Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Sasuke schrieb:zeaLoT schrieb:Sicher sicherSasuke schrieb:Glaube langsam auch an ne GDC Ownage von Sony - dürfte ein Fest für uns Gamer werden![]()
Genau so ne Ownage wie auf der E3 2006 und TGS
Die Chancen sind sehr hoch - siehe verschiedenen Aussagen von Harrison und anderen Sony-Angestellten...naja mal abwarten noch 3 Tage![]()
Sasuke schrieb:zeaLoT schrieb:Sicher sicherSasuke schrieb:Glaube langsam auch an ne GDC Ownage von Sony - dürfte ein Fest für uns Gamer werden![]()
Genau so ne Ownage wie auf der E3 2006 und TGS
Die Chancen sind sehr hoch - siehe verschiedenen Aussagen von Harrison und anderen Sony-Angestellten...naja mal abwarten noch 3 Tage
@Suntiago
Wieviele Doppelposts noch ? Man kann die Beiträge auch editieren![]()
Komisch. Bisher interessierte sich doch eh keiner für Achievements? Oder ist es jetzt deshalb geil, weils für die PS3 kommt? :wink2:Sasuke schrieb:Mii+AC+Archievment= Playstation HOME ? Wäre sehr geil, also das beste der Konkurrenz in einem ^^
Hoffen wir es mal. So schlecht wie sich Games derzeit für die PS3 verkaufen, wird Zeit das sich da mal was ändert.Glaube langsam auch an ne GDC Ownage von Sony - dürfte ein Fest für uns Gamer werden
Azash schrieb:Krogan schrieb:Mir sagen diese Strategie-Spiele nichts, kenne da nur C&C und Starcraft.Azash schrieb:Wäre wirklich schade, wenn es PC-exklusiv bleiben würde ... spiele auf dem PC nur Strategiespiele (Alpha Centauri, Master of Orion 2 ...).Krogan schrieb:Hm, Dragon Age wird wahrscheinlich PC-Exclusiv - leider. Muss wohl aufrüsten, doofes Bioware.Azash schrieb:Vergessen wir deinen Lapsus
Hoffe auch, dass KOTOR 3 von Bioware entwickelt oder zumindest kritisch überwacht wird.
Über ein Dragon Age für die Xbox 360 würde ich mich aber auch sehr freuen![]()
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Naja, werde mich mit Mass Effect und KOTOR 3 trösten müssen![]()
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Alpha Centauri = IMO bestes Runden-Strategiespiel ever
Master of Orion 2 = IMO bestes Runden-Sci-Fi-Strategiespiel ever![]()
We're going to release additional content for Resistance. I don't think we've gone into detail on the schedule, but we have some really, really cool things that will be extending the story, extending the locations, some brand new content, starting in April.
I had questions about this yesterday from other interviews where people were commenting about MotorStorm. I genuinely do believe it exceeds the trailer in a couple of key ways. One, there are more cars on screen than there ever were in the trailer, doing more complex interactions with more physics, more dynamics, more A.I.-driven unpredictability than we could ever show in the trailer.
If you are going to have an avatar which is your representative in a virtual world, it has to stand for more of your personality than some 2-D cartoons. So while I think that millions of people would be happy with cartoony looks, the planet at large probably isn't. And it's an experiment that will be played out very soon, actually.
.From our own studios, Warhawk, Lair, Heavenly Sword, the Naughty Dog game--the game with no name, at least not officially. I think those individually and collectively are going to resonate with gamers around the world, of a lot of obvious reasons
The game is being overlooked already and it hasn't even launched. It's the most downloaded thing off the Playstation Network. Some enormous percentage who have a connected console have downloaded that demo.
We're going to keep that alive, keep that growing, keep building a community on top of that. And as you said earlier about the forums, that's our great feedback loop. We read those forums, we read those posts about people wanting to have this feature and that feature.
We did a very bad job between E3 2006 and the media event in October. And something which in hindsight I wished we had done--but that's 20/20 vision--I wished we had released a movie showing the Xross Media Bar in action to the Web after E3 2006. Not maybe showing every single feature, but just to give people something to chew on.
I'm sure a lot of people had already written the story about PS3s being returned for some hardware problem. There is no hardware problem. So I'm sure a lot of people were like, "Damn!"
There is a cultural thing about our approach in Japan that has to change. Our approach in Japan is, "Once it's perfect, we'll share it with everybody else." Whereas I think in order to engender trust in our users, we have to share some things that might be not quite perfect, but are ready to give you an indication of what's coming. So we could say, "You know, we're not sure when it's coming, but we're going to have DVD upscaling on Playstation 3."
why I call it Game 3.0 is that I think there are three ages of games. The first age was the disconnected island nation console, with games entirely on disc or entirely on cartridge as the whole experience. The second age was the connected console, but where the content was still locked entirely on the disc or the cartridge. And the third age, which we're moving into, is where you have upload and download, this bidirectional relationship with the user.
