State of Decay

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Duncan
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum
Technisch echt mies, dachte sowas müsste man 2013 nicht mehr ertragen xD

Gameplay ganz interessant wobei ich davon ausgehe dass der Suchtfaktor in der kurzen Demozeit noch nicht ganz greifen kann.
 
Ich hab das Spiel gestern noch 9 Stunden am Stück gespielt, bringt unglaublich viel Spass.
Die Sucht kommt so langsam, wenn man ein, zwei Stunden im Spiel ist und anfängt, Ressourcen für die Basis zu suchen.
Dauernd kommen neue Aufgaben, neue Überlebende, Freunde in Gefahr...
Bei den Zombies muss man wirklich aufpassen, 'ne Horde umgehen, statt alle platt machen zu wollen.
Absolute Kaufempfehlung!
 
jeder der das spiel spielt und dann eine pause einlegen muss oder will sollte sich im klaren sein dass das leben in dem spiel auch ohne den spieler weiter läuft

If you left:
- your community in pretty good shape, morale wise, and
- cars in parking spaces near your base and food in the kitchen,
- weapons in need of repair in the lockers near your workbench,
- and sufficient time has passed,

You will come back and find that people are happy, repaired cars and weapons, and possibly some new stuff from the things your survivors did while you weren't there. Their lives continue, as independently as you saw them living when you were online.

If you left:
- Morale sliding, and
- Too many infestations (please note, we're ACTIVELY working on a change where we reduce how much square footage is considered in this calculation to make it a little less...insane...), and
- Vaguely ominous warnings about someone looking sick, and
- Not enough beds for people to sleep in

You will come back to find the shit has hit the fan.

It continues on the path you set.

PLEASE NOTE: The pace of progression slows the longer you are offline. If you are offline for one day, you will see a pretty sizable chunk of change. If you are offline for two, you'll see a bit more than that. But the difference between a week and a month is minor. We expect that our players are adults, and adults sometimes need to be away from a game for months at a time.

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150,000 spieler haben bereits das spiel gekauft ! .. 150,000 mal 1600 points = 20 euro (?) gleich 3 millionen .. entwicklungskosten eingespielt :D
 
150,000 spieler haben bereits das spiel gekauft ! .. 150,000 mal 1600 points = 20 euro (?) gleich 3 millionen .. entwicklungskosten eingespielt :D


ich bin seit heute einer davon, habs über den Ösistore gezogen


aber ich hab für die Points nur 13 Euro gelöhnt :v:
 
Ich würds mir ja auch wirklich gern kaufen, wenns mal endlich in den deutschen Store kommen würde. :hmm:

Bin auch viel zu faul mir noch einen Account für nen anderen Store anzulegen. :hmm: :v:
 
@ bond

viel spaß dann :) ich warte bis es im deutschen marktplatz erscheint :ugly:
 
nicht bei diesem spiel :(

spiel hat sich jetzt über 200 k verkauft und es gibt einen ersten update :

Hola fellow survivors. Just wanted you to know we submitted Title Update 1 to certification this afternoon.

Title Updates have to go through a "mini certification" process, so it will be a bit before these roll out, but we wanted to let you know what was coming. We expect the update to be available next week. We'll keep you posted as we have more specific information.

Here is what we've fixed:

Workshop now repairs weapons and vehicles at game dawn rather than the next real-world day.
Reduced cooldown times of commands in the Radio Menu, notably Words of Encouragement, Words of Inspiration, and Medical Advice.
NPCs no longer get stuck behind the counter or on the stairs at the gun shop in Spencer's Mill.
The "Too many infestations!" event will now only occur when there are too many infestations within within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.
The "Too many infestations" to-do item is now cleared when there are fewer than three infestations within 500m of your Home, rather than anywhere in the world.
You must now be close to the ranger station for the Memento mission scene to play. Previously you would be teleported to the station if you left before the end of the mission.
Community members will properly interact with Facilities in your home. Previously they would stop after a period of time.
Feral zombie now properly dodges vehicles approaching at an angle.
NPCs will now reliably reach warehouse between Mt. Tanner and Spencer's Mill when called to gather supplies.
You can now punch out through the windshield of a vehicle if both doors are blocked.
Zombies and NPCs no longer get stuck behind the grocery store in Marshall.
NPCs now properly move to the proper location during cinematic scenes.
Zombies no longer fall through floor in the Marshall courthouse.
Zombies can no longer get under porch or floor at the Wilkerson's farmhouse.
Fixed a few rare crash bugs.
Fixed various translations bugs.
 
Bezweifle mal, dass es diese Woche noch kommen wird. Ist schon spät heute und am WE wird bestimmt eh nicht gearbeitet. Totaler Absturz. Wollte mir eigentlich keine weiteren Accounts machen, aber kommt man ja nicht dran vorbei.

Wie habt ihr das gemacht? Komplett neuen XBL Account mit Österreich als Herkunftsland? Muss man da eine komplette Adresse eingeben?
 
Ich hab's mir mit einem auslandsaccout geladen, aber da ich mir extra Punkte auf meinem normalen Account gekauft hab wollte ich die Testversion dann einfach mit meine normalen Account freischalten, aber das geht auch nicht.... -.-
Also für mich heißt es weiter warten......
 
Kann man das Spiel immer noch mit deutscher IP Kaufen? Laden lässt es sich mit AT Account, aber kaufen auch? Hab kein Bock auf den deutschen Release zu warten, aber auch kein Bock umsonst Punkte auf den AT Account zu laden wenn es nicht geht.
 
Laden kannst es mit einem AT Account! hab ich auch gemacht.
Kaufen würde dann natürlich auch gehen, nur hab ich da leider auch keine Punkte die hab ich mir extra für meinen "richtigen" Account gekauft.
 
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