PS4/XOne/PC Monster Hunter World

[video=youtube;n4Bn4KnRxK4]https://www.youtube.com/watch?v=n4Bn4KnRxK4[/video]​
TV Spot.......... .
 
[VIDEO=youtube;Qrz3zysD7cU]https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Qrz3zysD7cU[/VIDEO]

:banderas::banderas::banderas::banderas::banderas:
 
Aber aber Horizon Zero Dawn hat gar nichts mit Monster Hunter gemeinsam - Otto CW User / Anfang 2017
 
Nö, keine Lust, ich bin ja scheinbar der einzige auf CW der Parallelen zwischen HZD und MH sieht (HZD würden darüber hinaus noch einige weitere Elemente aus MH gut tun), das muss man aber selbst merken oder halt nicht ;)
 
Sieht irgenwie, trotz der besseren Grafik, immer noch altbacken aus IMO.

Weil das Spiel einen Haufen der letzten 3DS Assets nutzt und nich immer auf der selben Engine läuft.

@hypno, dann bist du scheinbar schlauer als alle anderen auf cw.
 
Werd ich dann auf dem PC suchten :aehja:

Ich muss aber sagen, dass der neue Stil mich abturnt. Die comichafteren Vorgänger hatten wesentlich mehr Charme. Die Trailer sehen bisher so aus als hätte Dark Souls Pokemon vergewaltigt.
 
6o1DyMq.gif
 
oder metroid oder mario :v:

Und Megaman, Devil May Cry :kruemel:

Werd ich dann auf dem PC suchten :aehja:

Ich muss aber sagen, dass der neue Stil mich abturnt. Die comichafteren Vorgänger hatten wesentlich mehr Charme. Die Trailer sehen bisher so aus als hätte Dark Souls Pokemon vergewaltigt.

Jap, der Stil benötigt etwas Gewöhnung aber das wird schon. Spielerisch überzeugt es.
 
Monster Hunter World Devs Weigh In On Loot Boxes

During a recent preview event, I asked Monster Hunter series producer Ryozo Tsujimoto whether his team ever considered adding loot boxes to Monster Hunter World. "I think that Monster Hunter has already built that kind of randomized, item reward into the gameplay," he answered. "Whenever you carve a monster after a hunt, you don't know what you're gonna get within a certain range. You've got certain rare parts that you almost never get. You've got some of the ones you don't need that you get a lot of. And then there are the rewards for the quest as well. There are some [rewards] that are standard, there are some that are randomized, and a bit bigger or smaller chance of getting them."

He explained that it just felt like Monster Hunter World doesn't need that kind of system. "You've already kind of got loot as a core gameplay aspect without having to shove a microtransaction version of it in," Tsujimoto said.

The mechanics are, essentially, a part of the game, but what about saving a player's time? "Our focus is on wanting to get people to play our action game and feel the kind of satisfaction that comes with the achievement you get with completing a hunt and getting rewards," Tsujimoto said. "We want people to have the experience that we've made for them rather than the option to skip the experience."

https://www.gamespot.com/articles/monster-hunter-world-devs-weigh-in-on-loot-boxes/1100-6454539/
 
Zurück
Top Bottom