du willst also sagen das jeder TV haargenau das gleiche Bild zeigt ?bitte hirn einschalten BITTE
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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du willst also sagen das jeder TV haargenau das gleiche Bild zeigt ?bitte hirn einschalten BITTE
Ich rede ja auch nicht davon, dass du Off-Screens auf deinem TV abbilden sollst - das ist ja dann doppelt gemoppelt.naja direct feed ist genau das bild was der fernseher zugespielt bekommt und er stellt diese fehler auch alle so dar... bei der fotografie verschwinden diese fehler alle...
was ist nun näher an dem was man dann beim spielen hat?
Ich rede ja auch nicht davon, dass du Off-Screens auf deinem TV abbilden sollst - das ist ja dann doppelt gemoppelt.
Rede ja nur hier vom Forum, in der solche Bilder gepostet werden, bei denen du mit deinem Kopf um ein Vielfaches näher am Monitor bist als am TV
Das Problem ist, dass gute Off-Screen-Bilder eigentlich viel genauer darstellen, wie wir Spieler das jeweilige Spiel später sehen, als es Direct-Feed-Bilder tuen.
Wir zocken das Spiel ja auch nicht Direct-Feed in unsere Augen eingebrannt, sondern kommen in der Realität, wenn wir mit unseren Augen auf unseren TV schauen, unterschiedliche Licht- und Perspektivverhältnisse zusammen und verändern das Gesamtbild.
Bei Standbild ja, aber nicht in Bewegung!daher sind direct feed bilder genauso wie sie auch später auffem tv siehst.
ich muss ehrlich sagen, deine logik hat nen kleinen haken...
was du sagst würde zustimmen wenn man die off screens direkt
"ins auge gebrannt" bekommen würdest.. aber dem ist ja auch nicht so.
ergo ist es off off, praktisch doppelt gemoppelt.
daher sind direct feed bilder genauso wie sie auch später auffem tv
siehst.
Das ist ja im Prinzip das, was ich sagen wollte ;-)es ist natürlich klar das es am pc nochmals schlimmer rüber kommt da man eben näher am bildschirm sitzt allerdings wird es eben auch am TV nie so gut wie der off screen am pc aussehen da das menschliche auge viel höher auflöst als jede kamera...
Was ist eigendlich mit den letzten News über GT5 ?? Im GT5 forum steht es drinne :confused:
In putting together Forza 3, the team at Turn 10 looked at the marketing materials assembled by luxury car manufacturers like Porsche and Audi, who use large swaths of clean white space to create a sense of openness and luxury. Picture a brochure for a car you could never afford, and you get the idea of how it feels to poke around in Forza 3.
Almost everything in Forza 3 can be reached with one or two clicks. And if you do get lost, one tap on the Xbox 360's back button will take you directly back to the game's home screen. Yep, just like the iPhone.
Well, that may be a good start, but any good racing sim needs to hold its own the track, and that's where Forza 3 shoots from softcore to hardcore faster than a Bugatti Veyron goes from 0-60. Take a car out on the track, either in Free Play or Career Mode, and you're instantly in business. From my brief experience with Forza 3, I found the physics to be as real as you're going to see in any racing game to date.
The better you do as a driver in a host of different categories, the faster you'll progress, and the more you'll be able to do in the game. That's quite a change from most racing games, which reward your progression by doling out new car classes like gold stars to a kindergartener.
You can earn points a variety of different ways as you drive, from drifting around corners like a Tokyo street racer to hitting precision apexes like the tightest F1 driver. And rather than race the same track twice to get those points, you can rack them up at any time, at any location. Just tap the d-pad to bring up your progress meter, and you'll see how you're doing toward any of your point goals as you drive. It's a wide-open system that should take some of the grind out of pounding out the points.
In Forza 3, you have what Turn 10 calls a Home Space. But what they really mean is "happy place." The team spent countless hours rendering what they feel is the perfect spot to shoot car porn: a tight curve at the top of a winding mountain road.
Choose any car from your collection, take it to the Home Space, and the scene will fade in slowly past a clutch of spring flowers. Is it dawn? Is it dusk? Is it heaven? The light reflects perfectly off the paint job, showing off every nook and cranny of the car's construction.
In Forza 2, the livery creators pushed those systems to their limits, using the layers, colors and components to design stunning works of art to decorate the cars in the game. It was often jaw-dropping work. But you ain't seen nothin' yet. There are countless decals in the new livery editor (seriously, I tried and failed) and there is a new grid system for creating designs in place of the cumbersome brick-by-brick system in Forza 2.
If you have the artistic chops and the patience, you can literally create per-pixel art using up to 4,100 layers. Yes, you read that right. Each car in Forza 3 can be customized with designs that comprise up to 4,100 layers. Get ready for some seriously detailed depictions of human anatomy, people
Once you create your intricately detailed design, you can choose to sell it on your own personal online Storefront. Name your price, sit back and watch the credits roll in. You can even choose to fix the number of cars you sell with that design, making your artworks true limited editions.
Forza 3 has a social networking system built right in, so you can 'follow' hot drivers, trade cars/designs/setups with your friends and watch videos of races.
es tut irgendwie weh wenn man zusehn muss, wie seiner lieblingsserie so in den arsch getreten wird..
ich bete spätestens nach dem wertungsvergleich gt5 -forza 3 wachen pd endlich auf und bringen richtige updates..
allgemein sehr sehr krass wie die japanischen studios im vergleich zum westen nachgelassen haben.. sieht man ja nicht nur hier an dem beispiel...
hab ich irgend was verpast in den letzten tagen das alle bei gt auf einmal so geknickt sind?
ist dachte es soll besser werden wegen der 1000 autos und so?auser versteht sich
Ach wie schön. 1. Ist GT immer schon anders gewesen als Forza und 2 . Wird auch GT cverdammt hohe wertungen einfahren keine Angst^^