Xbox360 Halo 4

  • Thread-Ersteller leon_kennedy
  • Erstellungsdatum
Diese eine Multiplayer Map ist super, der typische Halo Stil, aber die Lichteffekte ragen heraus. Dazu sehen Modelle von Rüstungen und Waffen super aus.
 
Echt fett! Der Singleplayer scheint grafisch einen ordentlichen Sprung zu machen. Schade, dass keine neuen neuen Features gezeigt werden.
 
Naja, hat mich nicht geflasht...

Sieht aus wie ein Halo, hört sich an wie ein Halo...ist halt Halo...nichts wirklich neues also.

Technisch nicht mehr auf der Höhe, vor allem der MP...der sieht richtig veraltet aus...
 
Zuletzt bearbeitet:
Campaign:

The story will be the most cinematic Halo experience to date, that will set the stage for the next decade of the franchise.
Master Chief is back, and a new ancient and dark threat is going to be thrown at him that will not only test his abilities, but will give players an understanding just who he really is, all while introducing some new gameplay mechanics.
Cortana will play a huge part in the story.
Master Chief’s armor design has been upgraded to provide the functionality needed to convey his power.
Story will be darker and more sophisticated than past games.

Multiplayer

Story wraps around the multiplayer experience for the first time in the franchise.
Players now control Spartan IV’s, which promise to be just as powerful as Master Chief.
There is a reason why red and blue soldiers are killing each other.
Beyond the typical cosmetic customization options, players will be able to augment their Spartan IV’s abilities and weapon loadouts, altering their gameplay styles for the first time.
A lot of focus has gone into giving players a better sense of weight.
Audio design has been much improved and really gives a player a sense of where shots are coming from.
Maps have been built from the ground-up.
Two maps have been announced so far: War House and Wrap Around.
War House takes place in a civilian manufacturing plant that is travelling in a near space orbit above a gas giant.
Wrap Around is a small slayer style arena, set in a Forerunner facility, that contains catwalks, ramps, and plenty of man-cannons to keep the action fast and frantic.
http://gamefanmag.com/gf-previews/bringing-humanity-to-master-chief-halo-4-first-details
 
Naja, hat mich nicht geflasht...

Sieht aus wie ein Halo, hört sich an wie ein Halo...ist halt Halo...nichts Aufregendes also.

Technisch nicht mehr auf der Höhe, vor allem der MP...der sieht richtig veraltet aus...
:fp: und was machst du dann hier,wenns dir nich gefällt?
alle hier sind total Gehyped weil´s einfach nur Bombe aussieht,und es Halo ist wie es sein soll.
 
Naja, hat mich nicht geflasht...

Sieht aus wie ein Halo, hört sich an wie ein Halo...ist halt Halo...nichts aufregendes also.

Technisch nicht mehr auf der Höhe, vor allem der MP...der sieht richtig veraltet aus...

Gott geh sterben :coolface:

Es hat nen krassen Sprung gemacht das sehen auch alle im Gaf so du bist der einzige der rumnörgelt ;)
 
Naja, hat mich nicht geflasht...

Sieht aus wie ein Halo, hört sich an wie ein Halo...ist halt Halo...nichts wirklich neues also.

Technisch nicht mehr auf der Höhe, vor allem der MP...der sieht richtig veraltet aus...

nicht hohe auf der zeit ?
wem willst du eig hier verarschen ?
das sieht sehr gut aus !
 
:fp: und was machst du dann hier,wenns dir nich gefällt?
alle hier sind total Gehyped weil´s einfach nur Bombe aussieht,und es Halo ist wie es sein soll.

1. war ich ein Halo Fan der ersten Stunde und Halo 1 war auf der Xbox 1 neben KOTOR mein Lieblingstitel
leider enttäuschte mich die Serie immer mehr...von daher habe ich mir schon bei Reach und nun bei Halo 4 einen Turnaround erhofft!

2. wird man hier wohl auch nicht nur Lobeshymnen posten dürfen...eine offene Diskussion mit mehreren Perspektiven wird wohl erlaubt sein
 
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Dat lighting :D
 
leider enttäuschte mich die Serie immer mehr...von daher habe ich mir schon bei Reach und nun bei Halo 4 einen Turnaround erhofft!
Bisher haben wir 30 Sekunden des Multiplayers gesehen.
Multiplayer

- Story wraps around the multiplayer experience for the first time in the franchise.


