Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
gerrL schrieb:wenn ihr mal ein beispiel für plattdeutsch haben wollt:
fettes brot - nordisch by nature
gleich am anfang gehn die fein ab
hach ich liebe es!
hoiji schrieb:Sächsisch ruled !!!!
tu di Glozzn off und schau dirr dis ma an
http://lustich.de/lustich/videodb-videos-75-21.html

Die Onkels meiner Frau kommen aus Schwedt (Im Osten 100 km von Berlin weg) die denken auch sie haben die Sprache erfunden! 

nicht drauf achten !
Ich kann nämlich nicht "Ich" sagen sondern nur "isch" 

seienchin schrieb:PS: Finde auch Schade, dass sich Hochdeutsch in der Schweiz und in Bayern so wenig durchgesetzt hat....![]()
quirl schrieb:seienchin schrieb:PS: Finde auch Schade, dass sich Hochdeutsch in der Schweiz und in Bayern so wenig durchgesetzt hat....![]()
I glab du spinnst a bregge! Fahr amoi noch Minga eine und schau moi noch wiavui do no a scheens borsich ren. Vuizvui san scho do von dem Gschwerl und an jäden Dog werns a no mera XD

Wat man mit de neemodsch Kraam nich allns beleven kann.
Martin Eden
Nich dat ik wat gegen de neemoodschen Kraam hepp, de dor all so upn Markt is. Nee, bestimmt nich, dat kann man so nich seggen, blot dat Bedeenen und dat Verstahn van de moderne Technik wurd mit dat Öller immer schlechter.
Vör länger Tied hebb ik mi in Augsburg total verbiestert. Ik harr een verkehrt Affohrt vant Autobohn nohm un wuss enfach nich, wu ik weer up de richrige Wech keem. As ik denn letztens End weer bi Hus ankomen weer , stund för mi fast, dat ik mi disse Wegwieser, disse Navigatschion, in mien Auto inbohn laten wull. Mien Finanzministerin gev dor ok greun Lucht för, wiel se dat Spektakel in Augsburg jo süfst mitbelevt harr.
Good dat ik nich mehr nat Arbeid muss, denn dat neee Speeltüch nehm mi full in Beslag. Ik muss dor nu ja mit öwen, bit ik dor good mit ümgahn kunn.
Bold kunn ik denn een Straat in de Kreisstadt, de ik so kenne de, ingeven. As ik denn de Startknoop drücken de, sä dor upmool eene Stimm van eene nette Fro : Es kann losgehen! Dat klung so, as wenn se neben mi up de Bifohrersitz seet. Wenn ik abbugen muss, sä se mi frogenoog Bescheed. Up een lütgen Bildschirm, de Fachmann seggt dor ok woll Display to, kunn ik denn ok an een Richtungswieser sehn, wenher ik na rechts oder na links afbugen muss. Wenn dat blot liekut gung, snackte de Fro överhopt nich mit mi. De ganze Ünnerhollung weer ansik beten eensietig, denn se verstund mi jo nich.
As wi beide denn int Kreisstadt in de richtige Straat ankemen, weern de letzde Wörd van hör : Sie haben ihr Ziel erreicht. De nächste Weeken harrn wi veel Sposs mitnanner. Se broch mi seeker na uns Bakker , na dat Finanzamt oder ok na mien Doktor. Ik hebb dat nette Frominsch veel tomoot in de erste Weeken.
Nu keem de Tied dat mien Fro un ik vant Floghaven Münster in Urlaub flegen wulln. Dat verstund sük jo nu, dat ik mien Fohrziel : Flooghaven Münster intippen de. Erst muss ik jo de Stadt Münster angeven. Denn wull dat Gerät weten, na wekker Straat ik henn wull, un bot mi allerhand dorvan an. Ünner all de veel Straatennamen fund ik denn ok de Beteeknung : Flugplatz. Fein, dat weer denn jo woll richtig. So hebb ik dat denn ok in dat Deel ingeven.
Anner Mörgen nadem ik de richtige Knoop drückt harr, keem dat Startteeken van de fründliche Fro: Es kann losgehen! Se broch uns ok good dör de veele Ümleitungen üm Oldeborg to un wi weern gau up de Autobahn in Richt van Osnabrück un Münster. Bi dat Ahlhorner Dreeck gev se mi nochmol Bescheed wor dat lang gung. Af do snack se nich mehr mit mi.
Kört vör Münster keem denn ok dat Schild Autobohnutfohrt Ladbergen mit een Fleeger dorup, de jo woll up de Floogplatz henwiesen de, in Sicht. De junge Fro sä ober nix. Se weer doch woll nich inslapen? Ik meen ober denn doch dat se villicht een körtern Wech wuss , un bünn wieder fohrn. Na een ganzen Tied höör ik denn van hör: Die nächste Ausfahrt rechts abfahren! Ik mok dat jo ok. Dorna hett se mi krüüz un quer över Nebenstraaten dör de Gegend jagt. Richtige Twievel keem mi ober erst, as ik so een gottverlaaten schmalen Straat rinfohrn shull. As dat passert weer, sä de goode Fro : Sie haben Ihr Ziel erreicht. Nu weer se doch jo woll besaapen!! Ik fohrde de Straat wieder rünner, stund denn letzlich vörn Gatter un sech dat disse Sackgasse Flugplatz heten de. Wiet un breet ober keen Fleeger to sehn de villicht na Mallorca fleegen kunn. De Naam Flugplatz stammte woll noch ut den ersten Grooten Krieg. --- Wor weer ik blot land. Wat nu??
Ik besunn mi, dat ik jo bi de Autobohnaffohrt Ladbergen de Hennwies na de Flugplatz sehn harr. Do hebb ik de Fro int Kasten över de Tastatur vertellt dat ik nu weer torüch na Ladbergen wull. De weer denn ok richtig gesprächig un hett mi denn ok fein över de Autobohn na de richtige Affohrt hennstüürt. As se mi denn rechts na Ladbergen schicken wull bünn ik links afbagen un bünn de Hennwiesschilder vant Flugplatz nafohrn. De Tant meuter jo foorts mit mi, se wull nu jo na Ladbergen. Ik hebb hör do enfach de Strom afschalt un ruhig weer se, se harr hör Deensten jo dohn. Gung dat man jümmer so eenfach mit dat Afschalten wenn man eenfach nix mehr höörn will .-- Ton Glück weer ik frohgenoog van to Hus wechfohrn un keem noch bitieden ant Floogplatz an.
Na uns Urlaub hebb ik denn rutkreegen, dat mien Dusseligkeit Schuld an de Irrfohrt in de Wallachei ween hett. Ik harr blot över de Tast Sonderziele, überregional dat Ziel: Flughafen Münster/ Osnabrück ingeven brukt. Ik harr denn ok nich an de Fähigkeit van de leewe junge Fro in den Kasten twieveln brukt.
Vandaag hebbt wi uns ober weer verdraagen.
Mugen schrieb:Wie spricht man das "R" richtig Deutsch aus? Ausm hals ohne zunge? mit zunge ohne zu rollen? oder doch ganz anders? Ich hab da so meine Probleme damit den Buchstaben richtig auszusprechen ohne mich dabei auf Dauer total zu verkrampfen ^^;
Komme aus der Schweiz, Zürich um genau zu sein, und spreche von Natur aus deinen persönlichen Hassdialekt, wie ich in diesem Thread erfahren habeDreamRider schrieb:Woher kommst du denn?
Ich spreche es ganz ohne Rollen ausm Rachen. Wenn man es denn so sagen will.

