Xbox360 Halo Wars

@Shadow

Ob beide die Schädel vorher haben müssen weiß ich nicht Sellerie und ich hatten sie ja jeweils. Aktivieren muss sie nur einer von beiden. Die Erfolge kommen auch mit aktivierten Schädeln.
 
danke für die info. klingt eigentlich ganz gut. wie gesagt, nur tyler muss ich noch motivieren. oder ich probiers auch alleine. wobei, so hardcore wie lima bin ich aber dann doch nicht ;)
 
was lesen meine trüben augen da? eine wahrlich gute nachricht :-D

können dann ja sehen wann und wie wir heute und morgen und samstag und sonntag zusammenkommen, jedenfalls steht halo aufm plan. wir müssen ja leider gottes ab mission 4 weiterspielen oder wir fangen von vorne auf legendär an - aber das könnte echt haarig werden. hast du eigentlich ein paar schädel? nein oder? dann muss ich wissen wie das läuft, hab ja alle. hoffe die helfen uns. muss nur später mal schauen ob ich noch genug bier da hab... freude!
 
sagt ma habt ihr auch solche probleme in 3 on 3 matches zu kommen in den letzten tagen tut der sich hart mal einen spieler zu finden da vergeht einem echt die lust am game wenn der sogar selber scho die suche abbricht weil der nichts findet haben einige von euch des selbe problem ? teilweise findet der sogar mal 3 4 spieler so das nur noch einer fehlt und dann fängt er von vorn an :(
 
am meisten ownt mass grizzlies + warthogs.
hab damit jetzt 4 von 5 3on3 matches gewonnen :D

@zypher ja manchmal dauert es echt ewig bis spieler gefunden sind -.- dann zock ich immer kampagne weiter^^
 
@Zypher: hatte ich auch schonmal... soll gefixt werden.

@Gungan: kommt auch immer auf die gegner an ;). bei cleveren und etwas eingespielten wirste damit nie weit kommen ^^
 
rushen und flexibel auf alles reagieren können ^^

sehr gern bau ich meine exe beim gegner auf und hau dort dann 3-4 shield generatoren rein, damit das ding fast nimmer kaputt geht. so kann ich meinen Leader schnell über die ganze map porten und meine armee gleich hinterher.
 
rushen und flexibel auf alles reagieren können ^^

sehr gern bau ich meine exe beim gegner auf und hau dort dann 3-4 shield generatoren rein, damit das ding fast nimmer kaputt geht. so kann ich meinen Leader schnell über die ganze map porten und meine armee gleich hinterher.
haste auch eine ähnliche takitik für die UNSC. würde gern die kampagne auch auf Legendär schaffen.

und mir fehlt nur noch ein schädel :-)
 
in der kampagne klappen die taktiken meist net. da musste so schnell wie möglich ne kleine armee aufbauen um die ersten angriffe abzuwehren.

auch wenn die upgrades meist alle auch 25% mehr schaden bringen, würde ich immernoch eine einheit mehr, einem upgrade vorziehen.

ansonsten einfach im coop machen. bin da glaub bei mission 9 und geht eigentlich ganz gut, man muss nur eben die aufgaben richtig verteilen.
 
also heute etwas auf heldenhaft gespielt. nunja hab das MAG geschützt genutzt um meiner truppe gegen eine basis etwas zu unterstützen. schieß die ab , reicht nicht ganz. und was hat die KI gebaut ? einen scheiß scarab. da maschiert dann gemütlich die schrägen herunter und killt meinen reactor. och mann.

nächstes mal upcrade ich das schnelle einheiten produzieren . vlt hätte es was geholfen.
 
Boosting = Ban on Halo Wars

10 Apr 2009, 11:37 PM by Aloysius

maintenance.jpg
It appears that the Boosting exploit from Halo 3 has carried over to Halo Wars. Players are finding ways to increase their total game score through exploits and gain unfair rank advances.

