KuroKazuma
Gesperrt
Das Spiel ist schon Kaufgrund genug da braucht es keine XV Demo!
doch
auch wenn die erst bestimmt april oderso kommt :v:
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Das Spiel ist schon Kaufgrund genug da braucht es keine XV Demo!
Will denn niemand die Edition mit dem Manga haben?
es wäre schon super, wenn das game gut wird?! :v: dann wäre der kauf der standard version fix
Will denn niemand die Edition mit dem Manga haben?
Type-0 ist total gut. Ich meine von Type-0 die Edition mit dem Manga. Ob sowas zu XV kommt weiß ich nicht.
Ich auch. Ich find die total cool. Zwar geht mein halbes Taschengeld dabei drauf aber egal. Ich habe auch noch keine PS4 >o<Die CE? Jo, konnte nicht nein sagen und hab sie vorbestellt :smile5:
Aber es gibt eine Oberwelt wie in den alten FFs vor X! Und auch Minispiele wie was mit einem Chocobo und so. Du solltest es eine Chance geben Kamuichen!Ich wollte es mir kaufen aber dann hab ich es storniert. zuviel action im gameplay. ein kumpel hat mich daran errinnert und ich hab auf den storno button geklickt.
Aber es gibt eine Oberwelt wie in den alten FFs vor X! Und auch Minispiele wie was mit einem Chocobo und so. Du solltest es eine Chance geben Kamuichen!
Nope!
10 Nope's
Und wenn ich es dir ausleihen würde, würdest du es dann spielen?
Und wenn ich es dir ausleihen würde, würdest du es dann spielen?
Will denn niemand die Edition mit dem Manga haben?
Und wenn ich es dir ausleihen würde, würdest du es dann spielen?
Wenn du gut damit umgehst und keine kratzer reinmachst dann gerne.du darfst es mir aber ausleihen
Das freut mich! Noch einer wie ich. Ich freu mich vorallem auf dem Manga in der Box!Ich hab sie auch bestellt
Das steelbook wird bei ebay verkauft davon der rest wird behalten .
Ach nein das war nur ein nettes Angebot. Damit man sich selber überzeugen kann das das Spiel echt toll wird.Da werden gleich die ganz krassen Psychotricks ausgepackt...
Und wie, das Spiel hat ne Oberwelt? Ernsthaft jetzt? Ich dachte eigentlich, das würde eher linear werden.
Krasser Scheiß... Das mit der Oberwelt wusste ich bisher echt nicht
Bin mal gespannt, ob das zu dem Spiel passt... Den Trailern nach zu urteilen, wär das eigentlich so für mich DAS Final Fantasy, das ne Oberwelt am wenigsten gebrauchen kann
The towns and the cultural references that you see throughout the world, you’ll get a sense of realistic towns and cultures. That’s one aspect that has remained since the title was first named Versus XIII.
The first town that was showcased was based on Shinjuku in Japan, and one area we showed in December [in the most recent trailer] was based on Havana in Cuba. And the other watery town we showed is based on Venice. So those are some cultural references that have been made within the game.
The world is connected by continuous land. If those areas were disconnected, it would feel distant from reality. You’ll find that you’ll be able to walk or drive or take a train and travel through this world seamlessly. I feel you’ll be able to experience something similar to a real trip.
But does that mean there will be no airships--a franchise staple--in Final Fantasy XV?
"To be completely honest, that’s still to be determined," Tabata said. "But the development team does understand that this is something everyone is looking forward to. It is a huge technical challenge; as mentioned earlier, all areas are connected. We are trying to tackle that challenge. So at the moment we can’t say yes, they will be included, but we do want to and we’re ready to take on that challenge and see what can be done."
Also different from the Final Fantasy XIII games---and spin-off title Final Fantasy Type-0--are the l’Cie, humans with powers assigned duties by higher beings in power. In Final Fantasy XIII, they were strange, sometimes half-mechanical demigods. In Type-0, they are people chosen as vessels to carry out the will of and protect crystals that supply power to four warring countries. These power-endowed beings will not be present in Final Fantasy XV.
However, Tabata hinted that summons, large mystical monsters and beings that have appeared in nearly every game in the Final Fantasy franchise, will have a large role in XV. These summons will be protectors of the planet, guarding parts of the world from annihilation.
Tabata also noted that classic-style dungeons will be featured in Final Fantasy XV.
"In the most classic Final Fantasy title category, for me, dungeons [were] very scary things that were chaotic and uncontrollable," he said. "In the dungeons, there is this kind of strangeness where something that shouldn’t necessarily be there in real life is existing. That kind of strangeness, the non-normal, that feeling you get in those circumstances, will be experienced in XV."
Tabata brought up one very clear example that we’ve already seen in action: an early trailer for XV showed protagonist Noctis hiding behind a wall in a stone dungeon as a large Behemoth walks by in the background. He also brought up the idea of having a Behemoth appear in the Shinjuku-based environment. It’s this feeling of something not belonging, of running up against "strangeness" in your environment, that Tabata wants to capture in XV.
Although his ideas for Final Fantasy XV sound grand, Tabata himself is humble about directing the latest big Final Fantasy title. When asked how he came to lead the project, he said he is still not sure himself.
"In XV, having very many challenges moving forward, including responding to fans and the technical updates required, the company structural changes… There are so many factors and I’m unsure of the reasoning behind being given the opportunity to pick up and lead the project. But it is what I was tasked to do," Tabata said. "I really believe I’ve been given a big challenge, and in that respect I am very honored for the opportunity."