epic fail!
8)
:-D:evil:
;-)
Wir können ja wetten

@FCs
Ist ja nicht deren Entscheidung - und EA-like Server wirds für Conduit ja nicht geben.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
epic fail!
8)
:-D:evil:
;-)
@FCs
Ist ja nicht deren Entscheidung - und EA-like Server wirds für Conduit ja nicht geben.
Wir können ja wetten![]()
Red Steel 2 ist doch eh nur Vaporware![]()
IGN: First of all, congrats on picking up such a highly anticipated project. What drew SEGA to The Conduit?
Simon Jeffery: The Conduit is one of those few games that comes along that ignites a frenzy of interest across the gaming community. We really liked the way that the developer (HVS) was promoting and presenting the game. They had us at 'The '
IGN: Why do you think SEGA is a good partner for this game?
Simon Jeffery:
SEGA is making considerable investment in core games for the Wii. We strongly believe that games like Mad World and House of the Dead Overkill have a great place on the Wii and Nintendo of America shares our belief. Everyone is churning out wide market and family-friendly fare for the Wii platform, but there are millions of core gamers being underserved right now and SEGA was delighted that HVS feel the same way.
IGN: Do you view The Conduit as the beginning of a Wii-exclusive franchise from SEGA?
Simon Jeffery: We are currently only talking about the first game, but we have every belief that HVS is building something awesome here
IGN: The Conduit is a big game amongst the educated Wii owner, but it's also a new IP always a hard sell to the general consumer. What kind of marketing /advertising will you back this new game with? How much do you plan to spend to support it?
Simon Jeffery: It's early days to talk about how much we will spend to support the game, but the buzz that HVS have already generated for The Conduit is absolutely outstanding. All metrics indicate extremely high awareness with Wii consumers. We will absolutely put a world-class marketing campaign behind the launch of the game but we're helped by the fact this game is so good that it sells itself!
IGN: High Voltage Software has not only been a big supporter of Wii, but one of the few third-party developers to really push the system. We happen to know it's already working on major new Wii software. Will SEGA also try to publish the developers other projects?
Simon Jeffery: We have huge respect for HVS and really enjoy working with these guys. We hope they like us back!
IGN: Finally, do you have any words for fans anticipated The Conduit?
Simon Jeffery: Only that everything that you've seen to date is just the tip of the iceberg. When we saw deeper and further into the game, we just got more and more excited. Wii gamers are in for a real//i> treat exclusive to their platform!
We will absolutely put a world-class marketing campaign behind the launch of the game but we're helped by the fact this game is so good that it sells itself!
Ein widerspruch an sich, das Spiel ist so gut, dass es sich auch ohne Werbung verkaufen könnte, geplant ist aber eine Werbekampagne. Das heißt für mich, dass wir froh sein können, wenn wir nen TV-Spot zu sehen bekommen...
ich mächte mal auch behaupten, das red steel 2 besser aussehen wird.
teil1 sah zum teil schon richtig richtig gut aus, und wenn man das niveau überall im spiel halten kann, wird das ein echter augenschmaus. zuzüglich natürlich noch weitere effekte etc., die im ersten spiel noch nicht drin waren.
zeit hat ubisoft dafür ja nun.
gleiche meinung. red steel war quasi das erste wii spiel. und manche level sahen wirklich beeindruckend aus. teil 2 dürfte die wii grafik referenz werden. davon gehe ich stark aus!
Tabu über die Grafik zu reden ? Lol - wovon sprichste besonders hier im Conduit Thread gehts fast nur um die Grafik![]()
jungs, bitte lasst euch nich auf das niveau der edelsekte hinab, indem ihr euch über die grafik von zwei noch nicht erschienenen shooter streitet.
Ich zitiere:
Gut, stimmt hier wird viel über Grafik diskutiert, genauso wie im Sky Crawlers und ím MH3 thread, weil es sich dabei um souveräne Grafik handelt.
Aber erst neulich im ToS thread wurde ich wieder vergräult weil ich gemeckert habe!![]()