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PS4/PS5/Vita The Games of PLAYSTATION

Ist das bei Bloodborne die GotY-Edition mit allem DLC mit drauf, oder die normale? Weiß man das schon?

wenn der dlc drauf wäre, würde das auf dem cover irgendwo erwähnt sein, aber das sieht wie das standard cover der normalen version aus...
die goty version bei der der dlc dabei ist, sieht so aus:

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Auf Fire Pro Wrestling World warte ich schon deutlich länger als ein Jahr. Dies war eigentlich sogar für mich sogar der System Seller für die PS4. Immerhin habe ich den Vorgänger Fire Pro Wrestling Returns auf der PS2 (und einige der älteren Fire Pro Titel auf der Dreamcast, der PS1, SNES und GBA) jeweils sicherlich mehrere hundert Stunden gespielt. Man sollte sich nur mal die Gebrauchtpreise für die PAL Version von Fire Pro Wrestling Returns anschauen.

Wenn man die Reihe mal gespielt hat, fühlt sich der gewöhnliche Mist, den man uns als Wrestlingspiele verkauft nur noch wie triviale Beat'em Ups an. Außerdem ist die Community recht aktiv, für fast jeden erdenklichen Wrestler gibt es eigentlich schon mehr oder minder detailgenaue Edits, einschließlich KI-Verhalten oder gar E-Ligen.



 
Wäre echt mal gut, wenn ein MMORPG neu von Anfang an für Konsolen erscheinen würde. Wäre sofort dabei. :D

Bisher gibt es leider irgendwie nur Ports von älteren MMORPGs.
 

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Roguelite? Metroidvania? Roguevania!

You grew up with the roguelikes, witnessed the rise of the roguelites and even the birth of the roguelite-lites? We’d now like to present for your consideration our RogueVania, the illegitimate child of a modern Roguelite (Rogue Legacy, Binding of Isaac, Enter the Gungeon, Spelunky, etc.) and an old-school Metroidvania (Castlevania: Symphony of the Night and its ilk).

Key Features

RogueVania: The progressive exploration of an interconnected world, with the replayability of a rogue-lite and the adrenaline pumping threat of permadeath.

2D Souls-lite Action: Tough but fair combat, more than fifty weapons and spells with unique gameplay, and of course, the emergency panic roll to get you out of trouble.

Nonlinear progression: Sewers, Ossuary or Remparts? Once unlocked, special permanent abilities allow you to access new paths to reach your objective. Opt for the path that suits your current build, your play style or just your mood.

Exploration: Secret rooms, hidden passages, charming landscapes. Take a moment to stroll the towers and breath in that fresh sea mist infused air…

Interconnected levels and progressive unlocking of access to the island provides you with a real incentive to explore your surroundings. Add in a degree of evolution for your character and permanent weapon upgrades and you can see where Dead Cells borrows from the long line of Metroidvanias that precede it.

At the end of the day though, it’s YOUR skills as a player that matter most! Roguelites are about constantly getting better, until what was an insurmountable obstacle becomes a walk in the park. Unforgiving combat wed to the absence of any kind of safety net makes for an adrenalin pumping ride each and every run and unrivaled replayability.



Dead Cells - PS4 Gameplay


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