Call of Duty: Black Ops II

so, grad mal auf PS3 5 runden tdm bootcamp bis level 11 gespielt. Combat Record zeigt zwar nix an, hab ichs eben selbst ausgerechnet...

k/d von 3,4 (153-45)und 393spm xD und das lustige ist, trotz 2x 37 kills, 1x 32 und 1x 27 habe ich nur 1 spiel von 5 gewonnen :lol2: (ragequit in der 6. runde bei 11-4 ^^)

fazit:
es sieht schlechter aus, es spielt sich ein wenig unrunder als auf 360, aber im bootcamp zumindest sind verdammt viele bobs unterwegs :lol2:
 
Zuletzt bearbeitet:
Habs bei nen Kumpel angespielt, wie ich befürchtet habe, bekomm ich zig hitmarker und die Gegner fallen nicht um. "Stopping Power" wo bleibst du nur? ...

Ist eher ein Lagproblem, hat nix mit Stoppingpower zu tun.


Und übertriebene Killstreaks gibt es trotzdem


Bis jetzt sind bei Blops2 mit Abstand die wenigsten "übertriebenen" Killstreaks seit MW1 in der Luft, womit hast du denn ein Problem?


... ich muss echt zugeben, ich gönne keinen Entwicklerteam den unverdienten Erfolg den sie mit CoD haben.


Muss man jetzt ned verstehen oder?


Audi A4 B8 S-Line+ (Limosine)
Arubablau, 2.0 TDI
<3


Oh ja...ne Limo trink ich jetzt :v:
 
Zuletzt bearbeitet:
jetz kommt dingo auch noch...
naja ich halt mich da jetz raus.Mit DIngo zu diskutieren ist so angenehm wie intimpilz :v:
(nicht gegen dich persönlich gemeint,aber mit dir kann man einfach nich diskutieren)
 
Ich kenn die Waffen-stats zu allen Teilen so gut wie auswendig und da brauch mir auch keiner mit der Zeit kommen die man braucht um zu töten.
Das geht alles nach hitmarkern. Nach 2 oder 3 wird automatisch nachladen gedrückt. ;)
 
Jap Burst Waffen sind deswegen sehr verkrüppelt, wenn ich an die FAMAS oder M16 zurückdenke. Aber hier zu diskutieren ist eh Sinnlos.

Ach Dingo, komm wir lassen die CoD´ler unter sich, also ich bin hier draußen, bevor ich vor Kopfschmerzen noch nen Tumor bekomme
 
So hab mir die UK jetzt auch bestellt bei Zavvi, hat nur 51,55 € gekostet, hab dann noch kurz nach nem Gutschein gegoogled und sogar einen gefunden wodurch ich es letztendlich für 46,40 € bestellt habe, nicht schlecht für ein CoD. :)

Jetzt noch 1 bis 2 Wochen warten, freu mich schon auf die Kampagne und auf den MP. :)
 
Hab das Video auch grad gesehn und musste ein bisschen loslachen als httk über dein Profil geht und von rechts ein riesengroßer Pedobär einen anschaut. :rofl3:
 
Jap Burst Waffen sind deswegen sehr verkrüppelt, wenn ich an die FAMAS oder M16 zurückdenke. Aber hier zu diskutieren ist eh Sinnlos.

Ach Dingo, komm wir lassen die CoD´ler unter sich, also ich bin hier draußen, bevor ich vor Kopfschmerzen noch nen Tumor bekomme


Ist eher ein Lagproblem, hat nix mit Stoppingpower zu tun.





Bis jetzt sind bei Blops2 mit Abstand die wenigsten "übertriebenen" Killstreaks seit MW1 in der Luft, womit hast du denn ein Problem?





Muss man jetzt ned verstehen oder?





