2. Grand Theft Auto IV

Ist ein fake, habs grade in nem bildprogramm gecheckt, die spitze des "d" von "grand" ist bei der ps3 version in zeile 234 von 500, bei der 360 version in zeile 246.
Kleines detail, R* hätte sowas nicht gemacht. ;-)

edit:

mir ist grad nen schlimmer gedanke durch den kopf gegangen:
was ist, wenn GTAIV unter 720p läuft?
zum beispiel in 640p? :sad:

hoffetnlich wirds nicht passieren, wär imo schlimm, weniger details, schöechtere weitsicht und unschärferes bild. :neutral:
 
Zuletzt bearbeitet:
naja das kann schon sein... aber.. rockstars wird sicher gut abgewaegt haben, details,
auflösung, gegenstände usw usf.
ausserdem haben wir ja schon trailer gesehen.. und.. so wirds auch aussehen.. und
mir fiel da jetzt kein sonderliches alaising oder so auf.
 
So wie die grafik ist, finde ich es absolut in ordnung, die trailer sehen auf meinem TV einfach spitze aus.
Nur wenn man das game länger hat, fallen eben kleine dinge auf. ;-)
Aliasing macht mir jetzt aber garkeine sorgen, da hatte noch nie ein konsolengta probmeme.
 
naja das kann schon sein... aber.. rockstars wird sicher gut abgewaegt haben, details,
auflösung, gegenstände usw usf.
ausserdem haben wir ja schon trailer gesehen.. und.. so wirds auch aussehen.. und
mir fiel da jetzt kein sonderliches alaising oder so auf.
jetzt kann ich die nächtsen posts mir vorstellen:
"das war doch die 360 version! mit dem scheiß AA die haben nix drauf"
"halts maul, RRODler *rofl* *wtf* *lmao* *omg* "
"die ps3 muss das spiel erstmal 85 min lang installieren damit es ordentlich läuft"
(...)
hoffentlich passiert das nicht wirklich
 
welche seite soll dsa sein?=:o:-?:-)

wie wärs mit:

wehwehwehpunktichkannkeinenglishundkennesarcasticgamerdorcomnichtpunktdeheh? ;-)

wow, ich hab was rausgefunden! :o
automatische worttrennung:

llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

:-P


btt
 
dito.
Heute gleich drei fakes, erst die installation, dann das review, dann die covers. xD
Wie das erst ne woche vor launch wird? :lol:

dann hast du hier noch ein fake:
ein freund von mir behauptet, ein freund von ihm habe GTA IV, für sein PC. ich sagte das spiel ist nicht raus und schon gar nicht für den pc. er hat es aber aus russland und er spielt das spiel mit einem PS3 EMULATOR!!!! :D:D:D:D das dumme ist, er glaubt fest daran dass er das spiel wirklich hat :shakehead:
 
Soviel von N4G zu dem Review:

The First GTA IV Review


With PS3 & Xbox comparisons:

The PS3 has a more relaxed color pallet, but this gives everything a more realistic look. If you don't like the realistic look, and you have a HDMI connection, you can fiddle with your PS3 display settings and get it looking much more saturated. The textures are just as sharp as the 360 version, and there's little to no pop-in or screen tearing. The PS3 takes longer to load than the 360, but I took several different head counts in game at different locations, and I always found the PS3 to be more populated than the 360. This could be attributed to the dynamic nature of the world, but it's hard to tell. Either way, the difference was never more than five to seven pedestrians or three to four cars—it's not really much of an advantage.

The 360 is bright. Boy is it bright. Based on discussion history, this one will be claimed to look better, but it'll really be preference. The texture quality is the same on both systems, but the 360 has a more cartoon-like look. This isn't a bad thing. It just depends on preference. I'd compare the difference to that of Oblivion on each system. The 360 also suffers from some frame rate drops that are almost non-existent on the PS3. Installing the 360 version on your system's hard drive, however, will bring performance almost up to par with the PS3.

I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only. I was alone, so I didn't actually get to have any matches, but I could tell that the split-screen worked really well. There was a significant decrease in the amount of traffic and pedestrians, but it didn't ruin anything. This is understandable. Rendering two instances of Liberty City is a chore for any machine. I can't conclude one way or the other why the split-screen mode was not available on 360, but I assume by the drop in on-screen objects on the PS3 that the 360 just couldn't handle it. If you own a 360, don't worry. You have Xbox Live…so you're set.

*** AUTHORS NOTE ***

NOTE: Geez...Posted just 6 hours ago, and I've already got hate mail! Let me clarify a few things. First, the build I previewed was dated 2/21/08. I finished the entire game (and have been playing it since). Second, the 360's issues appear to be bugs, hence the disclaimer below. Third, I'm not a PS3 fanboy. The PS3 doesn't have any good titles (except for Uncharted), so how can someone be a fanboy? I'm purposefully harder on the 360 version because I've been called a 360 fanboy in the past. There's no winning here! Fourth, I've added a counter. When/If this page can rack up 500,000 hits, I'll post more detail in a *SPOILERS* section to further legitimize it.
 

Die drei neuen Scans hier aber net:

2390332622_6b6b4e6f62_o.jpg


2390332502_4d1528ef4d_o.jpg


2389498465_35fd143568_o.jpg




Hier ein netter Artikel von gamesradar zu 8 new crimes that'll be blamed on GTA IV
 
Zurück
Top Bottom