NDS Nintendo DS Spiele - Wertungen, Rang- und Releaseliste

verplant schrieb:
Das Spiel interessiert mich auch... fand die Demo schon sehr gut.

jep, obwohl ich die zweite operation bis heut noch nicht geschafft hab. hab keine ahnung was ich mit dem absaugteil(?) machen muss.
aber in einer verständlichen sprache würden mir die tipps vielleicht helfen :D
 
@verplant:
Deine Seite (n-spiele) is sehr gut geworden. *dickes lob*
Nur warum fasst du nicht einfach alle Nintendogs-spiele (nur)im wertungsbereich zusammen, die bekommen ja eh alle die gleichen Wertungen...
...fänd ich übersichtlicher.
ansonsten weiter so!
 
ju-chan schrieb:
@verplant:
Deine Seite (n-spiele) is sehr gut geworden. *dickes lob*
Nur warum fasst du nicht einfach alle Nintendogs-spiele (nur)im wertungsbereich zusammen, die bekommen ja eh alle die gleichen Wertungen...
...fänd ich übersichtlicher.
ansonsten weiter so!

Bei Nintendogs war ich mir anfangs nicht sicher, wie ich es handhaben soll.

Zuerst hatte ich nur eine Version überhaupt in den Daten. Dann hab ich die anderen beiden hinzugefügt.

Aber stimmt eigentlich: Am sinnvollsten wäre es, zwar alle (mittlerweile) vier Versionen in den Daten zu lassen, aber einfach bei der Seite "Wertungen" nicht anzeigen zu lassen... Hab das jetzt mal geändert: klick
 
Hab jetzt mal bei den Updates zur (hoffentlich besseren) Übersicht kleine farbige Logos eingefügt - somit ist schneller ersichtlich, aus was das Update besteht!


BTT:

Nun haben auch weitere US-Mags das Spiel Another Code getestet... und die Amis mögen es wirklich nicht besonders:

Gamespot: 7.2
Gamerz-Edge: 5.7
1up Network: 6.5

Ok... das Spiel ist verdammt kurz - aber ich finde die Wertungen trotzdem viel zu niedrig!!!
 
Die haben keine Ahnung, sowas geniales gab's schon lange nicht mehr.
Eine Wertung von 90-95 % fände ich angebracht.
 
@verplant.

Cool. Deine Seite wird immer besser. Die neuen Logos find ich auch klasse. So gefällt mir auch die "Neue" Darstellung.

Die Revolution-Seite ist auch schonmal cool. Schade, das noch nicht so viele Infos zur Konsole und den Spielen vorhanden sind. Aber Du bist in jedem Fall gewappnet. :lol:
 
millimil schrieb:
@verplant.

Cool. Deine Seite wird immer besser. Die neuen Logos find ich auch klasse. So gefällt mir auch die "Neue" Darstellung.

Die Revolution-Seite ist auch schonmal cool. Schade, das noch nicht so viele Infos zur Konsole und den Spielen vorhanden sind. Aber Du bist in jedem Fall gewappnet. :lol:

Danke ;-) Ja... Nintendo soll endlich mal Spiele für den Revolution zeigen!!!


1up ist mal kreativ - hier der Test zu Lost in Blue (Wertung: 7.5)

http://ds.1up.com/do/reviewPage?cId=3144161&did=1
 
Zwei weitere "Gurken" für den DS:

Whac-a-Mole @ IGN.com

Closing Comments
But even with the bells and whistles the developers try to throw into this virtual recreation, it just doesn't match the fun of the actual mechanical classic, something that players can exert themselves over for a few quarters and move on. It's not nearly enough action, nor is it fun or addictive enough to sustain a 30 dollar price tag.

5.5 Presentation
A surprising amount of work went into a clearly budget and quick-cycle DS project, but don't expect an overwhelming experience...it's simple.
6.0 Graphics
Nice visuals and animation, though the background graphics work against the puzzle option.
7.0 Sound
The soundtrack has some variety and some tunes are toe-tappingly catchy.
5.5 Gameplay
It's just a whole lot of screen tapping, and it gets old. The addition of a puzzle mode changes things up a bit, as does the multiplayer competition, but mostly this isn't all that fulfilling.
4.0 Lasting Appeal
The fun doesn't last because of the stale and repetitive design. Bettering your high score and playing against other people will extend playtime, but not much.
5.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)


Tak: The Great Juju Challenge @ IGN.com

Closing Comments
My biggest problem with Tak: The Great Juju Challenge was that I got nothing out of it. I sat and played through it, and picked it up on occasion over the weekend as well, but I don't remember almost a single moment of it. I fought a couple of bosses that I punched until they died, I wandered aimlessly around stages looking for hidden sticks to light, there were some cart races that I didn't bother trying for first in when I didn't have to, and every once in a while, I would blow on the screen to make a chicken-suited guy float around. It it's all pleasantly decent 3D platforming play, but there was nothing to carry interest and inspire you to play through. Kids who are up on their Tak after going through the console games may understand more about the characters and story that I got to know from the game's snore-inducing text script, but they'll probably be just as bored to have exciting scenes and silly encounters play out with such lacking enthusiasm. Maybe next time, Tak.

