StefSan
L18: Pre Master
Mir wundert die Abwesenheit eines Fairy Tail-Trailers. Wo doch ausgerechnet da der größte Hype liegt.
Alles Absicht! Um mehr Hype zu erzeugen
![Scan :scan: :scan:](/styles/sanleiassets/cwsmilies/j-scan.gif)
![Ugly :ugly: :ugly:](/styles/sanleiassets/cwsmilies/ugly.gif)
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Mir wundert die Abwesenheit eines Fairy Tail-Trailers. Wo doch ausgerechnet da der größte Hype liegt.
Anime production studio Kyoto Animation launched "Kyoto Animation Award", an award for the original creations of novels, manga and scripts. Winners of the award will have a chance to get an anime adaptation by Kyoto Animation if the works receive high esteem.
Anyone can participate in the competition and the winners of the first year will be announced next Spring.
Quelle: Anisearch.deDer Film, der erst diesen Sommer Premiere in Japan hatte, soll zwischen dem 29. Oktober und dem 8. November in den Münchener Kinos Mathäser und Gloria Filmpalast im Japanischen mit englischen Untertiteln auf 35-mm-Film vorgeführt werden. Wer es dahin nicht schaffen sollte, bekommt zwischen dem 13. und 15. November im Berliner Zoo Palast noch einmal die Gelegenheit dazu.
Moe-Scheiß - checked
Perverse Anspielungen - checked
Yuri - checked
Tsundere - checked
Kommt mir echt 08/15 vor.
Als dachte sich der Produzent: Hey. Wir brauchen alles, was heutzutage sich gut verkauft. Packen wir so nen Moe-Crap rein und perverse Anspielungen.
QuelleClassic “cyber SF western” anime Trigun is set to return with a theatrical anime in the spring of 2010.
The movie will star Vash, Nicholas, Meryl and Milly as they struggle to prevent yet another city succumbing to the calamities which follow in Vash’s wake, much as with the original series.
The original seiyuu cast will be reprising their roles.
The TV anime was adapted from the manga serialised in Young King Ours in 1998, so just what prompted this sudden revival is not clear, but the movie will doubtless be welcomed by the many fans of this extremely well received series.