- Players now control Spartan IV’s, which promise to be just as powerful as Master Chief.

- There is a reason why red and blue soldiers are killing each other.

- Beyond the typical cosmetic customization options, players will be able to augment their Spartan IV’s abilities and weapon loadouts, altering their gameplay styles for the first time.
A lot of focus has gone into giving players a better sense of weight.

- Audio design has been much improved and really gives a player a sense of where shots are coming from.

- Maps have been built from the ground-up.

- Two maps have been announced so far: War House and Wrap Around.

- War House takes place in a civilian manufacturing plant that is travelling in a near space orbit above a gas giant.

- Wrap Around is a small slayer style arena, set in a Forerunner facility, that contains catwalks, ramps, and plenty of man-cannons to keep the action fast and frantic.

neogaf.com

Mehr Turnaround geht nicht für eine so erfolgreiche Serie.




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:o:o:o
 
was hast du den erwartet im halo 4 thread - ein killzone etwa?

Schau dir mal Half Life 1 und Half Life 2, oder Far Cry 1 und nun das neue Far Cry 3 an...

Man kann Serien auch mit tollen Innovationen, sowohl vom Look her, als auch vor allem vom Gameplay her weiterentwickln ohne eine Serie zu Grabe zu tragen...

Half Life 1 war ein Superhit und hatte eine große Cummunity. Dennoch hat Valve viel gewagt und mit Half Life 2 neue Wege beschritten. Das Ergebnis war, dass Half Life 2 wohl der innovativeste Titel aller Zeiten war, und zudem wohl das Game welches seiner Zeit am weitesten voraus war...

Hat es die Fans vergrault, oder ist es schlecht angekommen...nein...

Und die Halo Serie war sowas wie das Gegenteil, konservativ ist wohl untertrieben...deshalb habe ich mir nun einen Neuanfang gewünscht.
 
Zuletzt bearbeitet:
Bisher haben wir 30 Sekunden des Multiplayers gesehen.


Mehr Turnaround geht nicht für eine so erfolgreiche Serie.


Eben, gibt jetzt sogar Perks:


Halo 4's newly unveiled multiplayer perks - which, for the first time in a Halo game will have an impact on the gameplay - aren't a result of 343 Industries chasing Call of Duty and Battlefield, the studio has said.

As part of a slim first look at Halo 4, 343 Industries' first game proper since Bungie departed the series, it's been revealed that you can change every aspect of your Spartan's appearance - and that doing so would influence the way that the game plays.

"I've never worked for Infinity Ward, or Respawn - for years I bet they were asked similar questions about how it's like the multiplayer system in Halo 2 or something like that," franchise director Frank O'Connor told Eurogamer when asked about the new system's similarity to Call of Duty. "We're not chasing anybody else's tail - all the pressure comes from inside."

"What we do take very seriously is changing player habits. So rather than chasing Call of Duty or Battlefield and trying to do their thing and doing it poorly and doing injustice to it, we're trying to do our own thing, and do something fairly original but still something that's completely compatible with the Halo universe."

"Halo's not Call of Duty," O'Connor continued, "Halo's a sandbox game about really emergent things. A lot of things that worked great about Call of Duty - and don't get me wrong, I was addicted Black Ops all of last year - they do player rewards really well. We're not trying to do the same thing, it's as simple as that. We're trying to do something else, and to push our game forwards and not theirs."

Both O'Connor and creative director Josh Holmes acknowledged that the change could prove controversial amongst Halo's community. "I expect a variety of different reactions," Holmes told Eurogamer, "One of the great things about Halo is we have the ability to support a variety of different play styles and play lists, create experiences that cater to different player types and community desires."

"We've a tremendous amount of respect for Bungie and for the universe that they created, and yet we do want to take our own unique view on Halo and on where we want to take the franchise is in the future. It's about finding the balance so it's still Halo yet still feels fresh."
Frank O'Connor also warned that what's been shown of Halo 4 to date - which, at Microsoft's Spring Showcase, amounted to a run-through of two multiplayer maps alongside a handful of snippets of the game in action - is the more conventional face of 343's take on the franchise.

"What we showed today is in some ways really traditional," O'Connor told Eurogamer. "Some of the more revolutionary stuff that we're going to be doing is going to create more fuss, and I think it's going to be mostly positive fuss, as it's all been carefully thought out and considered."

http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-05-halo-4-perks-system-introduced
 
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