Extraplatt
L15: Wise
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Wird schon nett, auch wenn ich denke das die Tests nicht so gut ausfallen werden weil bemängelt wird das es wenig neuerungen geben wird. 90% tippe ich mal.
Nicht so gut und 90% passen nicht wirklich zusammen ^^Wird schon nett, auch wenn ich denke das die Tests nicht so gut ausfallen werden weil bemängelt wird das es wenig neuerungen geben wird. 90% tippe ich mal.
"It was a little lonely in the last game," Riding says. "So, specifically with Svartalfheim, we're trying to show this lived world. There are things here besides just you two."
The exclusive footage I watched of the dwarven realm, Svartalfheim, provided me with more than enough insight into the depth and complexity of Ragnarök's world. Lead level designer James Riding and level designer Jon Hickenbottom spoke with me about their experience crafting the points of interest, with the former saying, "We wanted to evolve the gameplay in the level spaces – more variety and verticality. In Svartalfheim, you've got a lot of places that you go to all within one realm. It's so much content."
He's right. As soon as the video starts, I'm thrust into a maze-like depot brimming with wooden machinery, a technical marvel even by God of War's fantastical standards. Water sloshes down rickety ducts sectioned off by sluice gates. I spot towering wheels in the distance, and just overhead, an ore block, suspended in the air by a derelict rig, threatens to crush me. Atreus climbs to an elevated ledge, scouts the area, and offers a plan of action, but not before cracking a joke at the expense of his father's aging knees. Suddenly, the clip jumps forward, and I'm standing on a cliff face with breathtaking views of the entire site. I barely make out the cloudy silhouettes of mountaintops along the horizon. A few feet away, a small chest sparkles, waiting for Kratos to burst in and snatch its well-kept treasure. An abundance of visual cues imply walls are mountable and structures can be acted upon, setting the stage for potentially intricate puzzles.
Um ehrlich zu sein hab ich noch nie so viel Eyecandy gesehen wie in Horizon Forbidden West, und da hängt auch der Zopf mit der 4 dran.Kaum auszudenken was an mehr Eyecandy gegangen wäre, würde man den alten Zopf mit der 4 im Namen, abschneiden.
Das sieht echt verdammt gut aus, und das ist ein Cross-Gen Titel. PS5 GoW in Ägypten, holy shit
Um ehrlich zu sein hab ich noch nie so viel Eyecandy gesehen wie in Horizon Forbidden West, und da hängt auch der Zopf mit der 4 dran.
Spider-Man 2 sag ich nur. Sollte die Grafik dem Inengine Zeug des Trailers entsprechend -lets go. Aber auch Santa Monica arbeitet ja neben/nach GoW an einer anderen IP. Wird sicher auch geiljo und ich glaub wenn man sich grafisch wirklich von der last gen abheben will braucht man ne richtige next gen only engine.
ka was da bei den sony devs in entwicklung ist.
bis auf die unreal engine 5 hört man nicht viel von neuen engines und bis da endlich mal die erste welle an spielen kommt, scheint noch zu dauern...