http://www.gametrailers.com/player/24615.html
Making of zu lair.
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Seea
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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As I reported just the other day, Factor 5 director Julian Eggebrecht is doing all he can to deflect the blame for the terrible reviews that Lair has received from certain sites. First it was the fact that the PS3 hardware is new and that apparently excuses people from making bad games, then it was, quite amusingly, the fault of the reviewers that the game got bad reviews. Now, the pinnacle has been reached. It would seem that malevolent spirits are now to blame for Lair not being very good. Yes, you read that right. Factor 5 is now blaming the supernatural.
"I am not a believer in ghosts, but this one was haunted," stated Eggebrecht, somehow thinking this is a better excuse than saying Lair was 'too casual' for reviewers. "They showed the material at the last minute to Kutaragi-san, who didn't see a thing and bounced us off the reel. That's why the first tech-trailer was shown at the PlayStation meeting a few months later. That was the start of one catastrophe after the other -- deaths in the family at the worst time, sudden surgeries for key members, which bounced the technology off-track. And just in general, every single time there was a crucial delivery, something bizarre went wrong -- all the way to power outages when writing the master disks."
So there you have it -- Factor 5 is actually incapable of making a bad game ever, it's just that dark forces were working against them, because the undead and the demonic have nothing better to do than make a PlayStation 3 game suck. Seriously, Lucifer, Lord of Evil himself, sat there in the firey, tormented bowels of Hell and thought to himself, "I am so totally going to make Lair crap." It's because The Devil is an Xbox 360 fanboy, right? I'm so glad I kn ... actually, you know what? Just shut the hell up, Julian. You're not making it any better.
Believe us, we can understand the attraction to Lair because it certainly sounds like an awesome game, but the execution is so terminally flawed in almost every way that a game can be flawed that it isn't worth anyone's time. We feel as though we were sold a bill of goods with Lair and those goods are simply not evident in the finished product. It's a shame really, because we really wanted Lair to be cool, but sadly it totally is not.
Lol! Das ist in meinen Augen lachhaft und es gab mit Sicherheit schon schlechtere Spiele, die weitaus besser bewertet wurden. Lass mich raten: Auch hier ist die Sixaxis Steuerung wieder der Hauptkritikpunkt?
Ich bleib dabei: Lair ist ein solides Game mit atemberaubender Präsentation. Denke 70% sollte das auf jeden Fall wert sein.
Echt schade, dass sich die Reviewer anscheinend so wenig Mühe geben.
Was nützt einem aber die Präsentation, wenn es offenbar so vielen schwer fällt das Spiel richtig zu seteuern?
Immer mehr bestätigt sich bei mir die Befürchtung, dass Sixaxis eine Schnapsidee war.
Echt schade, dass sich die Reviewer anscheinend so wenig Mühe geben.
Apparently Sony is distributing a guide to game reviewers to explain to them how to play Lair "correctly". The drama gets better and better.
Also nach allem, was ich gehört habe, braucht man zwar etwas Eingewöhnungszeit, aber für geübtere Spieler soll die Steuerung eigentlich kaum Anlass zur Kritik geben. Ich habe halt bei den meisten Reviews (generell) den Eindruck, dass man sich nicht wirklich mit dem Spiel befassst, sondern - allerhöchstens - mal schnell einen Speedrun auf "easy" macht...der Tester war offensichtlich schon so von der Steuerung angepisst, dass der Rest des Reviews in die Hose ging.
Ich will hier nichts rechtfertigen, aber so langsam muss ich mir das Spiel wohl auch noch holen, obwohl ich überhaupt kein Geld habe im Moment.
Ist es aber nicht besonders der erste Eindruck, der zählt? Wenn ich in der Anfangszeit dauernd an einer Mission scheiter oder draufgehe weil es so eine lange Eingewöhnungszeit gibt wäre ich auch mal angepisst und hätte offt vielleicht auch gar nicht mehr die Motivation weiterzuspielen.
Lol...icm gamespy review wird jetzt sogar der angebl. falsche und nicht naturgetreue Flug von Insekten bemängelt....zu geil.
Ist es aber nicht besonders der erste Eindruck, der zählt? Wenn ich in der Anfangszeit dauernd an einer Mission scheiter oder draufgehe weil es so eine lange Eingewöhnungszeit gibt wäre ich auch mal angepisst und hätte offt vielleicht auch gar nicht mehr die Motivation weiterzuspielen.