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wow... :o

it's beautiful :puppy:


Woher kommt die News, dass es auf Steam kommt?
 
wow... :o

it's beautiful :puppy:


Woher kommt die News, dass es auf Steam kommt?

IGN und einige andere, das ist recht sicher, anders verhält sich das zu Inside von Playdead (wieso gibt es dazu eigentlich noch keinen Thread?), wo im Grunde keine Platformen genannt wurden außer der One, auch wenn es letztendlich ein Zeitexklusives ist. Ori kommt auch auf der 360. Dazu sind eben zu viele Quellen die halt von einem Multi sprechen.
 
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Über die Story und ein Bisschen über das Gameplay
The coming of age story is a timeless, universal narrative that we’ve seen in many different forms over the years. With the release of “Ori and the Blind Forest” this Fall, developer Moon Studios is taking the coming of age tale in a beautiful new direction.

“Ori and the Blind Forest” tells the story of Ori, a Guardian Spirit, who, at birth, has been cast away from his home. He grows up with Naru, his ‘stepmother’ and lives happily with her until the forest suddenly decays. After that, Ori has to venture out and find out more about himself. It’s a coming-of-age story, really. It’s an allegorical tale about responsibility and making sacrifices for the ones we love.

A unique puzzle platformer that combines deep gameplay with emotional storytelling, “Ori and the Blind Forest” delivers a stunningly beautiful visual aesthetic that will warm even the coldest hearts. Running at 60 frames per second and in full 1080p, “Ori and the Blind Forest” will feature a wide-open world blended with “Metroidvania” style gameplay, allowing players to organically find the secrets and items that will help them progress.

“Ori and the Blind Forest” will be released on Xbox One and PC this Fall.


http://news.xbox.com/2014/06/events-ori-and-the-blind-forest-e3
 
Zuletzt bearbeitet:
Gab gestern übrigens auf IGN Live zu sehen und hat mir sehr sehr gefallen. Guckt mal auf Youtube viell. ist es ja schon oben.
 
Geb mir gleich mal die Demo.

Der Entwickler Thomas Mahler? Ist der deutsch? Der Akzent hört sich ein Bisschen danach an. Ein deutsches Studio? :nerd:
Macht es nur noch sympathischer :)

EDIT: ist wohl Österreicher

Die arbeiten auch schon 4 Jahre an dem Teil. Sowas muss unterstützt werden
 
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Ich bin froh, dass wir nach Max and the Curse of Brotherhood dieses Spiel und Project Totem bekommen. Mag einfach 2d Games sehr und deshalb freut es mich das Microsoft in diese investiert.
 
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