3.0 Presentation
You don't get this much from critics, but next time, more cutscenes! A little production value would have gone a long way here.
8.5 Graphics
Lush and colorful, with expansive worlds and detailed characters. Not a lot that's special, but everything is done well.
7.0 Sound
A nice, thumping MIDI soundtrack, but where are the voice-overs?
8.0 Gameplay
Handling Tak's movement with the D-Pad works fine, and the combos are fun to play with while fighting. Except for the bosses, though, not much was fun to fight or hop on.
6.0 Lasting Appeal
A little multiplayer could have gotten more fun out of the minigames, but the real appeal loss is just that nothing's worth going back for in the game except the minigames.
6.2 OVERALL
(out of 10 / not an average)


Einmal Minispiel - einmal Langeweile pur
 
... dafür bekommt Castlevania Traumwertungen:

Castlevania: Dawn of Sorrow @ IGN.com

Closing Comments
Dawn of Sorrow doesn't take the Castlevania series to enormous new heights on the Nintendo DS, but that's what makes it so fantastic -- the development team has taken what worked on the GBA and built off that foundation, solidifying what worked and what could be improved, all the while offering a modest assortment of new elements specific to the Nintendo DS platform. The final product is what is clearly one of the best Castlevania games in the series, and an absolutely top-notch, beautiful, and most importantly, fun DS game that doesn't try to push a lot of unnecessary touch-screen "gimmicks."

9.0 Presentation
The game's change in art style for cutscenes to "generic anime" is a bit of a turn-off, but otherwise this is classic Castlevania straight to the bone.
9.0 Graphics
The DS game is an evolution of the GBA game, so much more attention's been paid to the 2D capabilities. It's a gorgeous side-scroller with clean and detailed spritework.
9.5 Sound
Fantastic use of the DS hardware for the audio -- impressive music compositions and some really cool stereo effects used throughout the adventure.
9.0 Gameplay
Classic Castlevania evolved in line with the successful GBA trilogy. Touchscreen elements are all over the spectrum, though, but they don't hurt the overall excellence.
9.0 Lasting Appeal
Multiple endings, extensive quest that can be played with multiple characters, wireless multiplayer modes. It's called "bang for the buck," and Castlevania: DoS has it.
9.3 OVERALL
(out of 10 / not an average)
 
EA ist eine Faszination... die unterbieten sich noch selbst:

Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects - 3.1 bei Gamespot

127-2g.jpg


The Good
18 playable characters;
The Bad
Bad gameplay; Poor graphics; Bad value; Buggy as hell;

Don't buy, rent, or otherwise play this game.
 
Nintendo Wi-Fi Connection: Kooperation mit McDonald's

18.10.05 - Nintendo wird heute eine Partnerschaft mit dem Wi-Fi-Anbieter Wayport verkünden, wonach in amerikanischen Filialen von McDonald's Wi-Fi Hotspots errichtet werden.
Dadurch ist es mit dem Nintendo DS möglich, über die Nintendo Wi-Fi Connection online mit dem Handheld in den Restaurants zu spielen.
CLICK (DSIGN: 'DS Goes Wayport - Eat hamburgers and play Mario Kart online at McDonald's across the nation')

Tschüss PSP... ;)
 
Arikado schrieb:
Nintendo Wi-Fi Connection: Kooperation mit McDonald's

18.10.05 - Nintendo wird heute eine Partnerschaft mit dem Wi-Fi-Anbieter Wayport verkünden, wonach in amerikanischen Filialen von McDonald's Wi-Fi Hotspots errichtet werden.
Dadurch ist es mit dem Nintendo DS möglich, über die Nintendo Wi-Fi Connection online mit dem Handheld in den Restaurants zu spielen.
CLICK (DSIGN: 'DS Goes Wayport - Eat hamburgers and play Mario Kart online at McDonald's across the nation')

Tschüss PSP... ;)

1. gehört das hier nicht hin
2. kann man mit der PSP auch kostenlos online zocken
3. sogar überall, wo ein offenes wlan netz zu empfangen ist

cool, oder? :)
 
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