PS4/PS5/Vita The Games of PLAYSTATION

Ein kurzer Überblick über die Neuerungen, die den Spieler in Saints Row 2 erwarten:

* Release: irgendwann in 2008
* Neue Fahrzeuge: Flugzeuge, Helikopter, Jet-Ski, Motorräder, Speedboote
* Viele Fahrzeuge können mit Upgrades getunt werden
* Saints Row 2 wird 45% größer als sein Vorgänger ausfallen
* Man kann sogar durch Gebäude fliegen (diese lassen sich nicht komplett zerstören, aber man kann durch riesige Fenster fliegen usw)
* Charaktergenerierung wurde generalüberholt, es ist jetzt möglich zwischen Mann, Frau und allem dazwischen auszusuchen
* Man kann Geiseln als menschliches Schutzschild benutzen
* Es lassen sich nun auch Gewehre dual benutzen
* Straßenschilder und Briefkästen lassen sich als Nahkampfwaffen benutzen (HULK Style!)
* Es wird Online CO-OP geben
* Es soll dort zudem zusätzliche Aufträge geben, die mehr Wert auf Teamwork legen

Neue Screens

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für mehr bilder link klicken! :)
 
hm... das mit den dual gewehren übertreiben sie hoffentlicht nich (2x M16 wäre ja doch etwas ... "überdreht"). ansonsten bin ich sehr gespannt drauf, obwohl mich gta dank des settings und dank der vorgänger stärker in seinen bann zieht.

tobbl
 
Sieht schlecht aus ^^
Ansonsten nie von dem Game gehört ^^
 
Saints Row hatte mir schon gefallen aber es fehlte sehr viel an abwechslung da es nur Autos gab aber bei Saints Row 2 gibt es Motorräder, Boote und sogar Flugzeuge :o deswegen wird Saints Row 2 bestimmt abwechslungreicher als der Vorgänger.
 
Och..ne danke.. irgendwie reicht mir GTA in diesem Genre völlig aus und das ist einfach zwei Klassen besser als SR. Freue mich wie ein Schnitzel auf GTA4, aber SR spricht mich gar nicht an..weiß auch nicht.. wenn ich sowas zocke, muss es GTA sein.
 
Och..ne danke.. irgendwie reicht mir GTA in diesem Genre völlig aus und das ist einfach zwei Klassen besser als SR. Freue mich wie ein Schnitzel auf GTA4, aber SR spricht mich gar nicht an..weiß auch nicht.. wenn ich sowas zocke, muss es GTA sein.

Word, das neue GTA wird so brachial! :o
 
So, die PS3 hat nun ihr erstes User-created Content vorzuweisen

And here's Epic's Mark Rein with all the details from his forum post on their official site:

Epic Games is proud to take the first bold step in a new era! Today we're releasing the very first user-created content for Unreal Tournament 3 on PlayStation 3.

We're starting with a user-created map called DM-Shrine created by Thomas Browett, who goes by the name Setheran on the official UT3 forums. Thomas is a 23 year old graphic designer from Nottingham, England. He's been playing Unreal since the very first Unreal Tournament and he says he's enjoyed every game in the series. He made a few maps for the original Unreal Tournament but hadn't done anything since this one. He finds the third generation Unreal Editor to be very friendly and feature rich.

DM-Shrine is is a great little map that's perfect those close-quarters, 2-6 player, matches that keep your adrenaline pumping from beginning to end. A lot of our DM maps in UT3 are designed for larger player counts so this provides a great contrast and a chance to play in a more intimate setting. I've always loved these types of maps and I hope you folks do as well!

Here is how to install UT3 mods on your PlayStation 3.

1. Unzip the file to the root directory of any memory card that is readable by your PlayStation 3. It is already in the proper directory structure but, just in case, the path and filename need to be: ps3\savedata\blus30086-modimport\userdata.jam
2. Boot up Unreal Tournament 3 on your PS3
3. Go to the "Community" menu
4. Choose "My Content"
5. Press the [SQUARE] button to "Import Mod"
6. Follow the directions on the screen to import it from your memory card.

Once imported you'll be able to see the map in your list of Deathmatch maps. You'll be able to host the map and join servers that are hosting the map. All UT3 mods install this same way. If this were a mutator it would show up in the mutator list. If it were a gametype it would show up in gametype lists, etc.

This is just the first little taste of modding on Unreal Tournament 3 for PS3.

Epic didn't make this map. Thomas did and he already released it for PC users of UT3. We didn't do any editing or changes to it. All we did was bring it into the editor and "cook" it into the proper format for the PlayStation 3 and tested it to make sure it ran properly and was good fun. We're waiting on some paperwork from Sony that will allow us to release an editor update so mod creators can do this cook process for themselves. We expect to have that very soon.

Tomorrow we're planning to release some more user-created content: a mutator, a couple more maps, and a new game type!

We have some really cool things of our own in the works (for both PC and PS3 versions of UT3) here at Epic but those are still in development so they're a little further down the road.

media
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165140

Download here:
http://files.filefront.com/DM+Shrine+PS3+Map/;9292864;/fileinfo.html

(von Mcbain im UTIII Thread geklaut)
 
Zuletzt bearbeitet:
KDV games announces "Amphibian Man" (PS3/PC Cyberpunk - Action RPG)

KDV games announces "Amphibian Man"
17:02 (GMT) 21/12/2007

Today KDV Games Company announces a new Action RPG title “Amphibian Man”, based on a popular sci-fi novel by Alexander Belyaev.

