Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Dann kann ich meine Kaffeemaschine per HDMI an den TV stöpseln und alles zocken :happy3:
Zukunftsmusik, für Betriebssysteme, Interner, Streaming und Officeanwendungen dürfte die Technik aber reichen...![]()
http://www.vg247.com/2009/07/16/littlebigplanet-scoops-develop-awards/#more-45978LittleBigPlanet scoops Develop Awards
CREATIVITY
Best New IP
LittleBigPlanet (Media Molecule)
Visual Arts
LittleBigPlanet (Media Molecule)
TECHNOLOGY & SERVICES
Technical Innovation
LittleBigPlanet (Media Molecule)
STUDIOS
Best New Studio
Media Molecule
Best Independent Developer
Media Molecule
und nochmal für die Leute, die meinen, dass LBP A nicht reativ und B nicht innovativ ist^^
LBP hat mal wieder haufenweise awards abgeräumt
http://www.vg247.com/2009/07/16/littlebigplanet-scoops-develop-awards/#more-45978
Dann kann ich meine Kaffeemaschine per HDMI an den TV stöpseln und alles zocken :happy3:
Zukunftsmusik, für Betriebssysteme, Interner, Streaming und Officeanwendungen dürfte die Technik aber reichen...![]()
Glaube ich kaum.Abgesehen von den erforderlichen Bandbreiten,wodurch sollen sich die Konsolen dann voneinander unterscheiden?Nur durch die Exclusivtitel?Spall: Xbox 720 and PS4 will be browser-based
http://www.mcvuk.com/news/35043/Spall-Xbox-720-and-PS4-will-be-browser-based#after_ad
Glaube ich kaum.Abgesehen von den erforderlichen Bandbreiten,wodurch sollen sich die Konsolen dann voneinander unterscheiden?Nur durch die Exclusivtitel?
Für die Kunden wäre es ideal.Aber nicht für die Anbieter.wär das nicht sowieso nicht das ideal? wenn es nur noch um die games geht?![]()
Für die Kunden wäre es ideal.Aber nicht für die Anbieter.
das ist mir als gamer aber herzlich egalsolang ich die games bekomme die ich spielen will...
Ist halt fraglich ob du deine Games dann noch bekommst wenn die Entwickler nichtmehr das verdienen, was sie brauchen um Mammutprojekte zu finanzieren...![]()
Hmm, irgendwie kommt mir das Cloudcomputing bekannt vor. Und irgendwie gabs doch sowas schon mal von Sun Microsystems, und es ist kläglich gescheitert...
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tales-of-vesperia-showdown-blog-entryPlayable demos are often the first chance we get to check out gaming performance before the full retail or review code is made available to us. In the vast majority of cases, demos are actually produced after the final game has been submitted for evaluation to the platform holder, and it's very rare indeed that there are any palpable differences between the sampler and the "real thing" in terms of pure performance. So with that in mind, let's take a look at Tales of Vesperia, the demo of which has recently found its way onto PSN... analysed by MazingerDUDE. Curiously, the actual content of the demo is very different to what Xbox 360 owners got in their download, but there are several differences and similarities that can be discerned. Tales of Vesperia runs at 30FPS in the field sections, while the battle sections run at a crisp 60FPS on both systems. Similarly each version is v-synced, with no tearing. In terms of visual quality, there are some differences though, as the shots below demonstrate.
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Yup, a it's sub-HD detail level resolved on PlayStation 3, with a bizarre 1280x576 resolution chosen for the game up against 720p on Xbox 360. This results in a somewhat uneven form of scaling for PS3 owners, compounded by the anti-aliasing solution chosen: quincunx, which combined with the lower resolution adds a somewhat obvious, and unwelcome, blur to the game. For its part, Xbox 360 also uses a blur filter as opposed to a proper edge-smoothing solution, but with the additional detail level, the impact is not quite so distracting. Away from the performance elements, and perhaps by way of compensation bearing in mind the delay in launching, Namco Bandai is promising a wealth of unseen content for the full retail release of the PS3 version, including new playable characters, costumes, quests and game areas, along with some level of interfacing with the forthcoming PSP release, Tales of VS. Some related trivia: the only other sub-HD game we've come across that employs a 1280x576 resolution would be PS3 Soul Calibur IV, and even then, only when the game is forced to run in the 1080i/p compatibility mode (that is, with 720p disabled on the XMB), otherwise it is proper 1280x720.
Warum ist die PS3 so schwach, obwohl teurer und später erschienen?
Tales of Vesperia: PS3/360 demo showdown
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tales-of-vesperia-showdown-blog-entry
Was kann man sonst von der PS3 erwarten??
Sie ist halt technisch ein Tick schwächer als die XBOX360.
Des Weiteren, wer RPGS zocken möchte egal ob J- oder W- Rpgs, der kommt um eine XBOX360 einfach nicht herum. Bzw. kommt Tales of Vesperia nach Europa oder USA für die PS3??? ICH SAGE NUR TALES OF SMYPHONIA!!!
Achja,.. Tales of Vesperia ist GODLIKE!!!! 8)
du urteilst anahnd von multigames also das die ps3 technisch schlechter sei , warum sind die exclusive games optisch besser und beeindruckender obwohl die 360 schon länger auf markt ist und man vertrauter mit der hardware ist ?
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