Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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weil das wohl nicht ihren standards wohl genügen würde. leider bleibt wohl driveclub im bezug auf dynamische umwelt und auch sound die referenz![]()
Driveclub? Was soll driveclub hier?
Das wichtigste bei Wetter Effekten bei einer Simulation sind die physikalischen Auswirkungen wie Reifen Temperaturen und Grip, wie bei Forza oder Project Cars...und nicht irgendwelche grafischen Effekte!
[Video=youtube;YBzrQrNspfc]https://youtu.be/YBzrQrNspfc[/video]
danke consi, wenn man sich den unterschied zwischen gt2 und gt3 anschaut, lagen zwischen dem ps1 teil und dem ps2 teil welten, was grafik anging. verstehe garnicht, warum das spiel damals so verissen wurde. ein argument war ja, das es grafisch sich nicht von teil 2 deutlich absetzen würde.![]()
Hö? GT3 A-Spec hat Höchstwertungen eingefahren und es wurde sicher nie verissen wegen grafischer Nicht-Unterschiede zu GT2... das musst du verwechseln...
hab ich sicherlich nicht. ich habe alte artikel über die ps2 während ihrer launchphase gelesen. da wurde allgemein die bescheidene grafik der ersten ps2 spiele bemängelt und hierunter fiel auch gt3, von dem man viel mehr erwartet hatte, da die ps2 zuvor als photorealistische konsole beworben wurde.
GameSpot schrieb:Aside from these shortcomings, however, it's hard to find fault with this game. The graphics are gorgeous, and the car models are simply the best re-creations of real-world cars ever included in a game. Don't be surprised if you fool onlookers into thinking you're watching a televised race. Gran Turismo 3 has some impressive visual effects like shimmering heat waves, shaky cameras, a cool MTV-style replay mode that changes perspectives with the beat of the background music, real-time reflections off cars and wet pavement, and a spectacular effect that causes the sun to glare off the asphalt at the right angle. The only aspect of the game's graphics that needs to be improved upon are the peripheral items that surround each track, because it's not too difficult to spot sprite-based spectators and trees throughout most of the levels. The sound is equally as praiseworthy as the graphics.
Gaming Illustrated schrieb:The graphics raise the bar totally, not only for the genre, but for video games in general. I look at the replays and its very hard to tell this is a video game. There are subtle little effects like heat hazing, rain, spray from cars in the wet, and dust flying out in the rally sections that add to the realism. Every edge in the game is smooth, there is no pop up and even the trees have lost that ever popular flatness we are so familiar with in video games. You will be totally convinced the first time you see the sun glint off your car, or realize that those reflections racing across the shiny surfaces are not just generic bitmaps, but real time reflections of other images in the game. No screenshots can do it justice.