aganim
L17: Mentor
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Außerdem wurden noch mehr Nachteile ausgeschmerzt: kein Boss Challange! Das fehlt mir bei Original sehr


Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Außerdem wurden noch mehr Nachteile ausgeschmerzt: kein Boss Challange! Das fehlt mir bei Original sehr
War es doch schon immer![]()
War das ein Scherz?
![]()
Nein. Wie kommst du darauf? Das fehlte mir beim Original und ich denke,das geht nicht nur mir so.
Stimmt, ich hab mir damals immer so einen Modus gewünscht! Hat total gefehlt!
Ich find den Modus ja nicht kacke aber ich hab an sowas nie gedacht damals, geschweige denn dass es mir gefehlt hätte![]()
Ich find den Modus ja nicht kacke aber ich hab an sowas nie gedacht damals, geschweige denn dass es mir gefehlt hätte![]()
As mentioned on Twitter earlier (follow us!), I spent a few hours with The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D recently, and so far it’s an enjoyable remake.
Having abandoned consoles for PC gaming in the mid-90s, I missed the PS1/N64 generation and never experienced the original, so I can play this sans rose-tinted glasses or Water Temple grudges. Since a few readers asked about my limited hands-on time with Ocarina of Time 3D, I whipped up some brief impressions.
Three details that are fab:
- Intuitive inventory. From what I hear, swapping items was a pain in the original, but I experienced none of that! Mapping everything to different buttons or on the touchscreen made everything a breeze.
- Super Guide-style hint system. So, uh, when I first explored Kokiri Forest, I couldn’t figure out where to procure a sword. But then I came across a mysterious stone that took me through a quick vision/dream sequence pointing me in the right direction. Very helpful and seamlessly implemented!
- Condensed instruction manual that isn’t like a booklet at all. It’s a 22”x9” foldable sheet with a visual guide for the controls/UI, adventuring hints, and tips on starting/saving.
Two details that are butt:
Something I noticed while playing, at least in these first few hours, is that Ocarina of Time 3D doesn’t feel like a 12-year-old game, or look like a last-generation portable title — a nice plus for the very few people like me who never enjoyed the original!
- No rupees on the inside cover like the European version (might be limited to their preorder copies).
- Quickly jumping out and back into the first-person perspective doesn’t return you to the angle you were aiming the camera/slingshot. It’s a minor annoyance, but I ended up twisting into weird positions while trying to aim with the gyroscope.
Das weiß ich doch. Ich liebe solche Späße.
Aber mal was anderes:
http://www.zeldainformer.com/2011/0...stle-spoilers-imminent.html#comment-217388520
"It's not a "leak". I have a press copy, and I am allowed to show screenshots up to a certain part in the game - and this is allowed."
Er darf also nur an bestimmen Stellen ein Screenshot schießen? Das ist doch was im Busch!Scheint so,als möchte Nintendo uns etwas vorenthalten.Ist wohl doch etwas mehr als ein Orchester Track...?
Will sich keiner dazu äußern?
Anscheinend nicht, sonst wäre jemand drauf eingegangen, denkst du nicht?Will sich keiner dazu äußern?
Genau eine Woche und sechs Tage zu viel. :/noch eine woche und sechs tage!!!
omg, grade zum ersten Mal OoT3D Reklame im Fernsehen gesehenRichtig gut gemacht imo.