PS3 Killzone (PS3) - NUR Killzone!

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Geistiger Dünnpfiff in Reinkultur... wie von dir gewohnt :rofl4:

Hör mal zu Bubi. Sei doch nicht dauer auf mich. Aber was kann ich dafür das dir deine Mami keine Kinderschokolade kaufen will. Reagier dich woanders ab. Trag nen paar Zeitungen mehr aus dann kannste dir auch mal ne Lordstation 3 leisten.:shakehead:
 
Hör mal zu Bubi. Sei doch nicht dauer auf mich. Aber was kann ich dafür das dir deine Mami keine Kinderschokolade kaufen will. Reagier dich woanders ab. Trag nen paar Zeitungen mehr aus dann kannste dir auch mal ne Lordstation 3 leisten.:shakehead:

Es wird immer besser... Schwachsinn vom Feinsten :rofl4: :rofl4: :rofl4:
 
Eurogamer Expo: Killzone Playtest

Let’s just start by saying that this is probably game of the show. We haven’t felt ‘a part of something’ in game for quite some time. You really do feel like there’s a huge war going around you and you’re just chipping in. There’s fighting going on outside your window: aircraft flying overhead, tanks rolling forward, screams from the battlefield muffled by the distant judder of machine fire - it’s war.
That’s not to say that you haven’t got your hands full. Wave after wave of black-clad, red-visor-wearing militia stand between you and the objective constantly flashing on the screen. They’re no cannon-fodder either. You instantly notice how the AI tries to make use of the surroundings: taking cover behind corners, ducking down behind walkways - Killzone 2 makes you work for your kill. But a bit of effort and thought never hurt anyone, especially not in a first-person shooter, and it’s work like this that is one of the many things that has the potential to make this the most engaging game on PS3 to date.
Destructible environments is another example. It’s not just a case of a few flecks of old paint that splay into the air as your gunfire catches the edge of a doorway. Not here. Whole buildings collapse before your very eyes.
Yep. Whole buildings.
You’ll find yourself pinned down outside a multi-tiered building with manned turrets raining bullets at you from every level. It soon became apparent that if you shoot the ground beneath their feet, the floor collapses and your would-be assassin comes tumbling down with turret and concrete for company. Soon however, more and more enemies pour in and you’re completely outnumbered, cover is at a premium and you’re getting hit. A lot.
What to do next? Well, why not try shooting the red oil barrel on the middle level? No sooner thought than done, an enormous explosion fills the screen and we pulled back to witness the whole building collapse. Our hands gripped the controller, a little smile was on our lips - this was something very special indeed.
With the limited time we had with this code, you could say this has gone to number one on our most wanted list. The game did did pause a few times whilst loading, and the smooth, straight lines, well, just weren’t, but this is pre-beta code. So we’ll forgive it.
The weapons had a chunky feel to them and were excellently weighted, your companion AI wasn’t getting in your face every five minutes, the enemies have an almost F.E.A.R.-like sense of self-preservation, and the game isn’t easy. In fact, every box on our, “What makes an FPS great” checklist was ticked. Conversely, our, “What makes an FPS shit” checklist was bare.
Basically, if you haven’t pre-ordered this by now, erm, pre-order it. Can’t say enough good things about it, if we’re being honest. Now we’re off to join the hour-long queue for another go. Turrah.


15 Minuten gameplay.

http://www.dailymotion.com/video/k2dArRvbWm02I3OXun
 
Zuletzt bearbeitet:
Ich bin sprachlos, da kommt sowas großes auf uns zu, wenn ich an Februar denke bekomm ich nen Ständer :D sorry aber das sieht so genial aus, Atmo und Präsentation hat einen um!
 
In dem Video sieht man doch ganz klar, dass dieses Spiel GoW2 in den Bodenstampft :)
Und das ist nichtmal HD :)

:lol::lol::lol:
 
Ganz klar Grafikreferenz Platform übergreifend,die Atomsphäre ist einfach gigantisch da zeigt mal die Ps3 was für ein Monster sie ist :o .
 
und selbst wenn der kasten nächstes jahr den bach runter geht (kanns mir net vorstellen) dann wenigstens mit einem für andere nicht erreichbaren stempel ^^
 
Kann ich mir nicht vorstellen das die PS3 untergeht.
Nur weil sich die Xbox zzt "gut" verkauft (das nur wegen 2-3 Spielen) und die PS3 nicht (die Spiele kommen noch), heist das noch garnix :)
Die Box lief fast 2 Jahre nicht gut xD
 
Den Bach runtergehen?
Software läuft, 3rd Party Unterstützung ist da, Hardwarekosten werden immer weiter gedrückt, das wird sich nächstes Jahr wohl nicht schlagartig ins Negativ ändern.
 
Das redet ihr euch schon seit dem Launch ein :D

die großen spiele,für die ,mann eigentlich eine ps3 kauft,sind
killzone2, god of war 3,gran turismo 5,und heute noch heavy rain.
die alten serien halt.
aber mit resistance 2 motorstorm 2 little big planet und naruto siehts ja dieses jahr super aus.
 
PSU: Helgast Generals scene in new trailer was realtime!

killzone-project--ss-158.jpg



:goodwork:
 
ganz ehrlich!! Das sieht einfach krass aus!! Ich bin zwar eher gespannt auf infamous und div. andere Games aber optisch ist Killzone2 einfach nur krass!!
Price mit dem game im februar könnte richtig was reißen ;)
 
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