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Komentar @ Crysis Gerücht von Mailenstein

CryTek äusserte sich AFAIK mal über die Next-Gen Konsolen, dass der Wii die einzige Maschine wäre, die sie für einen Konsolen Ego-Shooter in Betracht ziehen würden!

Zudem Münzen viele das Crap-Far Cry auf CryTek selber um obwohl die Wii-Version von Ubi gemacht wurde, möglich wäre ein Versuch zu zeigen, dass sie es viel besser können!
 
Crysis Coming To Wii?

We have no idea of the authenticity of this image, but if it is to be believed, then it seems Crysis is coming to the Wii, if not all 3 next-gen consoles. As you can see from the image, the graphics are looking pretty impressive, although why Crytek would choose to put the game on the Wii first, is beyond us. Rumor mill for sure.

gr.image.jpg

Glaubt jemand dran?

Kleiner Hinweiß:
Datum der Aufnahme: 2007:05:25 16:06:13
Benutzte Software: Adobe Photoshop CS3 Windows
 
Nintendo working towards 1.5 million Wiis per month

Nintendo is doing their best to get as many Wiis out there as possible. Each month we inch closer to Nintendo’s goal of having 1.5 million Wiis available for purchase each month. Lazard’s Colin Sebastian says that Nintendo is definitely moving in this direction, but it may not be enough.


“Based on our retail channel checks demand still appears to exceed supply, and we believe that shortages could persist through the remainder of the year, including the key holiday period.”


Hey, if the Wii can sustain this kind of popularity all through its first year, I think that is great. Hopefully people will keep trying to get their hands on the system. Mr. Sebastian also mentions that the expanding Wii audience bodes well for third party companies, Ubisoft for example.

http://gonintendo.com/?p=18544

das wären ja immerhin 1,5 Mio * 12 = 18 Mio Wii / Jahr. Nicht schlecht!
 
grim schrieb:
Glaubt jemand dran?

Kleiner Hinweiß:
Datum der Aufnahme: 2007:05:25 16:06:13
Benutzte Software: Adobe Photoshop CS3 Windows

In der Job-Börse von Cry Tek wird nach Xenon und PS3 Programmierern gesucht allerdings will das Studio eine völlig neue IP für "Next-Generation Consoles" in ihrem Zweigstudio in Kiev entwickeln...

Zwar nur für die beiden anderen Konsolen aber nicht Crysis...
Ob sie wirklich an der Wii-Version arbeiten kann ich nicht einschätzen.

Das Konsolen-Spiel wird CryEngine2-Middleware benutzen aber ein Wii Spiel bräuchte eine neue Engine, da Crytek ihre Zweigstellen scheinbar mit Neu-Personal und Middleware belegen will wäre es möglich, dass Wiisis ;) intern in Deutschland vom original Team entwickelt wird und sie deshalb nur die Erfahrenen Entwickler ranlassen um das Maximum zu erreichen!
 
Crytek hat uns die ganze Zeit was vorgemacht, alles was wir bisher von Crysis gesehen haben lief in Wirklichkeit auf dem Wii!!!111einseinself
Geheimer Quantenchip im Wii confirmed!!!











...oder auch nicht. Na hallo, wenn in den Bildinfos schon steht, dass es mit Photoshop gemacht wurde....
 
grim schrieb:
Kleiner Hinweiß:
Datum der Aufnahme: 2007:05:25 16:06:13
Benutzte Software: Adobe Photoshop CS3 Windows
Um den Hype ein bisschen aufrecht zu erhalten: Was meinst du denn, wie das Wasserzeichen ins Bild gekommen ist? Eben ;)

Und du benutzt als Browser Opera? ;)
 
CryTek Interview vom letzten Jahr:
GI: It’s assumed that if you do console development it’ll be on the most powerful systems – Xbox 360 and PS3. What do you think of Wii?

Yerli: I love the Wii (laughs). When I was at E3 and playtested it, I loved it. I thought about how we could do games for this platform and what kind of games they would be, and what kind of shooters we could do on it, and work it to our own needs here. Yes we’ve had some thoughts, but Crysis is not part of the plan at this stage, but that may change. We are a company that takes one step at a time, and once we achieve the goal that we want to achieve then we take the next step and see what the next platform we go with next. We did not decide if we’ll do PS3 at all. We have all of the development kits, and we have research going on. We have the Wii, Xbox 360, and PS3, we work as researchers and test them, essentially. We have parts of these systems running because there is going to be console development in our company, but if it’s going to be Crysis or not is a step ahead of us. Because if we go to fast we sacrifice quality on PC, and I want to make sure it’s the best PC shooter we can do. With our company our goal is to make it the best shooter of all time. Once we achieve that, our achievement is we do our best and that’s it. Whether we do it our not is to be determined. Once we are there, then we’ll take the next step.

GI: Crytek is known to have made stunningly beautiful games, and while you can sort of experience them on lesser hardware, if you have the quad-SLI setup, and three gigs of RAM and a super fast processor it’s going to look incredible. With looking at what the Wii has under the hood, does that discourage you as a developer?

Yerli: No, not at all, because I think we can make great visuals by different means. Look at the PS2. Some PS2 games still look fabulous. And there are games that are just stylized perfectly. You can achieve anything with every hardware. I think it’s a matter of artistic direction, how you use the limitations. That ultimately is the experience you want to give. The experiences in Crysis drives the art direction. The experience of the frozen environments, the experience of interactivity, then we decide how we want it to come across visually. What do we need to do, how far do we need to go? With the Nintendo Wii the approach will be similar. We have this great controller, we have the limited power of the console, How we can make a confined space or large outdoor level, whatever, how can we make the best out of the controller that’s giving the experience that we want to give? Completely fluid interactivity – how can we do that? I think it would be a completely different approach, and it deserves to be as well. So, if it our decision to make Crysis for Wii, if and I don’t want to be quoted saying we’ll do it. But if – if we would do it, it would have to be a completely optimal version, but it would be great. (laughs)
 
ich denke auch dass es fake ist. bald kommt jemand und zeigt woher der screenshot wirklich stammt und dass die waffe mit dem arm einfach nur ausgeschnitten und aufs bild gemapped wurde.

photoshop ist imo kein argument für einen fake.
 
wupperbayer schrieb:
Um den Hype ein bisschen aufrecht zu erhalten: Was meinst du denn, wie das Wasserzeichen ins Bild gekommen ist? Eben ;)

Und du benutzt als Browser Opera? ;)

Uuuups, das Wasserzeichen hab ich garnicht gesehn...*husthust* Ähhh, das war natürlich nur ein Test, ob auch jemand liest was ich schreibe^^
 
Sasuke schrieb:
Doch - es kommt wirklich :aargh: :aargh: :aargh:

Erstes Bild Online :lol2:

[removed pic from quote]
Ach komm, so wie das aussieht, müssen die ja schon ziemlich lange dran gearbeitet haben. Das kann ich mir bei dem überraschenden Erfolg der Wii nicht vorstellen. :rolleyes:
 
also der screenshot schaut genau so aus, wie die directX 9 shots die darji im war forum gepostet hat. nur leider fehlt einer der wirklich exakt so aussieht.
 
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