In order to combat this, we will be removing people from all Halo Wars leaderboards if they engage in this behavior. Both players who illegitimately gain points and the players who allow them to do so will be removed from the Leaderboards. If this is not enough to stop Boosting, we will be banning people from Halo Wars Multiplayer. We take the integrity of our game very seriously, and those who attempt to exploit it will be dealt with harshly.

If you have any questions or concerns about this process, you can email halowars@robotentertainment.com


sehr schön zu sehen das sie direkt durchgreifen :D
 
Sneak Peek at Halo Wars Title Update

We're going to be releasing some information on the upcoming Halo Wars Title Update, or patch, here on HaloWars.com over the next few weeks. This Title Update fixes some matchmaking bugs, balances a few things inside and outside of gameplay, and adds a small feature that fans have been asking for. The Patch was developed around fan feedback, so hopefully players will be happy.

The first piece of news is that the Prophet of Regret's speed on land has been reduced to match the other leaders. This helps balance the Prophet Rush that was stymieing a lot of players. The second piece of news is that the Flaming Warthog and the Honor Guard Wraith will now be available in Multiplayer battles against other players.

We'll give you guys more bits of the update here on HaloWars.com so keep checking back.
http://www.halowars.com/Default.aspx

:goodwork:

Finde es echt super, dass sich die Leute intensiv weiter um das Game kümmern :blushed:
 
Yeeeeeeeeeeees!!!!!!!!! :-D

Halo Wars Strategic Options DLC Announced

3 hours, 12 minutes ago by Aloysius

Halo Wars, the best selling real-time strategy game on any current generation console, mixes up the battlefield like never before with the Strategic Options Game Add-on Pack, available in the coming weeks exclusively on Xbox 360®.

Strategic Options ushers in the next wave of battle for Halo Wars with three new game modes which dramatically change the multiplayer experience and challenge you to rethink your battle tactics. All 3 game modes will be available in Skirmish or Multiplayer game types.


* Keepaway Mode: This is the Halo Wars adaptation of "Capture the Flag." Teams battle it out to capture a free-roaming Forerunner Sentinel to score points before the other team. Capture three to five sentinels to claim victory.
* Tug of War Mode: This mode is all about having a stronger army than your opponent. Defeating enemies is essential, but success is determined by a combination of the army, buildings, and resources left standing in the end.
* Reinforcement Mode: All active battle units are provided in successive waves. Adapt to their tactics and use the ever-changing set of units to outwit and outlast the enemy.

Strategic Options also adds four new Achievements worth a total of 100 points:

* One and Done: Score the winning point in a game of Keepaway against Legendary A.I.'s
* Pull Hard, Pull Deep: Win and never trail in a Tug of War game
* Freak on a Streak: Gain at least 15 population from a single wave in a Reinforcement game
* Living Loving Bug: Obtain a Scarab during a Reinforcement game

Preis: vermutlich 400 Points (bestimmt MS)

Und Infos zum Update:


Halo Wars Title Update Sneak Peek #2: More Balance
04-20-2009, 11:17 AM by Aloysius

We're letting the cat out of the bag on a few more balance changes coming in the Title Update. The patch brings some balance changes mixed with bug fixes to Halo Wars.

The Covenant Vampire is getting a boost in the patch, with its attack damage being buffed by 15% with every upgrade. It's health bonus and the special attack still remain a part of the upgrades.

The UNSC Leader Professor Anders is getting a slight whack with the nerf bat as well. Her Unique Unit upgrade, the Hawk, is being made more expensive, going from 900 to 1350 supplies. In addition, her Cryo Bomb upgrades are also going up by 50% at every level.

These changes should level the playing field in the UNSC/Covenant Air war. Stay tuned for more changes coming with the Title Update, as well as a date for when it'll hit Xboxes near you!.