Oh ja...ne Limo trink ich jetzt :v:



Wieso beantwortest denn ned meine Fragen? Ich mach mir soviel Mühe hier mit der behinderten Zitat Funktion deinen Beitrag aufzusplitten und du haust einfach ab :neutral:

Btw falls du meinen Wink ned verstehst...es heißt Limousine (wenn man schon in der Sig mit seinem Auto braggen muss dann wenigstens auch alles richtig schreiben :v:)
 
Ist es eigentlich üblich das in fast jedem Spiel alle leute eine Gelbe Leitung haben ?
Das nervt voll und ich kann mich nicht erinnern das es in den alten Call of Dutys so viele lags gab :mad:
 
Patch Notes ->

PS3 Game Update (1.04) Notes:

New Features & Feature Improvements

•Added support for posting Live Stream URLs to Twitter.
•Improved audio/rumble responsiveness when hitting enemies with gunfire.
•Improved overall communication of Double XP when enabled.
•AAR better communicates how much XP was earned in each match.
•Added the ability to "View League Teams" from any player's Playercard.
•Added the ability to “View Playercard” from League solo leaderboards.
•Added a number of security system enhancements.
Issues Addressed

•Fixed a rare hang (“Awaiting Textures”) upon loading into maps when joining a session in progress after fresh boot.
•Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk.
•Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it.
•Addressed an exploit where modified console hackers could maliciously spread infected films to other users.
•Added a fail-safe to prevent spawn trapping in CTF.
•Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms.
•Fixed a number of new UI error messages reported by users.
•Addressed a number of issues that would cause friendly/enemy color indicators on equipment and scorestreaks to display as the wrong team.
•Improved overall Theater and Live Streaming stability.
•Improved film rendering stability and made progression bar more accurate while rendering a film.
•Addressed issues which prevented some master challenges from being completed.
•Precision challenge “Wet Work” will now unlock with 10 kills.
•The wins challenge will now account for all FFA modes when ending a match with a tie (if you are in the top 3).
•Players that help with the “Synchronized Attack” challenge now get credit for it.
•Players will not be able to manually take control of their AGR if they die at the exact moment that their AGR deploys.
•Emblem Editor no longer closes the current emblem when discarding changes.
•Players using Ghost will no longer be invisible at all times in Custom Games with the mini-map option set to “constant”.
•Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy’s minimap while shooting and moving while a UAV is up.
•The median for the K/D graph in the AAR is set to 1.0 instead of 0.0.
•Players can no longer get on top of the shrubs in Nuketown 2025.
•Thermal vision overlay no longer appears using the VTOL glitch.
•Kills from the explosion on the explosive crossbow bolt now count towards challenges.
•Counter UAV no longer remains for the rest of the game after a host migration.
•Clan tag is no longer locked immediately after prestige.
•Offline profiles can no longer be exploited to join online games when an online profile is also signed in.
•Multi-team games no longer count as a tie if an entire team quits.
•Fixed an area in Express where K9 Unit dogs could get stuck.
•EMP grenades no longer affect the CODcaster HUD.
•Party Privacy count no longer affects how many bots will spawn in Combat Training.
•Shadows seen through sniper scopes now render more correctly.
•Players can no longer stand on invisible collision in Carrier.
•“Drop Shot” medal is no longer awarded after standing back up.
•Players can now copy a custom class to the extra prestige slot.
Gameplay Balancing

The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from usage patterns of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch.

Scorestreaks:

•UAV: cost increased from 350 to 425.
•Lightning Strike: added 750ms delay
Equipment/grenades:

•Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms.
•Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion.
•Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit.
SMGs:

•All: increased hip fire recoil.
•All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
•All: reduced bullet penetration.
•MSMC: increased recoil slightly.
•PDW-57: increased recoil slightly.
Assault rifles:

•All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
•XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
•XM8 + Select Fire: increased recoil.
•FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
•SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
•MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.
Sniper Rifles:

•All: increased hip fire spread.
•All + Laser Sight: increased hip fire spread.
•XPR-50: increased recoil slightly.
Shotguns:

•R870: reduced one-hit kill range by 45 inches.
Pistols:

•B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1.
•KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1
 
Sind die ~3000kbps eigentlich das maximale was Black ops als Bandbreite erkennt? Ich hab auch immer noch viele mit gelben Balken die ich nicht treffen kann mich aber one hitten :-( gefühlt bei jedem zweiten Spiel
@mifune der Patch ist schon on bzw hatte eben bei mir aktualisiert
 
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