Manigoldo
L17: Mentor
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wir wissens so langsam ;-)Gerade eben bestellt. Fuck bin ich gehyped!!!![]()
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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wir wissens so langsam ;-)Gerade eben bestellt. Fuck bin ich gehyped!!!![]()
wir wissens so langsam ;-)
Gerade eben bestellt. Fuck bin ich gehyped!!!![]()
AA on the cpu is MLAA Morphological Antialising. We saved 5-6 miliseconds by moving it off the cpu's. Many props to our coder Cedric for making this happen and it looks way better!
For GoW3 we are not using screen space ambient occlusion. We are using a couple other versions of AO including baked for environments, AO texture maps and a pixel calculation that creates better shading on normal maps in indirect lit areas.
Number of dynamic lights - ALOT! that is one of the big features of our engine. We built it around being able to use up to 20 dynamic lights per game object. The light can be big or small, it doesn't matter. In the end, i believe we support up to 50 dynamic lights per game object. We are not using a differed lighting scheme. Our lead programmer Vassily came up with this amazing system during pre-production, us artists love it!!! We can place lights in Maya and have them update in realtime in the game on the PS3, its like being able to paint with lights. Lighting is fast and a very enjoyable artistic process.
Off the top of my head i don't remember exactly poly count numbers for the character. We use as many polys as it takes. My guess for Zues, Kratos and Hades is 25-30,000k triangles. Again, off the top of my head, texture sizes for these character is quite big. I think we are using 2048's for the lower, upper body and head. Each character gets a normal, diffuse, specular, gloss(power map), AO, and skin shader map. We also use can layer textures to create more tiling, and use environment maps were needed, etc.
Yes we will be using Hollywood actors. I believe on another forum thread it includes the names.
Yes we will be referencing GoW1 and GoW2 in the game - i won't give away what it is, just hope you guys dig :smileyhappy:
Das ist kein wirklich großer spoiler. DAs sind die ersten paar Minuten vom Spiel.Das Video-Review von der deutschen GamePro:
http://www.gametrailers.com/user-movie/god-of-war-3-brand-new-scenes/340970?playlist=featured
Aber passt auf MEGA HYPER DELUXE SPOILER!!!
naja GOW bekam dort damals eine 6/10 und GOW2 eine 8/10^^Was geht mit dem Playstation Official Magazine UK? Geben dem Game nur 9/10. Was soll der Mist?
Bubis sollten die Finger von den harten Drogen lassen und erst mal mit Alkohol anfangen. :rofl2:im Gamepro review heißt es Grafisch angestaubt.^^
nö ich habe mich nie über die PSM wertung aufgeregt. Ich rege mich auch nciht über die Gameprowertung auf. Ich sage nur, dass ihr text lächerlich ist^^Nach Darji-Logik schon!![]()
Bleibt doch mal ganz geschmeidig-die Wertungen könnt ihr nicht spielen und diese ganze Aufbauscherei ist doch eh nur was für verbohrte Fanboys.
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Mal eine Frage zu den Versionen von GoW3 und Heavy Rain. Wie ich das mitbekommen habe, sind alle Sony-Spiele aus UK nur noch in Englisch? Und alle dt. Versionen haben ein Wendecover, also GoW3, sowie Heavy Rain?
Die deutsche Version von HR hat ein Wendecover. Bei GoW3 weiß ich das leider nicht.