2. Sony TGS Sammelthread

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ja is scho klar das es nich das spiel eye toy is oder so

das spiel is eye of judgement welches die eye toy 2 kamera braucht
und die kamera sieht man auf dem bild u.a.
 
DeadlyInstinct schrieb:
ja is scho klar das es nich das spiel eye toy is oder so

das spiel is eye of judgement welches die eye toy 2 kamera braucht
und die kamera sieht man auf dem bild u.a.
Eine HD-Eyetoy Kamera wäre USB2-pflichtig und der Sensor wäre ... naja, wohl recht teuer noch derzeit. Hoffen wir, dass eine später erscheinende Kamera nicht so teuer sein wird.
 
Solid Snake verschiebt sich
22.09.2006 17:12 Uhr - Hideo Kojima, unter anderem Erfinder der "Metal Gear Solid"-Reihe, äußerte sich jetzt in einem Interview zum aktuellen PS3-Projekt "Metal Gear Solid: Guns of Patriots". Demnach verschiebe sich der Titel in Japan auf Ende 2007 - mit einem Europa- oder US-Release ist wohl erst Anfang 2008 zu rechnen. Zudem kündigte Kojima einen neuen Trailer für die Tokyo Game Show an.

Quelle: www.play-zone.de


echt schade jetzt müssen wir noch länger auf das Spiel warten. hoffentlich wird die zusätzliche zeit für verbesserungen genutzt


edit: sieben neue bilder zu sonic the hedgehog

http://playstation3.gaming-universe.de/news/562_tgs-sieben-screens-zu-sonic-the-hedgehog.html
 
4players hat die fast fertige Version von "Resistance.... blablabla nicht schon wieder das hatten wir schon, vielen Dank!
Damit fangen wir erst gar nicht an!
- Stike
 
Zu Resistance und 4players:

"Wo Licht ist, da ist auch Schatten!" passt hier wohl am besten. Mal die journalistische Qualität der 4players Redakteure ausser acht gelassen (da ich sie eh nicht beurteilen kann/will), ist es wohl doch nichts neues, dass selbst die besten Spiele nicht überall hervorragende Eindrücke hinterlassen können.

Was zählt, ist der Gesamteindruck in den Medien. Und der ist fast durchweg äusserst positiv. Ausserdem sollte man sich immer im klaren sein, dass jegliche Bewertung immer auf subjektiven Pfeilern fußt- gerade bei Videospielen.

Also, gesunden Menschenverstand einschalten, kritischen Blick schärfen und sich selbst Eindrücke vom Spiel verschaffen.
 
KingOfQueens schrieb:
Solid Snake verschiebt sich
22.09.2006 17:12 Uhr - Hideo Kojima, unter anderem Erfinder der "Metal Gear Solid"-Reihe, äußerte sich jetzt in einem Interview zum aktuellen PS3-Projekt "Metal Gear Solid: Guns of Patriots". Demnach verschiebe sich der Titel in Japan auf Ende 2007 - mit einem Europa- oder US-Release ist wohl erst Anfang 2008 zu rechnen. Zudem kündigte Kojima einen neuen Trailer für die Tokyo Game Show an.

Quelle: www.play-zone.de


echt schade jetzt müssen wir noch länger auf das Spiel warten. hoffentlich wird die zusätzliche zeit für verbesserungen genutzt
Find ich gut, die sollen sich so viel Zeit nehmen wie sie brauchen, dann wirds auch was mit der totalen OWNAGE! 8-)
 
