Nintendo Allgemeiner Nintendo Thread (Diskussionen, Gerüchte, Directs)

Hinweis
Falls ihr Nintendos Release-Politik im Detail (auch im Bezug auf Ports) besprechen wollt, gibt es dafür einen besseren Thread:
"Nintendo, warum bist du so...?"

Chinese Weibo leaker who leaked the whole June Direct has started a mysterious countdown to January 8th, which could be the announcement date for Switch2
Rumor/Hearsay
A Chinese Weibo leaker, 荷姆荷姆嗼 (https://weibo.com/u/7822345760), who previously leaked the entire June Nintendo Direct ( ), has been counting down using Fibonacci sequence numbers since December 21. Based on this pattern, the countdown will end on January 8. The leaker previously claimed that the Switch 2 could be revealed in January, so this might hint at its announcement date. His Weibo posts are only visible to followers, so you'll need to create an account and follow him to view them. Here's the screenshots of the Weibo

Ich glaube dem Typen kein Wort seit ich ihm vor Jahren einen Eimer Farbe hingestellt habe damit er meinen Zaun streicht und er es bis heute nicht getan hat
So einem glaube ich nicht mehr

Dieser NextHandeld auf Reddit macht ja offenbar schon Rückzieher. Aber anscheinend will IGN die "Beweisbilder" bis spätestens 27. Dezember posten.

Da bin ich ja gespannt, um was es sich dabei handeln soll.

Zurück
Top Bottom