Nerazar
L99: LIMIT BREAKER
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Tyrant_Onion schrieb:Klingt ziemlich nach Actraiser!
Irgendwie schon...
Ich frage mich nur, wie viele Figuren sie gleichzeitig darstellen können!
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Tyrant_Onion schrieb:Klingt ziemlich nach Actraiser!
Dark Lord 87 schrieb:Die "Sieben Samurai" gab es aber schon vor One Piece.
Die Kuh ist geil!Executer-Matze schrieb:neue Scans, aber nur mit einigen neuen Artworks:
[removed pic from quote] [removed pic from quote]
Viel, viel Text und nur einige wenige neue Artworks. Aber gab es ja erste neue Infos dazu. Die Figuren wie diese Kuh sehen echt skurill aus.
Ich auch nicht, aber wie du siehst geht es doch...golem09 schrieb:Ich hätt nich gedacht, dass man Seven Samuari wirklich als erstes mit One Piece verbinden kann^^
Kurosawa anyone? Neeee, One Piece!
Hat jemand das Spiel bei der E3 entdeckt? Ich brenne auf neue Infos.
Und außerdem!
Schon seit 2 Monaten keine Diskussion mehr um das Spiel, das geht doch nich^^
http://wii.ign.com/articles/809/809780p1.htmlProject O is one of the headliners in this week's Famitsu, once again through a two-page interview filled with lots of words and no screenshots. This time around, the magazine got commentary from game designer Norikazu Yasunaga and programming director Yoichi Kawaguchi.
Yasunaga described the game's "life simulation" component, which shares some similarities to his previous project, World Neverland. In Project O, NPC characters move according to AI routines, following their own schedules, making friends, and appearing to carry about their lives. Yasunaga is working on this area of the game with a programmer, and is currently considering the details of the various life patterns.
The life simulation has three parts to it. NPC characters will have their own life, doing things like going to work and coming home to sleep. They'll have reactions to other characters, saluting their superior officers during encounters, for instance.
The third area is memory. Each NPC character will retain a record of things that happened in the past. Yasunaga gave the example of characters walking down a street that they used to traverse with a girlfriend who has died. The NPCs will also remember things that happened during gameplay. For instance, if a character kills a monster, he'll boast about it in town.
Characters will have their own set of AI rules. Unlike World Neverland where, according to Yasunaga, 120 people behaved according to the same AI, Project O's characters behave in accordance with their professions. The game will have scores of different AI routines.
As discussed in previous interviews, in addition to this life simulation area, the game will also feature a growing city. Your city might actually start off as a village, growing in scale as the game progresses. The developers are hoping that players will boast about the state of their town to their friends.
Despite all the talk of the life simulation and town growth, Kawaguchi closed off the interview with the revelation that the main game is something different. This mysterious area is where the player's direct action will come into play.
Specifics will be detailed at the Tokyo Game Show. We're hopeful that actual screenshots will follow.
Stimmt. Der Unterschied dürfte sein, dass Lionhead eigentlich nur ein Mann war, hinter Kings Story steht ein recht großes Team, mit diversen Spezialisten, die sich jeweils auf ihren Teilbereich des Gesamtwerks konzentrieren. Das Projekt zu koordinieren möchte ein Albtraum sein, wegen der vielen Köche und dem Brei und so - aber wenn sie alles unter einen Hut bekommen, könnte das ein Knaller werden...Das hört sich für mich alles ein bisschen nach den japanischen Lionhead an.
Ein bisschen zuviel Vision und Detail - und schon sieht man das eigentliche Spiel vor lauter Ambitionen nicht mehr.