Xbox360 Too Human

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Da ist Too Human noch nicht mal in den europäischen Ladentheken zu finden, schon plaudert Silicon Knights Boss Denis Dyack über etwaige Fortsetzungen. Gegenüber unseren englischen Kollegen von Videogaming247 lies er verlauten, dass die Arbeiten an den Sequels der Too Human-Trilogie bereits gestartet worden seien. Des Weiteren befänden sich weitere, noch unangekündigte Projekte in Entwicklung.

"So ist es", sagte Dyack, als man ihn fragte, ob man noch an weiteren Spielen außerhalb des Too-Human Universums arbeiten würde. "Wir haben sie aber noch nicht angekündigt, wir wollen zu diesem Zeitpunkt noch nicht darüber sprechen. Natürlich arbeiten wir auch an den Fortsetzungen zu Too Human mit Microsoft", so Dyack. Die Arbeiten scheinen dabei gut voran zu gehen, denn Dyack schaut sehr optimistisch in die Zukunft.

Ein 2. und ein 3. Teil scheinen also so gut wie sicher. Der einzige Grund, warum die Trilogie nicht vervollständigt werden könnte, liegt am Erfolg des Erstlings. Denn würde das Rollenspiel an der Kasse floppen, so gäbe es auch keine Fortsetzungen. Dyack verweist hierbei aber auf die Downloads der Demoversion, die bereits über eine Millionen Spieler in ihren Bann ziehen konnte. Es gibt also kaum einen Grund zur Besorgnis. Wir halten euch natürlich auf dem Laufenden.
oh man... hoffentlich verkauft sich das game einigermaßen gut^^
 
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werd mr das Game in der Videothek ausleihen und an einem we durchzocken.

Für ein 65 % geb ich bestimmt keine 60€ aus.



mmmmh also 60€ geb ich wiederum schon für ein 80% spiel aus:-D
es kommt halt auf die wertung an^^ aber für mich als sci-fi gun fu//kung fu fan mit tendenz zum "sauberen" universum und jmd der ein D2 für konsole sucht.....ich kaufe es mir
 
Developer Diary #5 and Goblin Man Part 3 on Live

The final installment of the Too Human developer diary series and the Goblin Man documentary are now available for download via XBox Live. And a big download it is, coming in at over 1.1GB. The diary covers a bit of Too Human's story, along with a documentary of the press coverage the game received back in 2007 at the unveiling of the newest build. Head off and download it, then rejoin us in the TooHuman.net forums for more discussion.


http://toohuman.net/
 
oha, GAF hat ja Dyack richtig geowned :lol:
der typ ist ja der größte hater, den ich je gesehen habe. und sowas will ein director sein.
 
wat habn die denn gemacht ? xD
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=331932

Sie haben in permanent gebannt
As Confucius once said, “the photoshop cat juggles a ball of yarn, and unravels it all over his face.” You are Baldur, Denis. You’re the poorly animated bald Norse technogod, the Übermensch with a thousand pointless book references misunderstood by the dirty proles who aren’t worthy enough to judge you.

Your favorite Nietzsche quote, "he who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster," is one you’ve fallen victim to yourself, if your opinion of this site is to be taken to heart. In these pitiable confrontations with us you've proven to be the monster of gaming development, a sore on the industry and a squanderer of your subordinates' time and effort. Through all this, through this self-inflicted PR nightmare, you’ve conquered vast new frontiers of unwarranted hyperbole and desperate pseudo-intellectual grasping. Buy an unaccredited doctorate, change your given name to Derek, and take up the reins; Derek Smart would eagerly defer to the greatness of Dr. Dyack.

What is an appropriate action to take in response to the man who continues to post here? I won't be tolerating a second retconned "social experiment," a second call for NeoGAF's closing, or a second "worst forum" insult. You decided to ignore the option for real terms for your pointless tag bet, so with the majority of reviews condemning your magnum opus to mediocrity I'll claim a suitable prize by telling you to get the hell off NeoGAF.
soooo awesome^^
 
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das soll jetzt kein bash sein nur ne frage:

Kann es sein, dass die veröffentlichung von spielen manchmal genauso gehandhabt wird wie die eines neuen albums in der musikindustrie?

Das würde erklären warum das spiel schon ausverkauft ist und warum das spiel vor gears of war 2 gelistet wird (als ich zuletzt bei amazon com war)

Ausschließen kann man theoretisch nichts, aber bei Too Human glaube ich das nicht - so toll ist die Plazierung nicht. Und vor einem Spiel zu liegen, das erst in 3 Monaten erscheint ist überhaupt kein Prolbem.

Es ist ohnehin äußerst selten, dass ein Spiel über 1 Monat vor Release in den Top 25 ist. Da sind Fable II und GoWII Ausnahmen - bei GoWII ist es jetzt auch nur der Fall wegen des Amazon-exklusiven Lancers; und Falbe II hat den Vorbestellerbonus.