Muss das noch einbisschen üben bis es ganz natürlich rüberkommt -.-Mugen schrieb:Komme aus der Schweiz, Zürich um genau zu sein, und spreche deshalb von Natur aus deinen persönlichen Hassdialekt, wie ich in diesem Thread erfahren habe
Bin es deshalb gewohnt das "R" leicht zu rollen. Ausm Rachen sagst du? also so ähnlich wie in französisch? Genau da verkrampf ich immerMuss das noch einbisschen üben bis es ganz natürlich rüberkommt -.-
Bei gewissen Wörtern spricht man das "R" aber auch gar nicht richtig aus. "Der" zum Beispiel. Zumindest ist es kein "R" ausm Rachen. Hört sich eher an wie ein ganz leichtes 'A'. Wie würde man das richtig aussprechen?

Nein, jetzt mal im ernst, das würde mich mal interessieren ^^ Wie würdest du die Schweiz denn beschreiben?Mugen schrieb:Das lied kann ich mir geradenicht anhören. Hab gerade keine Kopfhörer zur hand, und um die uhrzeit lautsprecher anmachen bei unseren pappwänden geht auch nicht. Morgen wird dass dann mal genau analysiert ^^
Hab vorhin versucht meinen Post "laut" zu lesen, so laut wie man flüstern kann halt. Bei so ziemlich jedem "r" dass kurz nach einem "ch" kommt, oder umgekehrt, gerate ich ins stocken. Das ist echt anstrengend für mich
Du hast also eine Schweiz Antipathie? Interessant. woher kommt das denn? Irgendwelche grauenvollen Kindheitserinnerungen?Nein, jetzt mal im ernst, das würde mich mal interessieren ^^ Wie würdest du die Schweiz denn beschreiben?