Jede Mistmeldung kommt hier rein und dann solche nicht, ihr seid so was von selektiv.
Quelle: ONM
nachdem du ja hier random diese news postest...hier meine antwort aus dem andren thread
Auch hier:
Jede Mistmeldung kommt hier rein und dann solche nicht, ihr seid so was von selektiv.
Quelle: ONM
Klasse! Liest du dir deine Quellen auch mal durch :rofl2:
Da steht rein inhaltlich: man dachte die wiiu waere mist, war dann aber ueberrascht als die gpu tatsaechlich stark genug war, auch dank des vielen speichers der konsole, das spiel letzten endes genauso aussehen zu lassen wie auf den aktuellen hd konsolen...
:rofl2:
Das machts ja noch schlimmer
Geil wie diese verdrehte aussage vom offiziellen nintendomagazon als etwas positives dargestellt wird ...
:rofl:
Fuck ich kann nicht mehr
The executive producer of Sonic And All-Stars Racing Transformed has told Official Nintendo Magazine that he was surprised by the Wii U specs, specifically the GPU and memory which are better than the Sumo developers expected.
In an interview with ONM, Steve Lycett spoke of the challenges his team faced when developing Sonic And All-Stars Racing for Wii U.
"There are always surprises and unexpected challenges when you develop on a new console," said Lycett. "When we first got our hands on the kit, the first surprise was the capability of the GPU (Graphics Processing Unit).
We'd been worried that we might need to re-engineer all the effects and shaders in the game, but they worked just fine."
The Sumo producer also complimented the memory which has helped his team make Sonic Racing look smart on Wii U. "
The Wii U looks as good as any of the HD platforms. The Wii U has way more memory, so we can take advantage of that with less compression on elements and textures, so it will look all lovely and shiny."