Although it doesn't reach the absurd visual heights promised by its original "target video" trailer from last year's E3 expo, Sony's MotorStorm certainly doesn't disappoint. Subtle details such as realistically deformed terrain (deep tire tracks carved in the ground actually affect handling), billowing dust trails, and wonderfully disorienting motion blur lend the game a distinctive next-gen look unlike any racer on the market. Even when compared to the blazingly fast Ridge Racer 7 and eerily pristine Gran Turismo HD, this racer stands out -- it's a chaotic, violent take on the popular ATV Off-Road concept that takes the genre to wild new extremes. To truly appreciate the graphics, switch from the default third-person camera to the vomit-inducing cockpit view. Here, every bump, jump, and smash-up creates a fantastic sense of disorientation.
And these races tend to get awfully physical -- with seven unique vehicle classes all racing simultaneously (and 15 opponents on the track), it's common to see a car, dunebuggy, and dirtbike all vying for the lead. Each type has its distinct advantages, offering surprisingly different gameplay styles. The larger vehicles can physically overpower smaller ones: shoving unsuspecting bikers off of treacherous cliffs never gets old. On the flipside, though, the game's complex courses (all set in the parched desert of Monument Valley) pack plenty of time-saving shortcuts, so it's easy for an agile biker to take advantage of some killer shortcuts and tricky race lines that beefier rides could never navigate. Considering all the different vehicle types, the slightly exaggerated handling works remarkably well -- it's a bit arcadey, but with over-the-top track designs littered with massive jumps and deep chasms, it's a good fit. Unfortunately, developer Evolution Studios wasn't able to implement any use for the PS3's motion-sensing Sixaxis controller. Bummer -- you're already careening around tight corners and trying to avoid plunging to your death...it seems like an obvious fit for this new tech.

Ultimately, even if it's not the jaw-dropping showpiece it once seemed, MotorStorm feels awfully damn fun and addictive. It's pick-up-and-play easy, with enough variety to keep even casual race fans coming back. And although we didn't get a chance to sample the game's online play, the visceral, physical nature of the game should translate really nicely to a competitive environment. Well, until every little snot who's lucky enough to land a PS3 this Xmas starts verbally abusing you after ramming you into a ravine.

Das sagt 1 up über Motrstorm und Resistiance "lieben" sie einfach^^

oh und schau dir das mal an^^
http://gamevideos.com/video/id/6355

edit: oder das^^
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13292
 
Dolby Digital 5.1 and Dolby TrueHD Deliver a Premium Surround Sound Experience for PLAYSTATION® 3




SAN FRANCISCO, Sep 22, 2006 (BUSINESS WIRE) -- Dolby Laboratories, Inc. (NYSE:DLB) announced today that the PLAYSTATION(R) 3 computer entertainment system from Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) will support Dolby(R) Digital 5.1 surround sound for next-generation entertainment, including games and movie titles in the Blu-ray Disc format.

PLAYSTATION 3 will feature interactive Dolby Digital 5.1 surround sound for games, Dolby Digital, and Dolby TrueHD for decoding up to 7.1 channels for Blu-ray movie playback.

This powerful combination of Dolby technologies allows people to enjoy movies and games in discrete multichannel surround sound on the tens of millions of audio/video receivers and home theater systems worldwide that are equipped with Dolby technology.

"The launch of PLAYSTATION 3 represents the next chapter of gaming and entertainment," said Izumi Kawanishi, Corporate Executive and Senior Vice President of Software Platform Development Division, SCEI. "Dolby TrueHD and Dolby Digital 5.1 complement the tremendous innovations delivered through PLAYSTATION 3, which offers the best possible high-definition entertainment experience."

"In the age of high definition, games need to look and sound better than ever before," said John Griffin, Marketing Director, Games, Dolby Laboratories. "Dolby TrueHD and Dolby Digital 5.1 will bring new levels of emotion and realism to movies and games. We think people will be amazed once they connect their PLAYSTATION 3 to an audio/video receiver or home theater system."

Availability

Dolby Digital 5.1 surround sound and Dolby TrueHD will be supported with PLAYSTATION 3, which will be available in Japan on November 11, 2006 and in North America on November 17, 2006. For more information, visit www.dolby.com/games.

About Dolby Laboratories

Dolby Laboratories (NYSE:DLB) develops and delivers products and technologies that make the entertainment experience more realistic and immersive. For four decades Dolby has been at the forefront of defining high-quality audio and surround sound in cinema, broadcast, home audio systems, cars, DVDs, headphones, games, televisions, and personal computers. Based in San Francisco with European headquarters in England, the company has entertainment industry liaison offices in New York and Los Angeles, and licensing liaison offices in London, Shanghai, Beijing, Hong Kong, and Tokyo. For more information about Dolby Laboratories or Dolby technologies, please visit www.dolby.com.

