PS4/PC Uncharted 4: A Thief's End

Naja, Henning hat sich bei Teil 3 auch nicht unbedingt mit Ruhm bekleckert. Ist vielleicht auch mal gut, dass sich neue Leute ins Zeug legen-alte Hasen sind ja dennoch mit an Board.

PS: Hypetrain is running! :aargh:
 
Naja, Henning hat sich bei Teil 3 auch nicht unbedingt mit Ruhm bekleckert. Ist vielleicht auch mal gut, dass sich neue Leute ins Zeug legen-alte Hasen sind ja dennoch mit an Board.

PS: Hypetrain is running! :aargh:

Wie es im gameinformer Interview steht, sind die Spiele immer eine Teamleistung. Das Druckman und Straley das Projekt führen ist nach Tlou aber bei mir mit Extrahype verbunden.^^

Hoffe ja irgendwie auf einen Doppelschlag dieses Jahr mit tlou rematered und Ende 2014 Uncharted 4 - ich darf doch träumen. ;)
 
Naughty Dog Re-Energized By PlayStation 4
In a lenghty interview published on Game Informer, Naughty Dog‘s copresidents Evan Wells and Christophe Balestra talked candidly about the studio. Answering a question about development fatigue, they described their developers as re-energized by their two upcoming projects for PlayStation 4 (Uncharted and The Last of Us: Remastered), mostly thanks to the new hardware, which took a lot of the frustration they eventually had with PlayStation 3′s limits away.

[As] tech guys, it’s cool we just got a new toy. It’s really fun to explore all the new things we can do. Even just porting the remastered version of The Last of Us to PS4 was actually a very exciting challenge. You learn new tricks that you can do with that platform and it’s exciting. I’m really happy with seeing how people are re-energized by everything that’s happening in these two productions [TLOU Remastered and Uncharted] – that’s awesome. It’s a lot of hard work, and their ambition level is really high and I love seeing that.

It’s amazing to see how people just get so excited and just geek out over all these details - The pixels.

We were like, “Oh my God, you can literally talk about pores in the skin and the way the light interacts with the most minute detail.”

All the frustration you accumulate over 10 years on one platform – you can do this, you can’t do that – now it’s like, “Finally, we can do all of this.” It creates new problems, but it’s all technical problems that are really interesting to solve. It’s cool. I really love the engineering.

All of this just happens to rise the hype bar even more, as we can’t wait to see the first works of Naughty Dog on the new hardware – they pretty much defined some of the most beautiful games on PS3 with Uncharted 2/3 and The Last of Us, and everyone expects nothing short of spectacular for the new Uncharted game. Elsewhere in the article, they also confirmed that Neil Druckmann and Bruce Straley, respectively Creative Director and Game Director on The Last of Us, are leading development on the PS4 Uncharted in place of Amy Hennig and Justin Richmond, who recently left the company.

Read more at http://www.worldsfactory.net/2014/06/02/naughty-dog-re-energized-playstation-4#IFhEmlXi1kwbsKP2.99

http://www.worldsfactory.net/2014/06/02/naughty-dog-re-energized-playstation-4
 
Scheint wohl echt das Finale zu werden.

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Ein letztes mal Uncharted. Das wird ein Fest.
Grafisch schon jetzt allem überlegen.
 
Naja auch mit Game-Engines lässt sich vieles machen, was erst in 2 Gens Ingame möglich sein wird. Der Trailer ist ziemlich nichtsaussagend.

Aber gut, für Ingame Szenen wärs vielleicht noch zu früh gewesen.
 
Wir wissen aber, dass es von Naughty Dog kommt... das WIRD so im Spiel aussehen wie jetzt im Trailer ;)
 
Crytek kann auch schöne Cryengine-Videos machen. Die Spiele sind weit davon entfernt so gut auszusehen.

Aber enttäuscht bin ich nicht. Ich hab CGI erwartet und CGI bekommen.
 
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