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Das wird eh keiner von den großen 3 sein, weil Capcom bestimmt einige Exklusivverträge mit den großen 3 hat, und die bestimmt alle kein Bock haben, sich gegenseitig Strafzahlungen zu zahlen.
10 September 2013 von gamesindustry schrieb:At present, Capcom has just over $152 million in cash, which isn't much for a company attempting to navigate the costly transition to a new hardware generation and the company-wide implementation of a service-based infrastructure.
Any console titles that fail to perform in the next two years will be increasingly difficult to bear, and Capcom now has two mid-term strategies in place to mitigate that risk.
Die N Exklusivität einiger Capcom Titel kommt Capcom halt teuer zu stehen.
Das man mit einen großen Titel noch nicht auf den Zug der neuen Konsolen aufgesprungen ist, kommt auch EA gerade teuer zu stehen, Capcom scheint ähnlich schlecht vorbereitet zu sein.
So ein 4 Millionen Knüller mitten im Jahr, bei dem allein 2 Millionen auf die PS4 entfallen, hätte Capcom und EA wohl gerne.
DS-Titel kamen auch. Lag aber wohl daran, weil MS nicht im Handheldbereich mit Nintendo konkurriert.
Es ist überhaupt nicht gesagt dass sie irgendjemand übernimmtWer kommt denn sonst in Frage?![]()
Der DS war ein lukrativer Markt. Und wenn man da Potential für Geld sieht, kann man ein kleines Team für ein kleines Projekt wie Viva Pinata zur Verfügung stellen. Ist ja nicht so, als ob alle Ressourcen aufgewendet wurden.Viva Pinata kam, aber ich glaube kaum, dass MS gerne Entwicklungsressourcen von Rare an N-Hardware verschwendet hat. Da wird es noch Verträge gegeben haben.
Viva Pinata kam, aber ich glaube kaum, dass MS gerne Entwicklungsressourcen von Rare an N-Hardware verschwendet hat. Da wird es noch Verträge gegeben haben.
rare wurde 2002 von m$ gekauft, das nds-game kam 2008 raus, damals hat VP net mal existiert.
was für verträge sollen das sein?![]()
Ich weiß es nicht, aber warum wurde dann immer nur Rare eingesetzt, wenn MS auch auf N-Hardware mitverdienen wollte? Zufall?
ein wahres wort zum 11.000. beitrag, trulla. ^^
Meanwhile, Mamais confirmed that the version of Witcher 3 shown during Microsoft's E3 press conference was indeed running on an Xbox One at 900p resolution and 30 frames per second.
It looked pretty good to our eyes, but Mamais insisted it will end up looking even better by the time development is finished for Witcher 3's February 2015 release date.
"We're still optimising for Xbox One and PS4 so it should look better than that in theory," he said. "But everything we're doing optimisation wise for PS4 and Xbox One, we're also optimising for PC. It's a cross-platform engine, so any optimisation we do for one platform goes into the other platform and just speeds it up, basically."
A 900p resolution is CD Projekt's "minimum", Mamais said. "We will hit 900p no problem. We'd like to get it up to 1080p on Xbox One. That's our goal. Whether we can do it or not I don't know. We've got to squeeze everything we can out of the hardware.
"Microsoft and Sony say 900p is the sweet spot, and there's not a lot of difference visually between 900p and 1080p, but it's a hot topic now. So that's what my goal is."
To this end, CD Projekt is working directly with Microsoft engineers to try to improve the game's performance on Xbox One.
As expected, on PlayStation 4 Witcher 3 outputs at 1080p resolution.
"It's just a slightly more powerful machine," Mamais said. "That's pretty known. But I think in the longer run everything is going to be on both platforms running at 1080p. It's just taking developers longer to do it than they expected because the architecture is a little more challenging on the Xbox One.
"It's actually easier to develop for Xbox One for us because we're PC developers. So everything we do on PC is for DirectX 11. And Xbox is also based on DX. So for the rendering side it's a more natural progression for us to go to Xbox.
"But we anticipate being able to do 1080p on PS4 a little bit easier than on the Xbox."
As for PC, CD Projekt plans to add an ultra setting that, according to Mamais, you'll need a beefy machine to use.
"But I think it'll be worth it," he said. "Our ultra is pretty much the peak in games. At least we hope it is. The stuff we're doing is going to look really amazing."
Witcher 3 on PC ultra settings adds better tessellation, more physics, more post-processing and more realistic fur, Mamais said.
By comparison, the graphics of the console versions are equivalent to high settings on PC
Bin mal auf rince gespannt, wenn die one beim witcher die 1080p packt![]()
wäre auch komisch wenn w3 nicht mit 1080p auf ps4 läuft, denn so überragend sieht das nicht aus
tat bf4 und ac4 auch nicht und bum.
destiny hat ne last gen optik und läuft nicht auf 60fps was ist los mit der cerny station.
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