PS4/XOne/Switch/PC Bloodstained: Ritual of the Night

Bloodstained will be playable in six languages:

English
Japanese
German
French
Spanish
Italian

all Bloodstained players will have access to both Japanese and English voice acting tracks. Each one will be selectable from the beginning.

Robbie Belgrade, the voice of Alucard in Castlevania: Symphony of the Night, will be making his triumphant return to voice acting in a special role in Bloodstained

[video=youtube;WvkY2-bWeJA]https://www.youtube.com/watch?v=WvkY2-bWeJA[/video]


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:pff:
 
With the latest Paypal total -- roughly $62,000 from 800 backers -- we've surpassed $3mm

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Asynchronous Online Multiplayer

You've been guessing at this one for a while, so it's time to reveal a few things IGA's hoping to implement!

"Borrow" a friend's character stats for a certain amount of time (your friend will get a bonus)
Ghost Data (See friend's saved character movements while fighting a boss)
Friend's playthroughs affect your game in some way (e.g. a gravestone and an offering might mark the spot where your friend died)
Plus another surprise that we'll unveil soon...
Of course we're still in the planning phase, so who knows what we'll end up with. As always, though, IGA and the team would love to hear your ideas—how would you build a great asynchronous multiplayer experience?


was das bei 37500000 wohl sein soll? :angst2:
hat für mich was von nem notenschlüssel...
und der satz von alucard dadrunter :angst:

müsste dann auf jeden fall was mit dem SOTN ost zu tun haben...vllt re arrenged ost für alle?
[video=youtube;sPsQnsOHflc]https://www.youtube.com/watch?v=sPsQnsOHflc[/video]
 
Zuletzt bearbeitet:
einmal abstimmen bitte :smoke:

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Familiars! Created magically, purified from enemy crystals, ready to help Miriam on her journey through the castle. Several types will exist in the final game, each of which will have a different ability—attacking, stealing or blocking an enemy's ability, healing, and more.

Inti Creates gave us four designs, and we'd like to give you a chance to vote on them. During the stream on the last day of the campaign IGA will talk about your two favorites and then select one to appear in the final game.

https://docs.google.com/forms/d/17EqGAmpqa_c0YykQmjBQ0-XaZIUxLywH_iIFPuRxWVk/viewform
 
SOTN OST gehört wohl Konami. So leicht wird man da keine Tracks holen können.
 
Bin einfach nur froh, dass das Spiel für Heimkonsolen erscheint ... gibt ja einige Metroidvanias, aber bei dem Spiel bin ich wieder richtig heiß! 8-)

Hoffe auf einen großen Hit für IGA, damit er soweit unabhängig weitermachen kann.
 
5 mio erreicht :smoke: das erfolgreichste game das ausschließlich auf kickstarter finanziert wurde :awesome:

online challenge mode
3. charakter
mini prequel game
roguelike dungeon mode

kamen jetzt noch dazu :awesome: schreit aber nach einer verschiebung



einige achievements wurden noch zusätzlich erreicht:
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1 fehlt aber noch hierfür :c
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bin aber gespannt wie sie den hier ins spiel einbringen :banderas:
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5,5 mio auch geschafft :banderas: somit alle stretch goals erreicht, sowie alle achievements


Boss Revenge Mode:

Control several different bosses
Utilize their special attacks to wreak havok
Explore a new BOSS REVENGE area
Turn the tables and defeat “Hero” Bosses in your pursuit of humanity's destruction
 
Zuletzt bearbeitet:
5,5 mio auch geschafft :banderas: somit alle stretch goals erreicht, sowie alle achievements


Boss Revenge Mode:

Control several different bosses
Utilize their special attacks to wreak havok
Explore a new BOSS REVENGE area
Turn the tables and defeat “Hero” Bosses in your pursuit of humanity's destruction
Das ist so :banderas:

Wer hätte am Anfang gedacht, dass es so erfolgreich wird? Dachte es endet mit knapp 3 mio höchstens :v:

Koji hats aber verdient :rox:
 
Bis auf ganz wenige Ausnahmen sind die Japaner, was Technik betrifft einfach komplett stehen geblieben.
 
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