Keeping the community inside the game experience rather than breaking it out of the game experience is what Game 3.0 is about, or it's one of the characterizations of what Game 3.0 is about. It's about commerce, it's about community and it's about communication, but it's about collaboration as well.
We have a penalty box--if anybody says the word "EDI," I charge them ten bucks. It's "Games for the Playstation Network."
We're being much more experimental, taking ideas we know would never, ever work at retail and revisiting them and trying to establish them. Some of them, I think we can establish on the network and then move to retail. I think that's a perfectly valid approach. Between us and third parties, we can be releasing hundreds of games a year for the network. Thousands even. Non-traditional game content as well.
Well, your imagination fills in the blanks for you. You're much more willing to forgive poor animation when the rendering is abstract. When you have a beautifully rendered, ultra-realistic face, if the eyebrow doesn't move properly, it destroys--what's the word, my brain's stopped working--it destroys the suspension of disbelief. That's where the money gets spent on next-generation games. You make the backgrounds photorealistic; suddenly the characters look stupid. You make the characters photorealistc; suddenly the animation looks stupid. You make the animation body-perfect; then you have to have the behaviors, the twitches, the idiosyncrasies. That's where the money goes.
Taking the conversation back to Gears of War, what they did very intelligently, in my opinion, is put a glass ceiling on that. It's still a very high glass ceiling, but they put a glass ceiling on it and said, "This is our look. This is going to be our rules set for the visual language of the game." And that was very well-executed.
Suntiago schrieb:Ich muss doch als MS Troll Nr1 mindestens soviele Posts schaffen wie der Objektive Darji in dieser kurzen Zeit nach anmeldung...
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Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...kopieren wo es nur geht...armseliges Volk![]()
WMD schrieb:Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...kopieren wo es nur geht...armseliges Volk![]()
hatte ja völlig vergessen, daß nintendo auch konzepte wie myspace erfunden hat. die welterste spielkonsole hat ja auch nintendo erfunden, genauso wie den ersten microchip...
WMD schrieb:Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...kopieren wo es nur geht...armseliges Volk![]()
hatte ja völlig vergessen, daß nintendo auch konzepte wie myspace erfunden hat. die welterste spielkonsole hat ja auch nintendo erfunden, genauso wie den ersten microchip...
Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...können nichtmal die selben Features bieten wie die Konkurrenz...armseliges Volk![]()
Frenck schrieb:Alternative Situation:
Sony liefert KEIN Gegenstück zu Mii und Achievements...
Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...können nichtmal die selben Features bieten wie die Konkurrenz...armseliges Volk![]()
Sasuke schrieb:WMD schrieb:Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...kopieren wo es nur geht...armseliges Volk![]()
hatte ja völlig vergessen, daß nintendo auch konzepte wie myspace erfunden hat. die welterste spielkonsole hat ja auch nintendo erfunden, genauso wie den ersten microchip...
Was hat das mit BigN zu tun ? Fakt ist das die beiden Features bei der Konkurrenz gerade relativ erfolgreich sind , würde mich net wundern wenn Sony etwas ähnlich zu bieten hätte...
Sasuke schrieb:WMD schrieb:Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...kopieren wo es nur geht...armseliges Volk![]()
hatte ja völlig vergessen, daß nintendo auch konzepte wie myspace erfunden hat. die welterste spielkonsole hat ja auch nintendo erfunden, genauso wie den ersten microchip...
Was hat das mit BigN zu tun ? Fakt ist das die beiden Features bei der Konkurrenz gerade relativ erfolgreich sind , würde mich net wundern wenn Sony etwas ähnlich zu bieten hätte...
Vorlone schrieb:Auch meine MeinungAzash schrieb:Alpha Centauri = IMO bestes Runden-Strategiespiel ever
Master of Orion 2 = IMO bestes Runden-Sci-Fi-Strategiespiel ever![]()
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Master of Orion 2 war nur so schnell zuende :cry:
Halt ich habe M.A.X. (1)vergessen, ein wirklich supergeniales Rundenstrategiespiel, kennt das noch jemand?
Sasuke schrieb:Frenck schrieb:Alternative Situation:
Sony liefert KEIN Gegenstück zu Mii und Achievements...
Varn schrieb:Wat soll ich dazu sagen?
Typisch Sony...können nichtmal die selben Features bieten wie die Konkurrenz...armseliges Volk![]()
Ne,das würd er sicher net schreiben...glaub ma![]()
kA vorallem, weil MS nichtmal eine PK hat. Oder hab ich da wsa verpasst?^^Frenck schrieb:@ Suntiago
Wie kommst du darauf das Halo 3 gezeigt wird?