Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Hää, hast du nicht vor ein paar Minuten was komplett anderes geschrieben?Schaut wirklich interessant aus. Insbesondere die Außenareale und das Crafting mit verschiedensten Komponenten. Vor den Gegnern hat man auch Respekt.@ND
Achso okay ^^Die Innenareale hauen mich auch nicht vom Hocker, aber ich dachte, dass ist jetzt Korinthenkackerei, denn der Rest passt-deshalb hab ich den post wieder gelöscht.![]()
Was hat Zombie U damit zu tun?
Was hat Zombie U damit zu tun?
WE'RE NOT SURVIVAL HORROR! *kills self*
Seriously we aren't, and if you treat this game as an action game or a survival horror game, rather than let the game teach you the "new" mechanics of this "new" genre, it game will be more difficult in an unsatisfying way. The game will teach you to think about combat differently, hard to do in a 30min+ demo, but that's a lot of what you see with the repeated deaths. The moment I tell someone - dont fall back to genre conventions for gameplay mechnaics, people start being far more successful in combat for this demo.
Listen mode is mapped to a button. Don't use it if you hate it, but it's not a massive advantage. You can't see things from across the map, only if they are making some sound, slows you down, etc. It will be a give and take. But if you hate it, and you want to be all hardcore, don't hit the button. You do have some self control right?![]()
clickers don't. they're blind. runners do get alerted by your flashlight. that's the wrinkle to the gameplay - being in a dark area with a mix of infected types.
You think we add AF to our screenshots? We've already said a ton if times the only thing that can and often happens with our screens is that they're resized/downsampled. Nothing more. No special menu options, no 1fps mode, no photoshop.
Crafting is real time. in fact the only "pause" is if you to into the options menu. looking at the collectibles is still real time.
image retention?
The studio is reading this thread, so they can discuss your thoughts about a hardcore mode and HUD opacity. Do note, we did hire a dedicated UI/UX several months ago and work on that is still constantly happening and evolving.
HUD isn't there until you switch weapons or draw your gun or melee or pick up a weapon. Then it fades in.
Wie wird das durch die wand schauen den erklärt?
Und die aussagen von wegen "brachts ja nicht nutzen" sind einfach bs.
Wie wird das durch die wand schauen den erklärt?
Und die aussagen von wegen "brachts ja nicht nutzen" sind einfach bs.
das durch wände schauen ist ein zeichen für nicht durchdachtes spieldesign. die feinde hätte man durch den sound von fußschritten erkennbar machen können.