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Ich auch, denn ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass es da eine so große Zielgruppe gibt.
Langfristig schon, aber bei den jetzigen Einschränkungen noch nicht.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Ich auch, denn ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass es da eine so große Zielgruppe gibt.
Was hat das mit Apple Defense Posts zutun? Ich frag wirklich aus Interesse, und fühle mich nicht auf den Schlips getreten.
negativer comment -> positiver von dir.
könnte man als defense force auslegen.
aber nu auch egal.
btt.: ich brauch keine uhr, mein handy hat eine integriert.
;-)
10 Mio im ersten Jahr würde ich als erfolg betrachten.
Ich auch, denn ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass es da eine so große Zielgruppe gibt.
Wie ich ja schon vorraussagte
GERINGES INTERESSE:
Floppt die Apple Watch?
http://www.golem.de/news/geringes-interesse-floppt-die-apple-watch-1503-112967.html
Zusammengefasst sind 68 Prozent an der Uhr kaum interessiert: 47,6 Prozent sind gar nicht und 20,4 Prozent nicht besonders interessiert. Sehr interessiert sind 9,7 Prozent.
das iPad wurde auch anfangs als nutzlos betitelt.![]()
Sind nicht 50 Millionen von Apple gewünscht?
Sind nicht 50 Millionen von Apple gewünscht?
Jetzt stört mich doch irgendwie das ich, dass Iphone zum laufen mitnehmen muss. Irgendwie blöd.
Das MS Band kommt nach Europa.Start beginnt am 16.4 in UK.
Viele meinen ja, für zierliche Frauen sei die Moto 360 gar nicht gedacht bzw. konzipiert. Zu überdimensioniert, zu groß und zu unhandlich. Ich denke hingegen die Smartwatch kommt gerade bei zierliche Frauen (und schmale Handgelenke; aber auch bei Männer) richtig zur Geltung.Obwohl sie für die Dame dort oben irgendwie ein wenig überdimensioniert wirkt.![]()
Joshua Topolsky, Bloomberg:
"The watch is not life-changing. It is, however, excellent. Apple will sell millions of these devices, and many people will love and obsess over them. It is a wonderful component of a big ecosystem that the company has carefully built over many years. It is more seamless and simple than any of its counterparts in the marketplace. It is, without question, the best smartwatch in the world."
Farhad Manjoo, The New York Times:
"It was only on Day 4 that I began appreciating the ways in which the elegant $650 computer on my wrist was more than just another screen. By notifying me of digital events as soon as they happened, and letting me act on them instantly, without having to fumble for my phone, the Watch become something like a natural extension of my body—a direct link, in a way that I’ve never felt before, from the digital world to my brain. […]
What’s more, unlike previous breakthrough Apple products, the Watch’s software requires a learning curve that may deter some people. There’s a good chance it will not work perfectly for most consumers right out of the box, because it is best after you fiddle with various software settings to personalize use. Indeed, to a degree unusual for a new Apple device, the Watch is not suited for tech novices. It is designed for people who are inundated with notifications coming in through their phones, and for those who care to think about, and want to try to manage, the way the digital world intrudes on their lives."
Lauren Goode, Re/code:
"Not everyone has an iPhone 5 or later, which is required for the watch to work. Not everyone wants her wrist pulsing with notifications, finds animated emojis thrilling or needs to control an Apple TV with her wrist. Smartwatches can sometimes feel like a solution in search of a problem. […]
One day this past week, I woke up at 5:15 am, exercised for an hour using the Watch, ran Maps during my commute, made phones calls and received notifications throughout the whole day, and by 11:00 pm the Watch was just hitting its Power Reserve point."
Nilay Patel, The Verge:
"There’s no question that the Apple Watch is the most capable smartwatch available today. It is one of the most ambitious products I’ve ever seen; it wants to do and change so much about how we interact with technology. But that ambition robs it of focus: it can do tiny bits of everything, instead of a few things extraordinarily well. For all of its technological marvel, the Apple Watch is still a smartwatch, and it’s not clear that anyone’s yet figured out what smartwatches are actually for."
[video=youtube;noZAqbn92gM]https://www.youtube.com/watch?v=noZAqbn92gM[/video]
David Pogue, Yahoo Tech:
"The Apple Watch is light-years better than any of the feeble, clunky efforts that have come before it. The screen is nicer, the software is refined and bug-free, the body is real jewelry. First-time technologies await at every turn: Magnetic bands, push-to-release straps, wrist-to-wrist drawings or Morse codes, force pressing, credit-card payments from the wrist. And the symbiosis with the iPhone is graceful, out of your way, and intelligent.
But the true answer to that question is this: You don’t need one. Nobody needs a smartwatch. After all, it’s something else to buy, care for, charge every night. It’s another cable to pack and track. Your phone already serves most of its purposes. With the battery-life situation as it is, technology is just barely in place to make such a device usable at all."