Insofern: Die Too Human VKZ bei amazon.com sind solide aber auf keinen Fall außergewöhnlich - ca. NGII Niveau.
 


llöööööl xD

denis ist ein spinner, aber das game ist geil :)

lol
edit:
hv4dhy.gif


edit: oh man.. jez bash ich schon ein game welches ich selber hamma finde... aber das hier ist einfach zu geil xD

20060710.jpg
 
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Hier einige Infos bezüglich mitlevelnden Gegnern :):



One of the concerns being raised by many gamers eager to tear into Too Human has been the prospect of enemy scaling (or enemies that increase in power as the main character levels) and its effect on the feeling of power or progression. Director of Game Design Henry Sterchi has stopped by the TooHuman.net forums to discuss these topics and provide some much needed clarification on what scaling in Too Human implies.
- Your level (levels in coop) determine the "spread" of the enemy's levels that will spawn. You will often be fighting enemies below, at, and above your level.
- Levels are pretty much base stats for you and the enemies. You can use all of the game's bonuses to go beyond that base. So for example, the Bioengineer can not 1hit kill a Melee Goblin of the same level (without a crit) at level 1 (if of course these are the stats/skills you want to focus on). You can easily power-up/loot your bioengineer enough to 1hit kill Melee Goblins of your same level at later/higher levels in the game.
- XP in coop is essentially split, with a reasonable cap for the lower level player. There's potential to level a bit faster like this but nothing of "power leveling" type. Do expect a pretty strong challenge if you're of much lower level though.
- At level 50 you will incredibly powerful, but the enemy tactics will alter along the way to keep them challenging. Here are some examples of evolving tactics:

- Enemies will not circle you as long and go if for attack much faster at higher levels.
- Enemies will have a greater chance of being a polarity, the higher their level is.
- Telegraphs (pauses before their attacks) will be decreased, making them more ravenous.
- Enemies will come in bigger packs, and more will attack you at once.
- Missile Goblins will fire more missiles, that are more accurate, and travel faster.
These are just some examples.


http://toohuman.net/

 
Die US-Version von Too Human ist leider nicht regionfree:

We have tested both Too Human - 360 and Smash Court Tennis 3 - 360 (Region Free) on our PAL XBOX 360 and can confirm that Too Human is NOT region free but Smash Court Tennis IS region free.
http://vgplus.blogspot.com/2008/08/region-free-test-too-human-smash-court.html

Aber dafür sind alle Sprachen und Untertitel drauf - bringt nur nichts, wenn TH regionlocked ist ;):

Tadashi,

Every copy of Too Human includes all the localizations, I just double checked mine to verify and there is Japanese voice overs. English, German, French, Italian, and Japanese are on mine.
There is also subtitles for all of the above languages plus Spanish, Chinese, and Korean. Changing the text language also changes all of the menu, item names, etc. to the appropriate language.
You can change these in the options menu.

http://toohuman.net/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=28&func=view&id=68889&catid=2


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Und wieder ein neues Review:

4/5


http://www.g4tv.com/xplay/reviews/1823/Too_Human.html


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  • Strong compelling story
  • Satisfying combat
  • Amazing amount of character customization
  • Co-Op gameplay

cons.jpg


  • A bit of a learning curve
  • Story and gameplay feel disjointed


At long last, Too Human has been released. The long development cycle of the game and a seemingly endless stream of controversies have threatened to establish a mythology larger than the one presented in the game itself and eclipse the true question, "Is the game any good." Well here's your answer, while it's not perfect it's very, very good.


Of Norse Mythology and Lasers
100973_M.jpg
Taking from Norse mythology, Too Human is a retelling of Ragnorak, more or less, the end of the world. You play Baldur, who, prior to the game's beginning, has been killed and his body taken from Hel, the underworld. Problem is, Gods aren't supposed to be tramping down into such places and taking back their own, it violates an ancient truce and drums up no end of trouble.
Thankfully, this is not a literal retelling of the Edda. Instead Silicon Knights has recast the narrative inside a cybernetic realization of the stories, technology is a product of the gods although its role would appear to have something less than a blessing for the humans they lord over and protect. It has corrupted the eden-like world they once inhabited and turned into a cold, menacing metropolis sunk into perpetual night and at its borders live creatures that threaten humankind and are wholly machine.
The cyberpunk conceit sounds like a stretch but, on the whole, it works. The art direction manages to seamlessly blend the grandeur we think of with this mythology and make it come alive again with a healthy dose of futurism. In particular is Baldur himself, his face scarred with luminescent lines that could be either tattoos or battle scars. Small touches like this make Too Human, a very compelling game to watch as well as play. The storytelling is also strong, but those without some background in the source material may find it decidedly opaque while those well versed in it might be driven to distraction trying to establish the equivalencies.
 
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Mhh, ich werds mir erst nächsten Monat kaufen. Habe ganz verpeilt das diesen Monat Geheimakte Tunguska 2 erscheint und das hat bei mir absolut Vorrang.
 
die meinungen gehen so geil auseinander, is echt ne wonne dabei zuzusehen :D

leider nur schade das wir wirklich bis zum 29. august warten müssen und dann statt 30€ auch noch 60€ bezahlen müssen :(
aber auf die deutsche sprachausgabe bin ich mal gespannt. bei sowas war SK bis jetzt eigentlich immer sehr gut (Soul Reaver 1 zb, beim ersten bruder: raziel "zeig dich kreatur"... woah das ging durch mark und bein xD)
 
die meinungen gehen so geil auseinander, is echt ne wonne dabei zuzusehen :D
leider nur schade das wir wirklich bis zum 29. august warten müssen und dann statt 30€ auch noch 60€ bezahlen müssen :(

Es gibt Spiele, da bezahle ich gerne die 60 Euro, um es zum Launch (oder vllt. auch nur 1 Tag vorher) zu zocken - und dazu gehört definitiv auch Too Human 8)


aber auf die deutsche sprachausgabe bin ich mal gespannt. bei sowas war SK bis jetzt eigentlich immer sehr gut (Soul Reaver 1 zb, beim ersten bruder: raziel "zeig dich kreatur"... woah das ging durch mark und bein xD)

Damit hat SK nichts zu tun (SK hat die Welt um Legacy of Kain entworfen und Blood Omen 1 auf der PS1 entwickelt) ... das war Crystal Dynamics :)
 
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