Darji schrieb:from Luke smith ^^
Oh man was denn nun^^
Einfach mal abwarten würd ich sagen - im Endeffekt zählt eh ob das Game gut oder nicht wird und nicht ob es per Blu Ray oder PSN erscheint ^^
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Darji schrieb:from Luke smith ^^
Oh man was denn nun^^
We are evaluating focused, easy to work with, and professional candidates to implement engine features in our top-secret next-generation console title. We seek bright, energetic, and talented individuals who share our love of videogames and our passion for creating innovative and fun experiences. The majority of this highly technical coding and design work will be done in C++. Experience designing and working with complex, large-scale software projects is a plus, as is experience optimizing large code bases.
We are evaluating focused, easy to work with, and professional candidates to implement the on-line component of our top-secret next-generation console title.
Krogan schrieb:Sucker Punch kommt mir bekannt vor. Was haben die denn bis jetzt so auf die Beine gestellt?
KingOfQueens schrieb:waren das nicht die sly raccoon games ?
Emotion schrieb:Zu GT......einfach wunderschön, wer was anderes sagt der lügt einfach.
Colin McRae: Dirt Preview - Colin's latest stuns CVG with shocking realism
CVG visits Codemasters to check out Colin McRae: Dirt.
"We'd seen the impressive screenshots for Colin McRae: Dirt but we were totally unprepared for the actual visual treat Codemasters has put together with the sixth instalment in their rally series.
Seriously, those shockingly realistic screenshots are absolutely true to the in-game graphics. We seen it and played it. The scenic detail in Colin McRae: Dirt is astonishing. Playing it on a sweet 40-inch HD TV, we could see every blade of grass in the thick forestry that lines the dirt tracks as we raced along.
When you drive on the grass you can see it bend as it folds down underneath your car. Look behind you and you'll see the grass remain compressed as you drive away. It's not that there's never been nice grass in games before, it's the sheer amount of it that's impressive. The grass is so thick it forms a gorgeous furry texture that covers the banks.
Compare this to the usual flat green texture with the odd stick off solid grass you see in other racers - PGR 3 and Gran Turismo HD included - and you can see why this is special."
With a little taming of the difficulty, this game will be an absolute beauty. It looks shockingly awesome, handles brilliantly and the physics and real-time damage models are equally as impressive.
This is going to be one hell of a rally game.
All I can say is that only at a certain point in development does an actual "Game" come together. When you start making a new level, you do not start colouring it in from the start point to the end-trigger. Layers get added on over months of development and a game can only really start coming together near Beta. What was shown was not a gameplay demo, or some unveiling, it was a demo of our physics and lighting features and what we can do with ragdolls and texturing. Fact is, it was not ready for the general public, because then we would have no end of "It looks nothing like the E3 movie! $ony $ucks! KILLZONE LIES!!!". We are working hard at getting to the point where we are ready to show it and where it will look better than anything you want to compare it with. We still have a lot of work to do till then, but we will get there.
Darji schrieb:killzone info zur GDC demo^^
http://boardsus.playstation.com/pla...thread.id=4780&view=by_date_ascending&page=69
Seb Downie - Lead Tester - Guerrilla Games
Liquaron schrieb:Vergesst GT HD:
Es ist zwar die April-Ausgabe, aber an so einen bösen Scherz mag ich auch nicht glauben.OPM has nothing.
Seb Downie - Lead Tester - Guerrilla Games
Justus schrieb:Bezüglich der angeblichen ersten Bilder von Killzone:
Es ist zwar die April-Ausgabe, aber an so einen bösen Scherz mag ich auch nicht glauben.
:-?
OnPsx schrieb:'Fall of Liberty' bekommt neuen Namen + erste Bilder
Turning Point: Fall of Liberty
Neuer Name für First-Person-Shooter
von Codemasters und Spark Unlimited
Wie Codemasters heute bestätigte, hört der in Zusammenarbeit mit Spark Unlimited entwickelte First-Person-Shooter Fall of Liberty ab sofort auf den neuen Namen Turning Point: Fall of Liberty.
Codemasters wird Turning Point: Fall of Liberty als Blockbuster-Titel im 4. Quartal 2007 für PlayStation®3, Xbox 360 und PC veröffentlichen.
Turning Point: Fall of Liberty schreibt Geschichte: Im Jahre 1931 wurde Winston Churchill beim Überqueren einer Straße in New York von einem Taxi angefahren. Soweit die Fakten. Was aber wäre passiert, hätte Churchill diesen Unfall nicht überlebt? Was, hätte er nicht England erfolgreich im Kampf gegen Nazi-Deutschland geführt?
In einem fiktiven Szenario, in dem die Nazis Europa überrannt haben, versetzt Turning Point: Fall of Liberty den Spieler ins Jahr 1952 und nach New York an den Tag, an dem die deutsche Invasion an der amerikanische Ostküste beginnt. Jagdgeschwader verdunkeln den Himmel über Manhattan, Zeppeline setzen zahllose Fallschirmjäger über der Stadt ab und Kriegsschiffe nehmen Kurs auf den Hudson River. Und während sich New York der Angriffe durch die Nazis erwehrt, rückt auch Washington D.C. ins Kreuzfeuer der Invasoren.
Turning Point: Fall of Liberty schlägt den Bogen zwischen fiktiven Szenarien, realistischen Erfahrungen und einer dramatischen Hintergrundgeschichte, wenn es im 4. Quartal 2007 für PlayStation3, Xbox 360 und PC veröffentlicht wird.
Weitere Informationen gibt es auf der offiziellen Website unter www.codemasters.de/turningpoint.