XOne/PC Halo: The Master Chief Collection

Nuff said @Rhino!
Freue mich wie Schnitzel! Für mich Release des Jahres!
Sieht umprofessionell aus, das Hud sieht aus als wäre es für 4:3 Bildschirme gemacht. Das muss MS wohl noch ne Weile dran arbeiten.
16:9 auf 32:9 schaut nunmal aus wie 4:3 auf 16:9. Wobei es schon nicht ganz verkehrt ist das HUD im direkten Sichtfeld zu haben.
 
Ich denke man sollte dem Rechnung tragen, indem man die Huds oben und unten mittig macht. Allgemein auch die Waffen sollten mutiger werden.

Sozusagen wie damals bei den ganz alten Shooter.
 
Dir ist klar das es ein Reach Remaster in der MCC ist?
Das Hud und die Waffen sind wie sie sein sollten.
 
Dir ist klar das es ein Reach Remaster in der MCC ist?
Das Hud und die Waffen sind wie sie sein sollten.

Ich bezweifle stark dass das nicht leicht anpassbar wäre, in UE4 oder Unity z.B. Ist das sehr leicht. Die Widescreen Monitore sind schlicht nicht verbreitet genug, deshalb spart man sich den Aufwand.
 
Seid ihr Halo Insider? Der Fireflight für Reach ist für euch dann auf dem PC vielleicht gerade freigeschaltet worden, checkt mal eure Mail.


Flight Two – FireFlight
Since the conclusion of Flight One the team has been working on the next, affectionately dubbed FireFlight. Today we are happy to say that this flight number two will begin today!

Participants
Invites have started to roll out for the FireFlight participants that have been chosen. With this flight, the team has increased the size of the user pool to 10,000 invitees. Those who were invited to Flight One may have not received an invite again to this flight as the requirements the team has chosen for participants has changed.

Scope
For the second PC flight we will be focusing on verifying Firefight and Firefight matchmaking at scale.

Maps
  • Beachhead
  • Corvette
  • Holdout
Dates & Play Sessions
  • August 24, 10:00 AM PT - 1:00 PM PT & 5:00 PM PT - 9:00 PM PT
  • August 25, 10:00 AM PT - 1:00 PM PT & 5:00 PM PT - 9:00 PM PT
  • August 26, 10:00 AM PT - 1:00 PM PT & 5:00 PM PT - 9:00 PM PT
 
Zuletzt bearbeitet:
Der PvP-Flight auf der Xbox für Halo Reach steht scheinbar unmittelbar bevor:

https://www.halowaypoint.com/en-us/forums/243780d3b80b4bb6ac7917a8942286db/topics/mcc-dev-updates/3e3252e1-297a-4590-a7ab-67c133b3d37d/posts?page=1#post8 schrieb:
Xbox PvP Flight Ring Status – Ring 1
Right now, there is currently 2 Ring 3 blockers that have been identified within the build that is in test. This week the team has been working actively in the flighting branched build, a paired down the build to be the exact content we want to target for the flight. This branched build has allowed rapid iteration on issues and the team has tackled many bugs over the course of the week.In great news, all Ring 1 blockers have been resolved this week and later this evening the team will be pushing the latest build out to our Ring 1 participants. The teams will be in over the weekend also testing and resolving Ring 3 blockers in hopes of flighting to Ring 3 as early as next week. The below issues are currently active bugs that the team is working through prior to a public flight and are the only identified Ring 3 blockers as of now.
  • Forge menu loses functionality after closing the PGCR.
  • Halo reach Multiplayer is not installed properly in some scenarios
Once these have been fixed and Ring 1 testing is successful, we will plan to get this next flight out quickly. No promises or dates, but things are looking good for as early as next week if all goes well over the weekend. Thank you for swinging by and checking out the latest info for flighting! We can’t wait to get this flight out to our Xbox users. Once this next flight wraps up, we will be working rapidly to our last planned flight over on PC for PvP

Wer also im Alpha-Ring ist, wird vielleicht schon nächste Woche wieder die Armor-Abilities im Multiplayer missbrauchen können. Vergesst nicht vorher, eure alten MCC-Insider-Apps zu löschen.
 
Wenn wir Pech haben kommt Reach erst zum Scarlett Release LOL.
Xbox kriegt es net hin, ein simples Remaster zu delivern.
 
Zuletzt bearbeitet:
Wir werden kein Pech haben.
Und was genau an der MCC ist ein simples Remaster? Ich mein wir sind hier auf Seite 68, mittlerweile dürfte doch klar sein, welch ein Mammutprojekt das ist.
 
Ja gut, ich dachte auch das es noch im ersten Halbjahr droppt. xD Gut Ding will halt Weile haben.
 

Im neuesten Blog-Post zur MCC geht es um Armor Cusomization die mit dem Reach-Update kommt

eliterenders-8432244967524bba95b631216b52875c.jpg


fspartan_renders-99d333d42e574bafba2378305c12f754.jpg


sowie um die nächsten Schritte:

The team is heads down fixing remaining Ring 3 blockers in the build for the upcoming Xbox One flight. Over this past weekend we did go out to Ring 1 and found a few new issues around crashes entering and exiting matches. In good news though, fixes for this have already been ingested into the build and we are planning to get this back out to Ring 1 tonight.

Official invitations to a select group of Halo Insiders will be sent out as soon as we have a final verified flight build. If you’ve opted in for Halo Insider Xbox flighting, please take a moment and make sure you’re setup and ready to go in case you do receive an invitation:
...
 
Dev Update Oktober 2019

MCC PC CROSSPLAY & CROSS-PROGRESSION:
graphic_crossplay-27d0cb20620e40af8e9f4fdfc76a1782.png


CUSTOMIZATION AND PROGRESSION
season3-072165625dde40f4b2836de96f59c29b.jpg


REACH MIN SPEC FOR PC
pcminspec-14758bca43a54d2bbbda60f2953973ae.jpg
 
Zurück
Top Bottom