Ich liebe den Support des Games schon jetzt :goodwork:
 
Zuletzt bearbeitet:
sehr geil, den boost hat der Vampire gebraucht. bekommt zwar mit den üblichen upgrades gute sachen, aber der dmg war wirklich net so der bringer (speziell gegen boden, gegen air hab ich nie ne schlacht verloren ^^).

anscheinend geben die normalen upgrades im mom nur health/def boost
 
hier mal noch die 4 neuen achievements:

  • One and Done: Score the winning point in a game of Keepaway against Legendary A.I.'s
  • Pull Hard, Pull Deep: Win and never trail in a Tug of War game
  • Freak on a Streak: Gain at least 15 population from a single wave in a Reinforcement game
  • Living Loving Bug: Obtain a Scarab during a Reinforcement game
 
HALO WARS UPDATE

Kommt morgen/heute Nacht:

The developers of Halo Wars are rolling out a title update for the game in anticipation of the Strategic Options DLC. In addition to prepare your system ready for the first Halo Wars DLC pack, the title update contains bug fixes, some balance changes and a couple of new features. Below is the list of fixes and improvements included with this patch:

General

- Flaming Warthog and Honor Guard Wraith skins now available in multiplayer to players who have those skulls.
- The option to show Unit Hit Point bars above units is now available.


Balance

- The number of points to reach all ranks has been reduced. General now requires 2.4 million, down from 3.2 million, and other ranks have been reduced accordingly.
- The max number of points you can get in a single match has been capped.
- The Prophet of Regret’s land speed is now reduced to match other leaders.
- Vampire Tech Upgrades now increase damage done by 15% in addition to their other effects.
- Anders Cryo Bomb Upgrades now cost 50% more supplies.
- Anders Hawk Upgrade now costs 50% more supplies.


Bug Fixes

- Multiplayer Matchmaking and Connection improvements have been put in. Players should find that their 2v2 and 3v3 teams no longer split up.
- 'Ready for the Sequel' Achievement should now be rewarded properly.
- Units on Exile and Crevice should find it easier to traverse the map.

:goodwork: :goodwork: :goodwork:
 
HALO WARS UPDATE

Kommt morgen/heute Nacht:

The developers of Halo Wars are rolling out a title update for the game in anticipation of the Strategic Options DLC. In addition to prepare your system ready for the first Halo Wars DLC pack, the title update contains bug fixes, some balance changes and a couple of new features. Below is the list of fixes and improvements included with this patch:

General

- Flaming Warthog and Honor Guard Wraith skins now available in multiplayer to players who have those skulls.
- The option to show Unit Hit Point bars above units is now available.


Balance

- The number of points to reach all ranks has been reduced. General now requires 2.4 million, down from 3.2 million, and other ranks have been reduced accordingly.
- The max number of points you can get in a single match has been capped.
- The Prophet of Regret’s land speed is now reduced to match other leaders.
- Vampire Tech Upgrades now increase damage done by 15% in addition to their other effects.
- Anders Cryo Bomb Upgrades now cost 50% more supplies.
- Anders Hawk Upgrade now costs 50% more supplies.


Bug Fixes

- Multiplayer Matchmaking and Connection improvements have been put in. Players should find that their 2v2 and 3v3 teams no longer split up.
- 'Ready for the Sequel' Achievement should now be rewarded properly.
- Units on Exile and Crevice should find it easier to traverse the map.

:goodwork: :goodwork: :goodwork:


wow... ich war der erste der das damals im forum erwähnt hatte und ein developer meinte es wären paar gute ideen dabei, aber sie können eben net alles einbauen :D

das game is auf dem richtigen weg das RTS genre auf konsolen in die pro-liga zu heben :)

€: ein eigenes patch-textfile... sowas sieht man auf konsolen leider nur allzu selten ^^

http://www.halowars.com/forums/thread/502165.aspx

da hab ichs erwähnt :D bin grad etwas stolz ;)
 
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