PS5/XSeries/PC Assassin's Creed Shadows

Das wird doch eh alles in 5min gemacht sein wenn man kein bock drauf hat, einfach die Gebäude irgendwo hinkloppen.
Und wenn man es schick haben will steckt man mehr Zeit rein.
 
Saugeil, genau so habe ich mir das seit Odyssey gewünscht, Quebec mal wieder am Liefern!

Edit:

Enhanced for PS5 Pro​

As the first Assassin’s Creed game built solely for current generation hardware, Assassin’s Creed Shadows can be played at up to 2160p and 60 FPS on both PS5 and PS5 Pro in Performance mode. PS5 Pro is the only console that supports extended ray tracing, which offers ray traced reflective surfaces throughout the world. Check out the full breakdown of specs below.

  • PS5 – Performance Mode
    • 2160p upscaled, 60 FPS, Selective* Ray Tracing
  • PS5 – Fidelity Mode
    • 2160p upscaled, 30 FPS, Standard** Ray Tracing
  • PS5 – Balanced Mode (requires 120/240hz display and HDMI 2.1)
    • 2160p upscaled, 40 FPS, Standard Ray Tracing
  • PS5 Pro – Performance Mode
    • 2160p upscaled, 60 FPS, Standard Ray Tracing
  • PS5 Pro – Fidelity Mode
    • 2160p upscaled, 30 FPS, Extended*** Ray Tracing
  • PS5 Pro – Balanced Mode (requires 120/240hz display and HDMI 2.1)
    • 2160p upscaled, 40 FPS, Extended Ray Tracing
*Selective Ray Tracing used to compute global illumination for diffuse lighting in the Hideout portion of the game.
** Standard Ray Tracing used to compute global illumination for diffuse lighting throughout the game world.
***Extended Ray Tracing includes full support of ray tracing to compute global illumination for diffuse lighting and reflective surfaces throughout the game world.


Balanced Mode klingt fantastisch!
 
Zuletzt bearbeitet:

Enhanced for PS5 Pro​

lol, egal ob PS5 oder PS5 Pro, jeder Grafik Modus mit Upscaling. DF hatte glaube ich mal in einem Video erwähnt, das nativ von 864p oder so hochskaliert werden soll? Falls das stimmt, dann könnte das selbst mit Hilfe von Upscaling auf 2160p für mein Empfinden nicht scharf genug aussehen.
 
Zurück
Top Bottom