Call of Duty: Ghosts

Um ehrlich zu sein, ich hab das Gejaule ums Messern niemals nachvollziehen können, abgesehen von Commando. Messern gehört zu CoD wie Senf zum Leberkäs, wenn jemand schneller reagiert als du (und instinktiv Messern kann man lernen), dann haste halt Prech gehabt. Die Messermechanik war imo eines der besten Dinge an Ghosts, dank der Animation so richtig mit Schmackes, dazu gut balanciert.

Patchnotes:

(tl;dr Juggernauts und Loki gebufft, Oranger Hitmarker wenn du jemanden Killst, S&D Bomb glitch gefixt, nach 10th Prestige kannste zurücksetzen)

Title Update: Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3 and PC.

Killstreak Balance.

Vulture now lives for 90 seconds (in line with sentry gun).
Juggernaut buffs.
Assault movement spead increased 15%
Support movement speed increased 5%
Assault/Support Juggernaut now have focus perk
Loki buffs.
Large rod can now be fired every 4 seconds instead of 7
Rod fires at 1.5 seconds instead of 2 seconds after trigger pull
Small rods now fire at 0.3 seconds instead of 0.5 seconds after trigger pull
eSports

Fixed SND plant/defuse issue that could occur in System Link.
Added ability to name teams when using broadcaster mode.
Added team name to playercard when in spectator mode.
When eSports rules are enabled for SND on Strikezone, the non-destroyed version of the map is now always used.
Removed d-pad helper icon when in first/third person spectator mode.
Anti-Cheat

Overall anti-cheat improvements.
Additional Fixes

Fix for SND round not ending when an entire team has been killed.
Fix for rare loss of rank issue that could occur when swapping between 360/X1.
Fixed issue where player could trigger a 10 second cap instead of 5 after stepping off and on a neutral flag.
Fixed issue that allowed players to see enemy positions in the options menu minimap during the killcam.
Improved patch unlock requirements UI:
Added patch, quip, and unlock requirements.
Fixed persistent “NEW” icon that would occur with extra loadouts.
Updated safeguard to send out a standard notification of a kill.
Fixed rare end of match crash.
Hunted Victor Operation fix: works better with gun game, previous fix only allowed top player to get credit, now we allow top 3 (consistent with FFA).
Hijacker Operation fix: operation would get stuck at tier 2, it now rolls properly back to 0/10 tier 2 for players.
Fixed an issue where bots in reinforce would not leave a flag after capturing.
New Features

Added reset stats option for max prestige players.
Added new menu music for Extinction and MP.
Updated the hitmarker color to orange when it’s the killing hit.
Added leaderboards for Drop Zone and Reinforce.
Enemy Oracle pings now show an orange Oracle symbol on the player hud, indicating they are outlined.
Extinction

Tooth bonus pool now offers one bonus tooth per day.
Engineers can now fire their pistol while repairing the drill.
Engineers no longer take damage from traps.
Balancing updates for the Death Machine.
Feral Vision no longer displays the colored overlay.
Deployed launcher ammo refills now receive more ammo.
Players running the Pistols Only relic are now excluded from the “Purchase a new weapon” challenge.
Fixed issue where background award did not unlock after level completion with a Relic.
Improvements to the Vanguard logic in Awakening.
Updated door logic for Ark interior sequence in Awakening.
Fixed the gas exploit on Mayday.
Fixed the Drill exploit on Mayday.
Fixed issue in Chaos mode where players would T-pose.
Fixed issue with Seeders being included in Seeker challenges.
Balancing updates for all maps.
Xbox One Specific Update

In addition to the Title Update.

Fix for rare crash that could occur on Tremor with specific character models.
Added a segregated matchmaking warning message for low rep players.
Fixed issue that could display incorrect Rich Presence in local play.
 
Zuletzt bearbeitet:
Das einzige Spiel wo messern overpowered war ist MW2 :sorry:

Das war ja gerade das schöne, wenn ich einen Läufer gemacht habe dann habe ich dementsprechend die Skills gegeben. Tja und ab ging die Luzi, Da bin ich durch die Lvl´s gerushed wie Deadpool durch die Marvel Comics. :-P

Ich war dann durch Übung so gut das ich fast im Alleingang das Gegnerische Team ins schwitzen brachte 8-)
Da hatten selbst Schei. Glitch Sniper Probleme.
 
nach zig hitmarker doch noch gemessert zu werden, hat schon am meisten rage verursacht.

2 hit marker mit der spas und dann gemessert werden, weil er pain killer hatte, hat dann eig oft das pad fliegen lassen. :ugly:
 
tenjin: Gestern um 23.45 Uhr Xbox noch aufgebaut und geupdatet...Nachricht rausgeschickt an kp, Bacon usw...zwei Minuten drauf Bacon schon online "omg auf geht's" und ich dann "hab noch kein gold" :lol:

Werde wohl jetzt Blops2 suchteln bis zum Destiny Release :banderas:
 
ich hab mir das billardspiel gekauft ... das suchtel ich dann so lange :ugly: gibts monatsabos für xbl?
 
Muss da tenjin zustimmen, OMA + Danger Close sind glaub ich das erbärmlichste was es jemals in nem COD gab :neutral:

da hab ich die hochphase zum glück von verpasst.
hab mw2 ja relativ schnell verkauft.
im februar nach fast 15 tagen spielzeit. :ugly:

meine reihenfolgen ist also: commando, painkiller und dann oma +dc.


Aber der größte Bullshit in der CoD Geschichte ist Dingos Verhältnis zu WaW

mit teil 4 zusammen einfach das beste
eGInc.jpg
 
war es nicht.
marathon, lightweight und commando war BS hoch 10.

Komischerweise wurde ich eher Opfer von Sniper Killern die haben mal in ein paar Sek. komplettes Team lahmgelegt. :oops:

Ghosts MP ist genial, deswegen da ich mich auch mal in eine Ecke verschanzen kann ohne das hinter dir gleich einer gespawnd wird so bleibt es ein bischen fairer finde ich.
 
Irgendwie macht Ghost wieder Spaß ^^. Zock grad nur Strikezone und ist jetzt einer meiner Lieblingsmaps :aehja:
 
Zurück
Top Bottom