Sowohl als auch Metroid Prime liegen bei Gamerankings vor Uncharted
uhm
96,46% > 96,35%
uncharted wins
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Sowohl als auch Metroid Prime liegen bei Gamerankings vor Uncharted
uhm
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uncharted wins
Na und? Dafür haben wir die besten Spiele!
Und genau das ist eine krasse Fehleinschätzung deinerseits. Aber mach dir nichts draus, früher hab ich mich auch manchmal geirrt.
Schon fast ein Klassiker.
@DeinVater: Ich meine mit "Mille" genau das Gleiche wie du: Millionen
Tatsächlich ist es aber so, dass Mille, aus dem Lateinischen kommend, für Tausend steht. Deswegen 35 Mille => 35.000
Wie gesagt: Die Verkaufszahlen sind nicht das Problem. Da kann man mit Marketing/Preis noch was drehen. Sony hat aber mit der PS3 nicht nur ganz simpel Kunden verloren. Man hat exklusive Software der 3rds verloren, man hat die Casuals an die Wii verloren und man hat sich auf einen WiiMote-Klon konzentriert (zwar besser als das Nintendo-Original, aber kaum erfolgreich), während Microsoft mit Kinect sozusagen das "Eyetoy" von Sony "kopiert" hat... und damit Mega-erfolgreich ist!
Leute das ist doch Scheiße Hier handelt es sich um den NetGen-Thread. Wenn ihr so einen Bedarf an dieser Gen und ihrer Entwicklung habt, so öffnet doch einfach mal einen Ps3/X360/BIGN-Thread und dann hat das Gespamme hier in den Thread ein Ende. Sorry aber man geht immer davon aus, dass es etwas neues zu NextGen gibt oder einen interessanten Punkt, welcher zu ausdiskutieren ist und stellt dann nur fest, dass seit zig Seiten nur eine langatmige Diskussion über diese Gen von statten geht, welche hier nichts zu suchen hat^^
Ich denke mal das die Galaxy Teile davon profitieren das :
A: Mario ist
B: Sehr gut aussieht (gibt bis heute kein besseres auf wii oder ?)
C: Konkurrenz nicht groß genug, so das der WOW Effekt höher ausfällt.
D: und das es auch sehr gut ist
Denke auf der PS360 wäre es auch sicher ein 90er Titel aber bestimmt nicht sooooo dermaßen hoch
Wobei Wertungen eh irgendwie total schlecht vergegeben werden, alles außer 82 ist nicht mal wert angefasst zuwerden diese Gen... man hat alles nach oben gepackt.
So what exactly should game developers expect, and what do they want from the next generation of consoles? We already know the basics of Nintendo's offering with the Wii U, but what about Microsoft and Sony? As rumors about a new Xbox and PlayStation continue to swirl, Gamasutra speaks with several top-tier game industry figures from Crytek, DICE, Epic Games and others to answer the question: What do you desire from the next generation of hardware?
There's another thing that Sweeney and Epic want to see introduced in the next generation of consoles: "Raw performance," Sweeney says. "The thing that separates consoles from FarmVille is the fact that consoles define the high-end gaming experience. When you look for the best graphics in the home gaming industry, today you look at Xbox 360 and PlayStation 3, and those games are the best out there, bar none. The big opportunity for future consoles is to bring that to an entirely new level by delivering a dramatic increase in raw computing power."
"We'd obviously be saying, 'Get a really powerful GPU in there, let us be able to do GPGPU effects.' I mean, man, what we're going to see over the next couple of years on PC, with GPGPU, is just going to blow your mind.
"You can have one rendering system for hair, one for skin, one for the bead of sweat on your brow, you'll be able to come up with complete solutions for each of those, and they'll be super efficient, running on high-end GPUs."
"I would inspire [console makers] to realize that they're delivering the quality HD platforms. Together with modern PCs, they are the HD platforms, and they should be the premium platform. They need to be at the forefront of what technology can do. The core gamers on these platforms, this is what they expect. You need something that looks and plays well, and sounds really good, and that's pushing the envelope."
Epic:
The big opportunity for future consoles is to bring that to an entirely new level by delivering a dramatic increase in raw computing power."
"We measure that in floating point operations per second," he continues. "Now we talk about teraflops, trillions of floating point operations per second. We want as many teraflops as is economically possible to deliver to consumers, because that allows us to create the best quality experience possible, and that will drive people to buy new machines."
DICE
"The developer heart in me says 'give me all the power you've got,' when it comes to CPU and GPU and memory and BUS speeds -- just bring it," he implores. "Because that's what we see as the future of consoles, that they really need to take a big step forward. Not a small step, that's not enough. They need to take a big step forward."
wenn ms und sony sich halbwegs an die entwickler halten wirds schon vernüftige hardware geben.
der zug ist eigentlich eh schon abgefahren und die meisten entwickler weden die next gen daten mehr oder wenige wissen.
@Conso..
Du hast das hier(siehe unten) vergessen mit zu editieren Hat doch auch viel Inhalt
German Engineering!Sind eigentlich alles recht realistische, legitime und vor allem vielseitige Wünsche.
Nur die Idioten bei Crytek wollen GRÖßER, SCHNELLER, MEHR :sad5: .
http://ht.ly/a1pXWThe design goalposts for PS4, including specs, were in place at least two years ago, we were told. Our source said that Sony is “confident” it will have the console at market ahead of the next generation Xbox next Christmas.
“Sony are completely in the belief that they have the jump on Microsoft this time,” they said. “You should be watching the timing of next year’s E3 keynotes, and who’s going to go first.”
"Top line publishers already know about it,” our source said. “Developers working with publishers – like Ubisoft, for example – already know what’s going on. They’re already working on it.”
While “most developers” will be fully briefed “by the end of this year,” some have been invited to events in May and June in the US.
Another source has told us more information is going to be issued about PS4 to developers under NDA in May.
We were told today that Crytek was scaling its tech on the assumption that PS4 was going to be using a 24-core Cell processor as opposed to the eight-core unit in PS3. The studio was forced to halt development and start afresh when it was informed PlayStation 4 won’t be using Cell at all.
In addition VG247 has been told that elements of Vita’s launch hardware were changed to ensure that PS4 and Vita will be able to connect in a similar style to Nintendo’s Wii U and its controller – due for release this year – with Vita’s being used to control PS4 games with both twin sticks and touch.