DannyWilde
L13: Maniac
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Das sieht doch gut aus!
Aber ich warte auf weiter Infos....
Aber ich warte auf weiter Infos....
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
man hat auch der einfachen Programmierbarkeit der 360 zu danken^^ Mistwalker hat doch eigendlich nur probleme, weil sie sich auf die Crap Engine 3 eingelassen haben![]()
ROFL, ja sicher. Komm lieber mal von deinem LO Hype runter...![]()
Blindkauf.
Vor allem die musische Untermalung im Trailer (Musik ist für mich in einem guten RPG ein wichtiger Faktor) ist sagenhaft.
Wer komponiert den Soundtrack? Sakuraba?
jap, Motoi Sakuraba![]()
New information regarding Square Enix's Xbox 360 title Infinite Undiscovery has surfaced in Japan. In the world of this tri-Ace-developed title, the people rely heavily on the power of the moon. In fact, they have managed to transform the moon's power into their own power. The use of magic is no exception to this rule. All inhabitants of Infinite Undiscovery's world carry so-called Moon Marks. These marks are endowed upon people as a blessing at the time of their birth. Thanks to those birthmarks, people have been able to develop a variety of abilities. Depending on the waxing and waning of the moon during the time of one's birth, the powers residing within people do differ, though.
As previously reported, the game's protagonist is named Kapel. He is a very nice guy. If there are people in need, he will help them, despite saying "it's impossible". The game's heroine, Aya on the other hand is a straight shooter, who refers to Kapel as Bakapel ("baka" meaning idiot in Japanese). Siegmund is a hero, willing to do whatever it takes, to accomplish his aims, even if it means getting hurt in the process.
Furthermore, it has been confirmed that a party will consist of up to four active party members.
Infinite Undiscovery has yet to receive an official release date in Japan.
rpgfan
Neue Infos zum Game
einen coop wird das spiel wohl eher nicht haben, oder?
Die Wichtigkeit des Mondes war ja bekannt, das mit den Moon Marks klingt aber interessant, könnte sein, dass man beim Sammeln solcher Marken seine Fähigkeiten verbessert *wild spekuliert*.
Die Charaktere klingen noch etwas gar stark nach Stereotypen, mal schauen.
So oder so ein Pflichtkauf, der Trailer hat mich von der Ästhetik her schon mal weggehauen.
Infinite Undiscovery
- IU is totally seamless.
- checking the menu doesn't pause the game, think PSO or MH.
- Situations that are solved quickly offer bonus rewards like full party healing and so on.
- there's a day/night cycle, 10 minutes for a cycle.
- you control the Main Character only, Capel. you can control the AI by using stances instead of commands. not sure how this works.
- the AI seems to play a big role, since the whole game is real time. (lets hope the AI is GOOD)
- a lot of characters in the game
- the characters story will not be presented like VP1, instead they develop while traveling with the party. like in any rpg.
hmm.. hab das so verstanden, dass diese Marken einem angeboren werden :/
Meinen die mit Stances sowas wie die Gambits aus FF12 ?? Hat mir eigentlich nicht soo gut gefallen...