Certain statements in this press release, including statements regarding the performance, capabilities, impact and benefits of Dolby Digital and Dolby TrueHD technologies, the anticipated or potential benefits that Dolby customers may derive from these products and technologies, and the timing and availability of the PLAYSTATION 3, are "forward-looking statements" that are subject to risks and uncertainties. These risks and uncertainties, which could cause the forward-looking statements to differ materially from anticipated results, include, without limitation, risks that Dolby Digital and Dolby TrueHD may not perform as anticipated; risks associated with the market acceptance and adoption of surround sound technologies for video games, video game consoles and Blu-ray Disc format products; competition involving sound technologies in these products; rapid changes in surround sound technologies for these products; the development of industry standards for sound technologies in these products and the ability to have Dolby technologies adopted as industry standards therein; and other risks detailed in Dolby's Securities and Exchange Commission filings and reports, including the risks identified under the section captioned "Risk Factors" in its Annual Report on Form 10-K and its most recent Quarterly Report on Form 10-Q. Dolby disclaims any obligation to update information contained in these forward-looking statements whether as a result of new information, future events, or otherwise.

Dolby and the double-D symbol are registered trademarks of Dolby Laboratories. PLAYSTATION is a registered trademark of Sony Computer Entertainment Inc. S06/17552 DLB-G

SOURCE: Dolby Laboratories

http://investor.dolby.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=211947
 
OK Risinger, bist du jetzt fertig mit deinem Erguß? :rolleyes:

Es ist echt unglaublich, das es selbst jetzt noch so vereinzelte Typen gibt, die immer noch die PS3 runter machen wollen. :hmpf: Aber da laufen die jetzt echt mal gegen die Wand. :D
 
also ich weiss nicht was dieser risinger hier bezwecken will denn meiner meinung sehen die ps3 spiele von der tgs aber allemal geil aus, dmc 4, f1, lair, motorstorm, gt hd, ng, ...

hast dir schon mal die vids angeschaut ?? anscheinend nicht!
beurteile doch nicht immer anhand ein paar pics!

ausserdem wer hört schon auf 4players.de, die bewerten ja auch das neue splinter cell für box360 auch nur mit gut!
und ich glaub wir alle wissen das ein splintercell nicht nur gut ist!

allgemein hat sony bis jetzt ne gute tgs, die videos passen, spielbare titel, gute grafik, ... also was willst du mehr?

peace!
 
Resistance und MS schauen abnormal geil aus! Einfach mal die HD-TGS-Trailer auf Gametrailers reinziehen! Krass! :o
 
Man sollte mal bei Lair alle Gegner zählen...also Drachen, Soldaten, diese Bullenmonster...ich glaube, da käme eine vierstellige Zahl raus. Und das alles noch mit hervorragender Fernsicht, HDR und (AA?), tollen Wassereffekten und Shadern in nativer 1080p Auflösung...unter 360 und PC Niveau, alles klar :lol:
 
Resistance sieht wirkich nicht besonders aus was die Technik angeht aber ich mag das Design.
MS sieht allerdings erhaben aus, da kann man imo nicht meckern.
 
Seit wann läuft Resistance jetzt eigentlich offiziell in 1080p?
 
Die Gegnermassen sind bei jedem PS3 Spiel irgendwie enorm^^

Hier mal Warhawk
981_0003.jpg


Und dazu noch ein schönes Warhawk Multiplayer Video^^
http://playsyde.com/news_3541_en.html

Oh und Lair war in 1080P schau dir mal alle Berichte dazu an^^
 
Leute, geht doch nicht auf ihn ein... er erzählt Quatsch und findet es auch noch ganz toll, wenn ihr ihn dann quotet... also, einfach links liegen lassen, dann trollt er sich schon von ganz alleine und eines Tages hat er vielleicht mal nen 1080p HDTV samt PS3 und kann Lair darauf spielen und wird sich denken, Junge, was habe ich damals doch für Käse erzählt... ;)
 
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