Xbox One Xbox One

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Kauft ihr die Xbox One direkt zum launch?


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Full View of the Cloud

Everyone just sort of nods along when cloud gaming is brought up. It's not an especially captivating idea. (The only reason anyone really perked up over it with the PS4 was because of backward compatibility.) Video games are most easily understood in concrete examples, and the real work in conceptualizing how to use this tech hasn't really been done yet. But man this is cool.

Essentially, Microsoft has made the Xbox modular. The background tasks that will be offloaded to the cloud will be a serious deal in a large number of cases. You know how in Skyrim sometimes you can look at a specific part of a specific wall and your framerate will randomly dip down into the afterlife? That workload (which is probably a silly mistake, but still) would probably be shifted off to some Microsoft server, and never make it to your Xbox. The decision-making process of when to do that—it only fires on "latency insensitive" loads, not "latency sensitive" ones—still dictates that the majority of workload will still be done locally, client side (i.e. on your Xbox). But that's not always going to be the case.

What's in the box, the hard specs, was determined by the experience team to be a big enough step forward to be a next gen console, and being that the PS4's specs are basically identical, it seems basically right. It's the step you'd take if you were just doing what you'd always done. But the ways that hardware, alongside the cloud computing, will be used have the ability to expand drastically.
 
das cover der xbox one

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Sieht wirklich scheisse aus. Hoffen wir mal, das es nur ein Fake ist.
 
Hey, das wird geil. Dann brüll ich einfach wenn mich ein Match aufregt "Xbox aus" ich und alle Konsolen gehen aus.

Nicht aufgepasst? Das Teil erkennt, wer wann spricht. Kannst nicht mal bei einem Kumpel auf der Couch sitzen und ihn so ärgern, sofern du keinen Account auf seiner Box hast und angemeldet bist
 
Prinzipiell gebe ich dir Recht. Selbst tauschen wie bei der 360 wäre nett. Dennoch:
500GB reicht für 10 Spiele a 50GB, 20 Spiele a 25GB. (ok, ein wenig fürs OS, ein wenig für Spielstände...etc...)Die spiele ich nicht alle gleichzeitig...du etwa? Nichtsdestotrotz wären 1000GB besser, doch wohl zu teuer bzw. würde das kaum jemand kaufen wegen Gesamtpreis...

Zu den Headsets:
Punkt geht an dich. Wie auch (nach meinem Wissen) bei Sony, ist es aktuell nicht sicher, ob alte Headsets kompatibel sind mit den neuen Konsolen -> resp. TurtleBeach Headset + "einfach" neues Verbindungskabel mit einseitig neuem Anschluss?
Ansonsten verfahren leider Firmen heutzutage so wie Apple: Zu Beginn alles Extra...
Aber da sind noch einige Überraschungen drin.

Es geht ja nicht darum das sie 1 TB verbauen sollen, sondern einem die Möglichkeit geben sollen diese selbst nachzurüsten wie es bei der PS3 schon möglich war

Naja bei Sony gab es ja sowieso kein wirkliches Headset. Da konnte man ja so oder so jedes Bluetooth Headset verwenden.
Bei der PS4 soll aber laut Sony ein Headset beiliegen welches man an den Controller anschließt. Das was Microsoft also bei der 360 gemacht hat, das macht Sony jetzt bei der PS4. Microsoft dagegen hält es jetzt für unnötig da man Kinect ja beiliegen hat. Naja

Scheint vom Format her wieder der DVD Hülle zu entsprechen. :oops:

Ne, vergleich mal mit einer PS3 Hülle. Ist Blu-Ray Format
 
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Essentially, Microsoft has made the Xbox modular. The background tasks that will be offloaded to the cloud will be a serious deal in a large number of cases. You know how in Skyrim sometimes you can look at a specific part of a specific wall and your framerate will randomly dip down into the afterlife? That workload (which is probably a silly mistake, but still) would probably be shifted off to some Microsoft server, and never make it to your Xbox. The decision-making process of when to do that—it only fires on "latency insensitive" loads, not "latency sensitive" ones—still dictates that the majority of workload will still be done locally, client side (i.e. on your Xbox). But that's not always going to be the case.

What's in the box, the hard specs, was determined by the experience team to be a big enough step forward to be a next gen console, and being that the PS4's specs are basically identical, it seems basically right. It's the step you'd take if you were just doing what you'd always done. But the ways that hardware, alongside the cloud computing, will be used have the ability to expand drastically.

I don´t get it. Bitte mehr Informationen, falls auffindbar. Danke.
 
Aussehen ist sowieso wurscht. Format wäre da noch wichtiger (BD's nehmen einfach weniger Platz weg). Aber mal sehen, am Ende lade ich die Games wahrscheinlich sowieso lieber runter.
 
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