I-Ninja Advance Screens & Info

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Becks

L16: Sensei
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23 Sep 2002
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6151 9608 1904
"Announced" just before E3, we have the first eight screens and a list of features to be included in Namco's handheld version of I-Ninja.


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Following the successful GameCube, PS2, PC and Xbox versions, I-Ninja comes to Game Boy Advance! This version is a mixture of fast paced 'Inertia Run' levels, combat arena's, 'Ball Rolling' levels requiring pin point accuracy and cool showdowns in the 'Final Boss' levels. Despite his size, I-Ninja is the consummate warrior and has spent years mastering his weapons and honing his fighting skills.

Challenged by the world's most wicked villain, Master O-Dor, and his menacing army of Ranx, I-Ninja is fierce in his attacks and deadly in combat. With extreme agility he navigates environments and conquers all that is evil!

Features:

Fully textured 3D engine on the GBA
Run, jump, grind and swing through fast paced Inertia levels
Fight against 5 giant bespoke end of level bosses
5 worlds (Robot Island, Bomb Raft Island, Jungle Island, Mountain Island, Moon Base)
23 Inertia Runs, 18 Combat Arena’s, 5 Boss Battles
Use pinpoint accuracy to guide the ‘Ninja Ball’ through challenging Ball Runs


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Das Intressanteste an dem Spiel ist wohl die Grafik, die doch ganz brauchbar aussieht. :)
 
Schade das Namco die PALien PS2 exklusivität abgeschlossen hat. Hätte mir das Spiel gekauft.
 
Hätt mir auch gerne die Cube Version zugelegt. Aber wenn ich mir die Bildschirmfotos vom GBA anschaue da kann man nur sagen "Nicht schlecht Herr Specht". Dafür ,schätz ich mal, wird die Kolisionsabfrage nicht die beste sein und ruckeln wirds auch ganz schön.
 
quirl schrieb:
Hätt mir auch gerne die Cube Version zugelegt. Aber wenn ich mir die Bildschirmfotos vom GBA anschaue da kann man nur sagen "Nicht schlecht Herr Specht". Dafür ,schätz ich mal, wird die Kolisionsabfrage nicht die beste sein und ruckeln wirds auch ganz schön.

Ruckeln glaub ich nicht. Aber mit dem Clipping könntest du recht haben...
 
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