Anime One Piece!

denke werden sabo sehen wie hier im Teaser und nach den Credits von 3D2Y

und die Narbe im gesicht wird man erst bei der wirklichen enthüllung sehen
 
Tōru Furuya to Join the One Piece Anime Cast in the Dressrosa Arc (Spoilers!)

The official Japanese “One Piece” website announced the voice actor for Sabo in his post-timeskip appearance Friday. Scheduled to officially return in the 663rd episode of the anime, Sabo will be voiced by Tōru Furuya for his post-time skip appearances. Prior to his return, Junko Takeuchi served as his voice actor for the post-Marineford flashback arc.

Sabo’s return in the anime was first teased in the recent special, “Overcoming Ace’s Death! The Oath with Luffy’s Crewmates!”. While pouring sake into three cups near Ace and Whitebeard’s grave, Sabo was seen in a cameo appearance after the ending credits.

Some of Furuya’s best-known roles include Amuro Ray (Mobile Suit Gundam), Yamcha (Dragon Ball), Tuxedo Mask (Sailor Moon, the original series) and Arti (Pokémon Best Wishes, also known as Burgh).

-Quelle
 
Neue Folge war super, endlich wissen wir das Sugar hinter allem steckt. Ich lieb sie ja und ihre Frucht. Wird nicht leicht bei Trebol. Die Szene mit Sabo war natürlich genial gemacht udn wie ich heulen musste am Ende mit Ruffy. Kam sehr gut zum Manga rüber. Nur im Manga wusste man an der Stelle nicht das es Sabo war, man konnte es sich nur denken während im Anime man es mehr als deutlich gesehen hat. Stört aber nicht so.
 
wieso?

der typ ist ja nicht mal besonders wichtig gewesen in der der story :ugly:

wenn Ace dagestanden hätte, wäre das vielleicht was anderes gewesen. auch wenn ich Ace nicht wirklich mochte.


Team Kurohige, Go!!!
 
One Piece Episode 663 Ranks Highly in Japanese TV Ratings (Sept. 21-28)

Sunday’s episode of “One Piece,” episode 663 (viewable online on One Piece Official, Crunchyroll and Funimation) garnered quite the attention in Japan, ranking third in the TV rankings for the week of Sept. 21 to 28., according to the weekly data from the Japanese “Video Research Ltd.”

Thanks to last Sunday’s broadcast of episode 663, the TV ratings for One Piece was 8.8, placing third among that week’s anime ratings, even outperforming one of Japan’s top beloved anime: “Chibimaruko-chan.”

nDEf2M4.jpg

The episode featured the return of a much-anticipated “One Piece” character, bringing about a bit of commotion among Japanese “One Piece” fans, ever since creator Eiichiro Oda hinted at the audition for the character’s new voice actor in last week’s Issue 43 of Weekly Shōnen Jump’s author comments. Considering that One Piece outperformed “Chibi Maruko-chan” (which doesn’t happen very often!), you could say that the Japanese “One Piece” fans showed their strong interest in this episode.

On Twitter, the keywords “Mystery Man,” “It’s Sabo!,” “Koala-chan,” “Bellamy,” “Tôru Furuya,” and “Sabo’s voice” trended during the episode.

-Quelle
 
Um Gottes willen, darauf verlass ich mich im deutschen Fernsehen sowieso nicht!
Ist auch egal, warte bis alle Folgen draussen sind und such mir dann solche mellow-HDRips :-D
 
Um Gottes willen, darauf verlass ich mich im deutschen Fernsehen sowieso nicht!
Ist auch egal, warte bis alle Folgen draussen sind und such mir dann solche mellow-HDRips :-D

Ich mich auch nicht dennoch frage ich mich warum die da geschnitten haben. Und macht Mellow überhaupt nach 400 weiter? Bisher hab ich nichts gefunden hab aber schon ne andere HD Quelle für Uncut :)
 
Ich mich auch nicht dennoch frage ich mich warum die da geschnitten haben. Und macht Mellow überhaupt nach 400 weiter? Bisher hab ich nichts gefunden hab aber schon ne andere HD Quelle für Uncut :)

Da bin ich ja mal gespannt, was sie geschnitten haben :-D ! Aber da haut mich wohl nichts mehr um wenn ich die alten RTL2 Schnitte so betrachte...
Keine Ahnung ob Mellow weitermacht, wäre ja schade wenn nicht, denn da wars irgendwie optimal, aber wenns Alternativen gibt wärs mir auch Recht ;-)
 
Hey ich hab angefangen One Piece zu gucken... Also ich hab ab und zu mal ne Folge gesehen, insgesamt vielleicht 3-4 oder so, (an die mit Miss Doublefinger kann ich mich noch erinnern :aehja:) aber ich wollt mal schauen wie die Serie von Anfang an so ist.

Hab bisher die ersten 5 Folgen gesehen und es ist teilweise echt langweilig irgendwie... Wann kommt Sanji endlich? :x
 
Zurück
Top Bottom