• Leider ist es in letzter Zeit wiederholt vorgekommen, dass Newsartikel von anderen Seiten als Ganzes im Forum gepostet wurden. Weil dies in dieser Form gegen das Urheberrecht verstößt und uns als Seite rechtliche Probleme beschert, werden wir von nun an verstärkt dagegen vorgehen und die entsprechend Benutzer verwarnen. Bitte verzichtet fortan auf das Kopieren von ganzen Newsartikeln und meldet diese über die Report-Funktion, falls euch ein entsprechender Artikel auffallen sollte. Vielen Dank!

PlatformWAR WAR - Der Thread (Konsolen, PC, Mobile)

Status
Nicht offen für weitere Antworten.

PS4/PS3/PS Vita Exclusive Toukiden 2 Gets First Gameplay Footage

http://www.dualshockers.com/2016/03...usive-toukiden-2-gets-first-gameplay-footage/

Today Koei Tecmo hosted a livestream on Nico Nico, showcasing the first gameplay footage of Toukiden 2, that releases in Japan on June 30th for PS4, PS3 and PS Vita.

You can see a recording below, courtesy of YouTube user Sasamune game. Unfortunately the quality is the usual horrible pixelated mess we can expect from Nico Nico, but it’s still a decent showcase of how the game plays.

During the livestream it was also announced that a demo will be released on April 11th for PS4 on the Japanese PlayStation Network.


New Star CItizen Trailer Shows the Massive Starfarer Starship
http://www.dualshockers.com/2016/03...trailer-shows-the-massive-starfarer-starship/

Cloud Imperium Games released today a new trailer for Star Citizen, showcasing the MISC Starfarer, a massive tanker and cargo ship that has been released in the game’s hangar and will soon be flyable.

The ship is absolutely enormous (even if it’s not even close to the biggest the game will get), and comes with plenty cargo space and a system that collects and refines spaceborne hydrogen, turning it into fuel.


[video=youtube;qzFcpQTEVAk]https://www.youtube.com/watch?v=qzFcpQTEVAk[/video]


Zero Time Dilemma director says the game doesn't pull any punches when it comes to violence

http://gonintendo.com/stories/25479...rector-says-the-game-doesn-t-pull-any-punches

Coming from a Siliconera interview with Kotaro Uchikoshi, Director...

S: Another thing Siliconera brought up last time was the sense of fear and level of gore in 999 compared to Virtue’s Last Reward. While it was toned down in Virtue’s Last Reward to make the game more appealing in Japan, Zero Time Dilemma seems much more violent. Why did you go this direction?

KU: [Laughs] I spoke with the producer, Iizuka-san, and since this is the third and final entry in the series we should do all of the things that we’ve always wanted too. We were holding back before, but this is a chance to do everything. Since the game revolves around making absolute decisions life and death hangs in the balance. If we were to pull our punches, it would take away a lot of the narrative impact. By making the violence more extreme it makes the choices hit home.
 
Wenn ich das schon wieder lese.

"zum Glück streben sie 30 fps an"es müssen echt nicht immer 60 sein, aber warum man die anscheinend verflucht, will mir nicht in den Kopf.

Und ja, wenn es denn zumindest 30 fps werden überhaupt.

Hatte meinen Spaß mit Bloodborne und würde Teil 2 kaufen, bin aber heil froh, dass dark souls 3 für PC kommt.

Und ist ff15 für PC mittlerweile fest?
 
Hatte meinen Spaß mit Bloodborne und würde Teil 2 kaufen, bin aber heil froh, dass dark souls 3 für PC kommt.

Bei Bloodborne war aber Frame-pacing eher das Problem als die Framerate. Gleiches scheint wohl auch wieder für die PS4-Version von DSIII zu gelten. Und an dem Problem würden auch 60FPS nicht wirklich etwas ändern. Da versagt einfach die Engine und From Software und nicht die Konsolen selbst.
 
GTA in Europa wäre doch mal was. Berlin, Paris, Rom 8-)
Genug Korruption gibts in Osteuropa auch genug.
 
Zuletzt bearbeitet:
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Zurück
Top Bottom