist halt nicht nur was das Design betrifft eher langweilig sondern auch noch viel größer. Da ist keine Frage was im Regal besser aussehen wird.
Also das Headset ist ja mal sowas von hässlich! Aber der rest einfach nur ein Traum![]()
Die One ist halt nicht nur was das Design betrifft eher langweilig sondern auch noch viel größer. Da ist keine Frage was im Regal besser aussehen wird.
Langweilig sehen sie beide aus.
Naja Bestellung ist raus. Meine derzeitigen Kopfhörer haben sich jahrelang gehalten aber mir tun die Ohren weh nach langen Sessions. :v:
~92€. Hoffe sie sind gut und werden bei der PS4 unterstützt.
http://www.vg247.com/2013/06/27/road-to-the-ps4%E2%80%B3-watch-mark-cernys-gamelab-talk-here/In 2007 Sony began a post-mortem analysis of PS3 to see what happened, what went wrong and to apply this to the concept of PS4. The ICE team and other Sony developers were all incited to discuss the format and what was needed from studios.
PS4′s creation and beyond
Cerny started researching x86 architecture to see how it might open up the PS4 platform and streamline the development process. He considered working on the idea of using this tech more deeply, and looked at how Intel and AMD approached the issue of tech.
He decided that whoever ended up designing PS4 would need a base understanding of what game producers need from hardware. Yoshida and other Sony execs deemed Cerny suitable for the role of PS4′s architect, and his research began proper in Tokyo.
He was then given ‘freedom to succeed’ – as he put it – without staff or red tape. His role was to simply explore what could be possible on PS4 and development began in 2008. He established some new principles that would apply to Sony moving forward, such as a collaborative and international approach to developers.
First party input aside, the company issued questionnaires to third-parties to ask them what they wanted from the new console in terms of technical performance and more. The number one feedback was that developers wanted unified memory system, and that a powerful GPU was desirable.
Although Ken Kutaragi had left the console development side of Sony’s business by then, Cerny kept in mind he would have wanted PS4 to be. He also took inspiration from Nolan Bushnell’s arcade game development guidelines of ‘easy to pick up, but difficult to master’.
Cerny didn’t want the PS4 hardware to be a puzzle.As a yardstick he aimed to use a small eDRAM within PS4 which would allow processing of 1088GB per second. In real terms it can process 176GB per second.
I’m no tech-whizz, so I’ll just paste Cerny’s slide on the matter. It’s easier trust me:
Cerny continued that while the PS4′s technical grunt was important, it would mean nothing without content and so he urged Sony to establish a sustained dialogue with third-party studios like Ubisoft and Rockstar. He has since toured studios with long presentation slides to show developers that the console is a viable prospect in next-gen.
He explained that in one meeting – in which he wasn’t present – a developer said ‘if PS4 doesn’t have 8GB of RAM then it’s dead’. The company took that seriously and alas, it has 8GB of RAM inside.
Cerny closed his chat by saying that Shuhei Yoshida has a master plan for where PS4 will go moving forward, and that while the next five years will be hard to predict, the company is keep its dialogue with developers open to ensure it takes the right steps.
Hier das "Road to the PS4" in Schriftform
http://www.vg247.com/2013/06/27/road-to-the-ps4%E2%80%B3-watch-mark-cernys-gamelab-talk-here/
es gab wohl mehr, aber bei ihm scheint es anscheinend klick gemacht zu haben.randy pitchford hat sich über zuwenig ram bei der ps4 aufgeregt.
schön das sony da auf die devs gehört hat.![]()
ständig nen Kabel zwischen Kopf und pad.Was mir am besten gefällt ist das der ANschluss auf dem Controller ist ^^
randy pitchford hat sich über zuwenig ram bei der ps4 aufgeregt.
schön das sony da auf die devs gehört hat.![]()
Naja Bestellung ist raus. Meine derzeitigen Kopfhörer haben sich jahrelang gehalten aber mir tun die Ohren weh nach langen Sessions. :v:
~92€. Hoffe sie sind gut und werden bei der PS4 unterstützt.
randy pitchford hat sich über zuwenig ram bei der ps4 aufgeregt.
schön das sony da auf die devs gehört hat.![]()
glaubst du wirklich das die one im regal nicht gut aussehen wird?
die ps4 wird, wenn man sie so aufstellt sicherlich spektakulärer aussehen, aber auch bei der one wirds passen.
egal.
schau dir mal die one im detail an - das teil sieht sehr gut aus.
finde überhaupt beide konsolen vom design her ganz schön.
Bitte halte dich an die Regeln. Die Xbox hat hier nix verloren.![]()