Grequaid
L16: Sensei
Wann ist eigentlich der Release von dem Spiel? 
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Wann ist eigentlich der Release von dem Spiel?![]()
Und mehr will ich zu LO auch nicht wissen... ich HASSE Spoiler
![]()
In Europa irgendwann im Februar ... wenn es sich nicht wieder verschiebt![]()
Es ist aber bestimmt kein cockpit eines FlugschiffesDas im Hintergrund kann ich nur sehr wage als "Feld" identifizieren.
Du könntest Recht haben, aber warum dann diese Aussage von dem Anspielbericht, das die Weltkarte über Menü's läuft? (Einige Seiten vorher)
ich glaube dass mit der fehlenden Worldmap ist ein missverständnis.. man achte mal auf den SatzStory
- The game is about 40 hours long, 20 hours of which are taken up by event scenes or FMV. [Note: This goes against what Ray Nakazato said back in May, which is that there were 6 hours of realtime cutscenes and 1 hour of FMV]
- There is a high density of events, the idea is that instead of having fight after fight, there is event after event.
- Sakaguchi is especially excited that the game will feature many, many event scenes that take place between the party members, adding to the character development and relationships.
- There will be a scene that very realistically depicts what a real funeral is like.
- He feels that Lost Odyssey's approach is very different from FF. LO focuses heavily on strong human emotions and drama.
Gameplay
- The MS Briefing portion that Sakaguchi played is the first dungeon.
- Kaim's lifetime of 1000 years is "lost" from amnesia. This is a plot device that also allows them to strip all his skills so he can slowly remember them for use in battle.
- There are 9 party members in total, and you can set the front and back rows.
- The trigger timing for physical attacks can add special properties to the attack.
- Equipment-wise there's only weapon, ring and accessory.
- The encounter rate is low, instead you're supposed to grow stronger from each series of fights.
- There will be a world map, with a vehicle to move around in it.
Dream of 1000 Years
- Regarding the Dream of 1000 Years, Sakaguchi hopes that people that do not usually read novels or books take the time to read these short stories.
- The Dream of 1000 Years short stories are just text.
- They're presented in short 5-10 min segments of text with no voice but with BGM.
- There are 34 of these short story episodes in total.
- After the release of the game, the short stories will also be compiled into a book form and sold.
dabei geht man sicher von dem gezeigten Menü aus.. muss aber nicht heissen, dass es nicht auch eine freie Reisemöglichkeit gibt!!- The world map in the game seems to be a map where you select locations from a list, similar to FFX and FFX-2.
damit kann man ein komplexeres und interessanteres KS erwarten als bisher angenommen ^^ der Typ hat mich bei Chrono Trigger jedenfalls nicht enttäuscht..Battle Programmer: Katsuhisa Higuchi
Battle programmer for FF2-5, Chrono Trigger, Chrono Cross and Xenogears. Battle director for FF11. For Chrono Cross and FF11 he was also responsible for the AI routines and data settings balance in battles.
was man noch erfahren hat:
damit kann man ein komplexeres und interessanteres KS erwarten als bisher angenommen ^^ der Typ hat mich bei Chrono Trigger jedenfalls nicht enttäuscht..