PS4/XOne/Switch/PC Samurai Shodown

MACHT

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SNK kündigt Samurai Shodown für die Playstation 4 an

Im Rahmen der PlayStation LineUp Tour kündigte SNK Samurai Shodown an, ein neues Spiel der Kampfspiel-Reihe Samurai Shodown (Samurai Spirits in Japan) und das erste seit zehn Jahren. Entwickelt wird das Kampfspiel mit der Unreal Engine 4 und soll 2019 Weltweit für die Playstation 4 erscheinen.
Das Spiel findet im Jahr 1787 statt, wo das Land von einer finsteren Wolke heimgesucht wird, die die Luft mit einem Gefühl der Angst verdunkelt. Mehr Informationen möchte man zu einem späteren Zeitpunkt mitteilen. Unten könnt ihr euch einen ersten Trailer zum Spiel anschauern.

Quelle: https://www.trophies.de

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
ui...ein neuer Teil. dachte zuerst "jaja, wieder mal ein neoGeo Port, als ob wir das nicht schon zu hauf hatten". ein neuer teil..mega geil :) bin gespannt
 
Ja Wahnsinn, das wird ein Pflichtkauf! Hatte ich ja gar nicht auf dem Schirm und das sieht im Gegensatz zu KoF richtig richtig fett aus
 

Samurai Shodown Slashes Its Way Onto Xbox One and PS4 This June

SNK, the creators of legendary fighting game series like King of Fighters, Fatal Fury, and Art of Fighting, is pleased to announce the return of their beloved weapon-based fighter Samurai Shodown, coming to PlayStation 4 and Xbox One this June, Nintendo Switch in Q4 2019, and PC at a later date. Powered by Unreal Engine 4, the new Samurai Shodown reboots the classic 2D fighting game with beautiful new 3D graphics that retain the classic fantasy Samurai manga look of the series, while also bringing the series up-to-date with the latest cutting edge graphical standards.

Once again set in the late 18th century, after the events of Samurai Shodown V and prior to the events of the original game, Samurai Shodown will see the return of thirteen classic characters, including Haohmaru, Earthquake and Galford, who will be joined by three brand new characters to the series. Additional characters will also be available via post-launch DLC.

Developed in-house at SNK by the same team that brought us King of Fighters XIV, Samurai Shodown features a host of modes, such as Story, Practice, Online Battle and multiple offline battle modes. The new game will also debut an innovative new asynchronous online mode called “Dojo” that uses deep machine learning to create a CPU-avatar that learns from players’ actions during offline modes and creates a Ghost AI character. Players will be able to upload their Ghost to the leaderboards and also download Ghost data from other players. Players can take on Ghosts in 1v1 battle, or take on the Ironman Challenge and attempt to take down up to 100 ghosts in one go.

The public will be able to play Samurai Shodown for the first time on the show floor at PAX East in Boston, March 28 - March 31. PAX East attendees can also attend the Samurai Shodown - Resurrecting a Legend panel, Saturday, March 30 from 4:30 p.m. - 5:30 p.m. EDT. The panel will be moderated by Team Spooky’s Giby and feature SNK’s Yasuyuki Oda (Producer), Nobuyuki Kuroki (Game Director) and the Director of the original Samurai Shodown, Yasushi Adachi, as well as several others from SNK.

Samurai Shodown will be released on PlayStation 4 and Xbox One this June, Nintendo Switch in Q4 2019 and PC at a later date. For more information about the game, please visit us on Twitter @SamuraiShodown_.


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schon geil. hab aber keine ahnung, wie competitive das game ist. hab vor urzeiten den 1. und 2. teil gespielt und immer nur einen button gedrückt :vv:
 
Sind die Vorbestellerzahlen so schlecht das man den season pass hinterher schmeißen muss? Hätten sie mal das Spiel vor Mk11 veröffentlicht.
 
Gut. Dann bestelle ich nun evtl. doch mal vor.

Schon nur für den Lokalen Spass will ich das Spiel. Bin nur noch etwas unsicher ob zu Release oder nicht.

Online gehe ich auch davon aus dass es da eher ruhig sein wird. Spannend wird auch der Netcode.
 
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