3DS The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

Ich find den Modus ja nicht kacke aber ich hab an sowas nie gedacht damals, geschweige denn dass es mir gefehlt hätte ;)

"Gefehlt" hat er nicht direkt... OoT war optimal in sich abgeschlossen.
Aber ich freue mich trotzdem auf den Boss Rush Mode. Wenn da der Schwierigkeitsgrad steigt, dann prügle ich mich gerne immer weiter durch :goodwork:
 
Das weiß ich doch. Ich liebe solche Späße. ;)
Aber mal was anderes:
http://www.zeldainformer.com/2011/0...stle-spoilers-imminent.html#comment-217388520

"It's not a "leak". I have a press copy, and I am allowed to show screenshots up to a certain part in the game - and this is allowed. :)"

Er darf also nur an bestimmen Stellen ein Screenshot schießen? Das ist doch was im Busch!Scheint so,als möchte Nintendo uns etwas vorenthalten. ;) Ist wohl doch etwas mehr als ein Orchester Track...?
 
Ich find den Modus ja nicht kacke aber ich hab an sowas nie gedacht damals, geschweige denn dass es mir gefehlt hätte ;)

Sehe ich genau so. Ist sicher ganz nett aber wäre nie im Traum darauf gekommen das er im original fehlt oder das ich mir so was gewünscht hätte. Werde ihn aber wahrscheinlich nicht mal spielen. Bosse sind für mich Herausforderungen die gemeistert werden müssen und wenn sie weg sind, dann bin ich auch immer irgendwo froh und will nicht freiwillig das ganze noch mal machen. xD
 
Hab ein kleines Preview gefunden:

As mentioned on Twitter earlier (follow us!), I spent a few hours with The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D recently, and so far it’s an enjoyable remake.
Having abandoned consoles for PC gaming in the mid-90s, I missed the PS1/N64 generation and never experienced the original, so I can play this sans rose-tinted glasses or Water Temple grudges. Since a few readers asked about my limited hands-on time with Ocarina of Time 3D, I whipped up some brief impressions.
Three details that are fab:

  1. Intuitive inventory. From what I hear, swapping items was a pain in the original, but I experienced none of that! Mapping everything to different buttons or on the touchscreen made everything a breeze.
  2. Super Guide-style hint system. So, uh, when I first explored Kokiri Forest, I couldn’t figure out where to procure a sword. But then I came across a mysterious stone that took me through a quick vision/dream sequence pointing me in the right direction. Very helpful and seamlessly implemented!
  3. Condensed instruction manual that isn’t like a booklet at all. It’s a 22”x9” foldable sheet with a visual guide for the controls/UI, adventuring hints, and tips on starting/saving.

Two details that are butt:

  1. No rupees on the inside cover like the European version (might be limited to their preorder copies).
  2. Quickly jumping out and back into the first-person perspective doesn’t return you to the angle you were aiming the camera/slingshot. It’s a minor annoyance, but I ended up twisting into weird positions while trying to aim with the gyroscope.
Something I noticed while playing, at least in these first few hours, is that Ocarina of Time 3D doesn’t feel like a 12-year-old game, or look like a last-generation portable title — a nice plus for the very few people like me who never enjoyed the original!

Quelle: http://tinycartridge.com/post/6152223488/tiny-preview-ocarina-of-time-3d
 
Das weiß ich doch. Ich liebe solche Späße. ;)
Aber mal was anderes:
http://www.zeldainformer.com/2011/0...stle-spoilers-imminent.html#comment-217388520

"It's not a "leak". I have a press copy, and I am allowed to show screenshots up to a certain part in the game - and this is allowed. :)"

Er darf also nur an bestimmen Stellen ein Screenshot schießen? Das ist doch was im Busch!Scheint so,als möchte Nintendo uns etwas vorenthalten. ;) Ist wohl doch etwas mehr als ein Orchester Track...?

Will sich keiner dazu äußern?
 
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