In the XXI century science has made a breakthrough that has changed humanity forever. Mankind was finally able to function under the water without any kind of equipment. Mankind rushed to explore the underwater universe. But the discovery has also escalated old conflicts and problems. Things are coming to a crisis: the civilization is about to split and global war is about to break out.

Throughout the game the main character and his team will explore the unique and contradictive world of the future, solving mysteries of new civilizations. Colossal conspiracy has bound maverick scientists and their dangerous research, governments and even members of a dark religious cult, and only our hero is able to burst it.

The game is being developed on the updated VistaGame Engine technology (an in-house development of the KDV games studio) for PC and PS3 platforms. Visually the game combines hi-techfuturisticcyberpunk styles.

oh und OPM scores und infos^^

Burnout Paradise - 9
Rock Band - 9
Timeshift - 6
Blazing Angels 2 - 7
Alien Vs. Predator Requiem - 5
Beowolf - 5
Tekken: DR - 8
Orange Box - 9
Football Manager Handheld - 8
Warhammer 40k Squad Command - 6
MoH Heroes 2 - 7
Golden Compass - 5
Cars - 6
Boogie - 5
Spyro Eternal Night - 6
Spiderman Friend of Foe - 5
International Cricket Captain 3 - 4
Disgaea Afternoon of Darkness - 8


New Resistance 2 info. Might be spoilers. It's just the locations of where you play:

Opening in Iceland before heading stateside with levels in San Fransisco, Chicago and Louisiana before a climatic battle in Mexico.

The Killzone 2 info that was previously reported is correct. Demo in mid 2008. There are also details saying that you fight on the Helghast planet. They control the weather and use lightning on you. There are also other living things on the planet but they have not be confirmed to be friend or foe.

Some Final Fantasy quotes to silence the multi platform queries:


When asked about exclusivity, Nomura said: "Versus is a PS3 exclusive." Earlier in the year, Hashimoto said that "Final Fantasy on 360 is currently a blank page".
 
Resistance 2 Vs. Killzone 2

Das Wird nen hammer geiler Battle. Von K2 erwarte ich ne Grafik Ownage, von R2 erwarte ich das ein wenig auch, aber nicht so sehr wie bie K2. R2 wird dann vom Inhalt wohl mehr bieten.
 
Insomniac sagte mal etwas zum Thema grafik und zwar das der grafische Sprung zwischen Resistance und Rachet sehr groß war und das man solch einen sprung ebenfalls vom neuen Titel (Resistance 2) erwarten kann. Außerdem meinten sie, dass man noch mindestens 4 mal solche sprünge zwischen den nächsten Spielen sehen wird^^
 
Das erwarte ich irgendwie auch. Der Sprung von R1 zu R&C war hammer. R&C sieht echt viel, viel besser aus als R1. Ich traue Ins. mind K2 Pre Pre Alpha Grafik zu. Und die PPA von K2 wäre heute schon Konsolenreferenz. Dann noch Texturstreaming und die Pwnage wäre perfekt :D
 
Von Resistance 2 erwarte ich gar nichts, mich hat schon der erste Teil vollkommen kalt gelassen, aber von Killzone 2 erwarte ich einiges, einen der besten Ego-Shooter seit langem. :)
 
Wenn K2 nicht gewaltig bei den Texturen zulegt wird das leider nichts mit der Konsolengrafik ownage, da werden andere Games vom Gesamtewindruck schon weiter sein zu der Zeit.
Bei Resistance 2 wünsche ich mir eine kleine Neuausrichtung, das Thema hat Potential, imo sollte man es aber weiter ins düstere, dramatische driften lassen um mehr seine Wirkung zu zeigen, gerade an Licht und Schatten sollte Insomniac bei R2 arbeiten, weil gerade des fehlen letzeres hat bei R1 viel Atmosphäre genommem.
 
Ach, was die Texturen betrifft hab ich inzwischen keine Sorgen mehr ;)

Man muss sich nur Uncharted anschauen, und dann an einer gewissen Stelle lesen, dass sich Naughty Dog u.a. auch bei Guerilla Games bedanken ;)
Das wird schon! :)
 
Ach, was die Texturen betrifft hab ich inzwischen keine Sorgen mehr ;)

Man muss sich nur Uncharted anschauen, und dann an einer gewissen Stelle lesen, dass sich Naughty Dog u.a. auch bei Guerilla Games bedanken ;)
Das wird schon! :)

Naughty Dog bedankt sich bei Guerille? Das möchte ich schwarz auf Weiß!
Kommt das bei den Credits :mad:

:)
 
Naughty Dog bedankt sich bei Guerille? Das möchte ich schwarz auf Weiß!
Kommt das bei den Credits :mad:

:)

Uncharted Spoiler:
Ja, GG steht im Abspann von Uncharted in der Liste von Entwicklern, bei denen sich Naughty Dog bedanken. Dort stehen auch einige mehr, gehören wohl alle zu den Worldwide Studios.

Spiel es doch selber durch wenn du es mir nicht glaubst :p ;)
 
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